Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.03.2016, 00:33
RIPAX RIPAX on kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

Red line laatikkoöljy


Laitoin sitte laatikkoon Red linen MT-90 öljyt ja kävin pikku koe lenkin n. 30km. Kuten arvata saattaa,ei mitään järisyttävää mutta ei ainakaan huonompi kun edellisillä Mobil shc gl4/gl5 öljyillä. Koe auto on hilux ja laatikko R151f,sen johdannaisiahan esiintyy runnereissa ja land cruisereissa ja R154 Suprassa. Amerikan serkku ax-15 on Jeepeissä. Hintaa tais tällä öljyllä olla jotain reilu 20€ motonetissä kun Mobilin SHC on alk. 16-17€ joten hiukan mietityttää onko tää red line hintansa väärti. Nää R sarjan rasiat on vahvoja ja kestää sen 500-700tkm ajosta ja huolloista riippuen. Valmistaja suosittaa rasiaan gl5 tai gl4 öljyä ja synteettinen tietty parempi vaikka ei valmistaja sitä vaadi. Aikoinaan ainakin Hiasen laatikkoon sai laittaa myös gl4 tai gl5 mut olin huomaavinani hienoista kankeutta gl5 öljyllä,en muista oliko laaduissa muuta eroa mut yleisesti ottaen gl4 on usein parempi,näin Red linekin testirasiaan suosittelee. Laittakaaa muutkin kokemuksia/näkemyksiä mielellään perustelujen tahi aiheeseen liittyvän faktan kera,setämiesten/wanhan kansan tietoja ei nyt oteta huomioon.

__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.03.2016, 10:35
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.773
Perusasetus

HDJ:n H151f laatikkoon laitoin myös nämä MT90 redlinet siinä toivossa että vaihteet menisi kylmänä liikkeessä paremmin päälle.
No ei ollut kyllä minkäänlaista eroa edellisiin tosin tuntemattomiin öljyihin.

Sen verran eroa tuntuisi kuitenkin olevan ettei autolla tarvi nyt ajaa niin paljoa laatikon lämmittämiseksi että vaihteen vaihdot alkaisi sujumaan ilman ylimääräistä voimaa.

Mutta edelleen reilummassa pakkasessa kun lähtee liikkeelle niin auto kerkeää melkein pysähtyä ennenkuin saa vaihdettua ykköseltä kakkoselle. Kolmonen menee jo helpommin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.03.2016, 11:06
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Mulla ollu pykälää ohuemmat öljyt viimeset 50 tkm lootissa/perissä:
RED LINE High Performance Synthetic Gear Oil 75W-85
RED LINE High Performance Synthetic MT-85 75W85 GL-4 Gear Oil

Hyvin pelaa eikä oo pakkasillakaan tuntunu kovinkaan jäykistyneen.

MT-90 on Motonetissa jo 25,90€/litra. Kannattaa tilailla muualta, ite hommasin opieoils.co.uk:sta jonkin alen aikaan. Eikä tuota 75W-85:sta joka paikasta löytynytkään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.03.2016, 11:19
Lasse80 Lasse80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.14
Sijainti: Lapin lääni
Viestit: 88
Perusasetus

Vähän topiccia lainaan, mutta opelin fronteraan pitäis manuaalin mukaan laittaa samat litkut laatikkoon kuin koneeseen Mitenhän lie perus 5w40 pysyy laatikossa vai laittaako suosiolla jotain mineraalilitkua?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.03.2016, 12:19
vexi4x4:n Avatar
vexi4x4 vexi4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.07.09
Sijainti: KAJAANI
Viestit: 447
Perusasetus

Meinaakko että ohjekirja yrittää jekuttaa? Eiköhän sinne sitä voi/jopa kannatakki laittaa mitä ohjekirja suosittelee.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.03.2016, 15:24
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.903
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Laitoin sitte laatikkoon Red linen MT-90 öljyt ja kävin pikku koe lenkin n. 30km. Kuten arvata saattaa,ei mitään järisyttävää mutta ei ainakaan huonompi kun edellisillä Mobil shc gl4/gl5 öljyillä. Koe auto on hilux ja laatikko R151f,sen johdannaisiahan esiintyy runnereissa ja land cruisereissa ja R154 Suprassa. Amerikan serkku ax-15 on Jeepeissä. Hintaa tais tällä öljyllä olla jotain reilu 20€ motonetissä kun Mobilin SHC on alk. 16-17€ joten hiukan mietityttää onko tää red line hintansa väärti. Nää R sarjan rasiat on vahvoja ja kestää sen 500-700tkm ajosta ja huolloista riippuen. Valmistaja suosittaa rasiaan gl5 tai gl4 öljyä ja synteettinen tietty parempi vaikka ei valmistaja sitä vaadi. Aikoinaan ainakin Hiasen laatikkoon sai laittaa myös gl4 tai gl5 mut olin huomaavinani hienoista kankeutta gl5 öljyllä,en muista oliko laaduissa muuta eroa mut yleisesti ottaen gl4 on usein parempi,näin Red linekin testirasiaan suosittelee. Laittakaaa muutkin kokemuksia/näkemyksiä mielellään perustelujen tahi aiheeseen liittyvän faktan kera,setämiesten/wanhan kansan tietoja ei nyt oteta huomioon.
Mulla samaisessa laatikossa redlinet ja kyl pakkasella menee pykälät notkeemmin päälle. Perissä kans redlinet ja rullaa pakkasella paljon paremmin kuin mineraaleilla.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.03.2016, 16:25
Mikael73 Mikael73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.13
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 395
Perusasetus

Seiskanelikanttiin laitoin Red Linen ATF (M46 loota) ja ero oli kuin yöllä ja päivällä.Vanhoilla öljyillä ei mennyt pykälät päälle ensinkään,redline sen veraan liukkaampaa että alkoi synkrot pysymään mukana
__________________
http://www.cfline.fi/
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.03.2016, 19:35
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.315
Perusasetus

Jotakin vaihtoehtoja on tullut kokeiltua mazdarangerin laatikossa, 75W-90 luokassa. Erot on näkyneet lähinnä pakkasella synkrojen toiminnassa ensimmäisten parin kilometrin matkalla, mutta on kuumanakin pientä eroa ollut.

Kokeilin joskus Red Line MTL:ää, mutta se ei pärjännyt toimivuudessa Neste Gear S:lle. Nesteen öljy on toiminut parhaiten.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.03.2016, 21:11
zuitsisti:n Avatar
zuitsisti zuitsisti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.13
Sijainti: KantaHäme,Suomi
Viestit: 249
Perusasetus

Itsellä oli ongelmana rapiat 300tkm kelatulla N15 diiseli Almerassa että ykkönen saattoin kylmänä mennä rusahtaen päälle vanhoilla öljöllä. Vaihdettuani MT-90 laatikkoon loppui kylmänä rutiseminen.
__________________
Team Kelju & Kalju

OFFROADVIDEO
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.03.2016, 21:22
RIPAX RIPAX on kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasse80 Näytä viesti
Vähän topiccia lainaan, mutta opelin fronteraan pitäis manuaalin mukaan laittaa samat litkut laatikkoon kuin koneeseen Mitenhän lie perus 5w40 pysyy laatikossa vai laittaako suosiolla jotain mineraalilitkua?
Se 5w/40 moottoriöljynä voi olla 75w/90 laatikkoöljynä et pitäs hyvinkin pysyä,ja samat stefat ne on lootassa ku konessaki. Mineraaliöljyä en ite suosittelis kun se on kylmänä jähmeämpää.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 06.03.2016, 21:29
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.196
Perusasetus

Suzzukin jakotoosassa on heavyshockkia.magneettiroppu pysyy ainakin puhtaana.
Verrokkina mobilube 80w/90(oli aina sitä hienoa töhnää magneetissa).
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.03.2016, 21:34
Kris Kris ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.10
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 220
Perusasetus

Onhan noi nyt sentään esteripohjaisia öljyjä, niin ei ne nyt ihan huonoja luulisi olevan IV-golffin laatikon syncrot aikanaan kans rusahteli korkeimmilla kierroksilla, niin redlineillä loppu rusahtelut.
__________________
No mä nyt vaan oon sellanen! Päästelen suustani mitä sattuu!
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 06.03.2016, 22:49
RIPAX RIPAX on kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kris Näytä viesti
Onhan noi nyt sentään esteripohjaisia öljyjä, niin ei ne nyt ihan huonoja luulisi olevan IV-golffin laatikon syncrot aikanaan kans rusahteli korkeimmilla kierroksilla, niin redlineillä loppu rusahtelut.
Nii-i,raaka-aine on kiistatta laadukasta. Mitähän konkreettista hyötyä siitä sitte on,jos nyt laskee vaik rahallisesti kun Redline on sen 15 euroa litra kalliimpaa ku hyvälaatuinen synteettinen öljy ni hintaa tulee se viitisen kymppiä/vaihto enempi ja jos öljyjä vaihtaa vaik sen 50tkm välein ni se olis jotain 150€ per puol miljoonaa kilsaa...säästääkö sen sitte laatikon remontti kustannuksissa? Vai olisko siitä kalliimmasta öljystä sit käyttö ominaisuuksiensa takia hyötyä? sen ku tietäs.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 07.03.2016, 05:54
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.315
Perusasetus

Tiesikö kaikki Red Linen hyväksi havainneet, mitä siellä laatikossa oli ennen, eli mihin vertasi? Ainakin synteettisen vertaaminen mineraaliin tai eri viskositeettiluokan öljyjä toisiinsa lienee aika turhaa?
__________________
Jukka

Viimeksi muokannut JiiPee : 07.03.2016 06:01
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 07.03.2016, 09:00
Kris Kris ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.10
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 220
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Nii-i,raaka-aine on kiistatta laadukasta. Mitähän konkreettista hyötyä siitä sitte on,jos nyt laskee vaik rahallisesti kun Redline on sen 15 euroa litra kalliimpaa ku hyvälaatuinen synteettinen öljy ni hintaa tulee se viitisen kymppiä/vaihto enempi ja jos öljyjä vaihtaa vaik sen 50tkm välein ni se olis jotain 150€ per puol miljoonaa kilsaa...säästääkö sen sitte laatikon remontti kustannuksissa? Vai olisko siitä kalliimmasta öljystä sit käyttö ominaisuuksiensa takia hyötyä? sen ku tietäs.
Joo kisakäytössä nyt varmaan tulee enempi hyötyä noiden lämpöstabiiliuksiensa vuoksi. Mutta kuten itse kirjoitin, niin sen verta "liukkaampaa" tavaraa on, että omassa iv-golffissa syncrot lakkasi rutisemasta kun noi vaihdoin ja öljyt mitkä siellä ennemmin oli, olivat mobilin laatikko-öljyt, jotka olin vaihtanut muutama tuhat km ennemmin. Foorumisuosituksien perusteella itse ne vaihdoin ja vaikka varaosia myyvässä liikkeessä olenkin töissä, niin meillä ei myydä Red-lineä, joten siitä kehuissani ei ole kyse .

Mutta jottei menisi pelkäksi kehumiseksi, niin jotain huonoakin huomasin niillä red-lineillä. Jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että kylmäominaisuudet olisivat olleet huonompia. Laatikko oli todella kankea aina kovilla pakkasilla.
__________________
No mä nyt vaan oon sellanen! Päästelen suustani mitä sattuu!
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 07.03.2016, 10:53
mechanic-71 mechanic-71 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.07
Sijainti: Finland.Sastamala
Viestit: 121
Perusasetus

Redline voimansiirtoöljyt on hyviä kestää libertyssä rattaat pitmpään ja strangen peräkin tykkää jopa light ölpästä katukäytössä en käytä ku maksavat turhan paljon edelliset öljyt mitä käytettiin oli mobilin ralli öljyjä ja niillä kulu rattaat enemmän täytyy muistaa että ko käytössä voimaa tuottaa 500cid isolohko 1200 hepan verran ja ajetaan liimaradalla jolloin karpiolan vetaritkin alkaa napsumaan poikki ku hammastikut
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 07.03.2016, 18:45
Uazmies:n Avatar
Uazmies Uazmies ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: suami
Viestit: 715
Smile

Reilusti offaamisen puolella...


...mutta kylmiin aamuihin itse olen parhaan avun löytänyt jatkamalla webaston pakoputken laatikon öljypohjan alle.
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 07.03.2016, 23:30
RIPAX RIPAX on kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mechanic-71 Näytä viesti
Redline voimansiirtoöljyt on hyviä kestää libertyssä rattaat pitmpään ja strangen peräkin tykkää jopa light ölpästä katukäytössä en käytä ku maksavat turhan paljon edelliset öljyt mitä käytettiin oli mobilin ralli öljyjä ja niillä kulu rattaat enemmän täytyy muistaa että ko käytössä voimaa tuottaa 500cid isolohko 1200 hepan verran ja ajetaan liimaradalla jolloin karpiolan vetaritkin alkaa napsumaan poikki ku hammastikut
No sullahan on liian ohkaset vetarit ku silleen katkeilee! Liberty? Jeep liberty? Montako miljoonaa ajettu ku enempi rattaita menny? Mites se strange ilmaisee mieltymyksensä? Mitä ovat Mobilin ralli öljyt?
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 08.03.2016, 08:15
mechanic-71 mechanic-71 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.07
Sijainti: Finland.Sastamala
Viestit: 121
Perusasetus

Tuon näköistä sisällä libertyn vaihdelaatikossa tosin tämakin yrittää syödä kytkentähampaita moottorin ja vaihteiston välissä bruno nestekytkin transbrakella ja vetarit oli tehty edelliseen kilpuriin gm:n 10 pulttiseen akseliin konetehojen ollessa vain 560 heppaa kivinummen antin penkittämänä siitä se sit lähti ku vetari katkes akselin sijaan vaihtu koko auto ja kilpailuluokka kuvassa kurkistelee myös paineilmavaihtajan "aivot" oikealla laatikon alla
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	305
Size:	114,2 Kt
ID:	68581  
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 10.03.2016, 00:17
RIPAX RIPAX on kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

lisää testausta


Tässä nyt enempi ajellu Hiluksilla ja ei kyllä tunnu eroa vieläkään. Sanoisimpa et näissä Tojotan R-sarjan laatikoissa ei Red linen öljyistä ole hyötyä,jos verrataan laadukkaaseen synteettiseen öljyyn. Pitkän ajan kulumiskestävyydestä on paha mennä sanomaan ku pitäis ajaa sen puol miljoonaa tai enemmän. Noita ärräläisiä muutaman purkaneena ja kasanneena sanoisin et ei ole tarkka öljystään,kuluu lähinnä laakerit ja synkronitkin vaihtelevasti tai ei juuri lainkaan,hammaspyörissä näkyy kuluminen lähinnä pakki vaihteen rattaissa ja sekin riippuu kuskista kuinka raakasti survoo. Eli vaikka kulumis kestävyys olis parempi ni ei juuri merkitystä,ajo ominaisuuksissa ei huomattavaa vaikutusta. Ainut mikä on pistäny silmään huonoilla öljyillä ajetuissa laatikoissa on töhnän kertyminen laatikon sisuksiin,ei sitäkään oo näkyny niin paljon et mitään vauriota olis aiheuttanu. Ens kerralla lootaan tulee Q8 xgs tai T65,hintaa on T65 170€/20L ja xgs on 190€/20L muistaakseni.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 10.03.2016, 08:24
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.729
Perusasetus

Kahteen toyotaan laittanu redline öljyt. Hdj80 ja avensis. Kummassakaan en huomannut eroa synkroissa. Kai se pakkasella toimi ok. Seuraavaan vaihtoon taidan hakee toyotalta merkki öljyä...
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 22.03.2016, 19:55
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

itse laitoin 700tkm laitettuu hodarii mt-90 öljyt.niin karahtelu vaihdettessa hävis.
toimi selkeesti paremmin
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti.
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 22.03.2016, 22:44
RIPAX RIPAX on kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tjl Näytä viesti
itse laitoin 700tkm laitettuu hodarii mt-90 öljyt.niin karahtelu vaihdettessa hävis.
toimi selkeesti paremmin
Onko avaamaton loota? Oiskohan jo synkka renkaat loppu?
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 23.03.2016, 20:29
kzj kzj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.02.09
Sijainti: Kouvola
Viestit: 138
Perusasetus

Oma kokemus:

KZJ95 Cruiserin R150F laatikossa en havainnut eroa RedLine MT-90 ja Teboil EP 75W-90 välillä.

Avensiksen C250 laatikko toimii huomattavan paljon sujuvammin RedLine MTL öljyllä!
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 09.04.2016, 12:42
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mulla ollu pykälää ohuemmat öljyt viimeset 50 tkm lootissa/perissä:
RED LINE High Performance Synthetic Gear Oil 75W-85
RED LINE High Performance Synthetic MT-85 75W85 GL-4 Gear Oil

Hyvin pelaa eikä oo pakkasillakaan tuntunu kovinkaan jäykistyneen.

MT-90 on Motonetissa jo 25,90€/litra. Kannattaa tilailla muualta, ite hommasin opieoils.co.uk:sta jonkin alen aikaan. Eikä tuota 75W-85:sta joka paikasta löytynytkään.
Tilasinpa taas valmiiksi setin kun oli -15% ale ja 8000 km päästä sais taas vaihtaa. Eipä tuossa paljoo säästäny, mut ei löydy tuota ohuempaa helposti täältä lähinurkista:
Lainaus:
Order Details:
Product Quantity Sub Total:
RED LINE High Performance Synthetic MT-85 75W85 GL-4 Gear Oil -1 US Quart (0.946 litre)
SKU: 00097568
Safety Data Sheet: http://www.redlineoil.com/techinfo.aspx
2 £32.50

RED LINE High Performance Synthetic 75W-85 Gear Oil -1 US Quart (0.946 litre)
SKU: 00001252
Safety Data Sheet: http://www.redlineoil.com/techinfo.aspx
6 £99.78

Before Discount: £132.28
Your Discount: £19.84
Goods Net: £112.44
Carriage Net: £15.00
Sub Total: £127.44
VAT: £25.50
Total: £152.94
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Perkins 4108 Low Line Kaitsu67 O/M/V Muut 3 06.05.2016 13:25
Myyty Kompura Strong Line voimavirta hitoy O/M/V Muut 5 03.12.2014 15:16
Myydään Proof Line STG950 Agregaatti Finnmerchant O/M/V Muut 1 20.03.2012 21:24
Myyty Recaro t-line artsi777 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 08.09.2011 11:34
Ostetaan Line lock x-pj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.01.2011 19:55


Sivu luotu: 22:03 (GMT +2).