Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1001  
Vanha 13.10.2012, 15:58
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jani78 Näytä viesti
Tänään tapahtu vähän edistystä hehkujen kans,laitoin kuskin puolelle uuden akun.no sitten kokeilin varsin ja hehku jo eritteli toimia,mut ei riittäny virta et ois lähteny käyntiin,no sit lisävirtaa vänkärin puolen akulle ja käyntiin.annoin vähä aikaa käydä,sammutin ja kokeilin ni hehku toimi,eli vika taitaa olla vaan vänkärin puolen akussa ?mut mikä virka kuskin puolen akulla ku ei auttanu sen vaihto että ois jaksanu hehkuttaa tai pyörittää käyntiin?

omassa oli ainakin yhdyskaapelilla molemmista akuista plussat keskenään ja miinukset koriin,, jos on eriarvoset akut niin sitte ei välttämättä toimi...eli jos uusit akut ni uusi molemmat. ja tarkista kaapelointi, maadotukset ja plussat...
ja kannattaa tarkistaa myös moottorin maadoitus koriin...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #1002  
Vanha 13.10.2012, 17:19
JARA91:n Avatar
JARA91 JARA91 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.09.12
Sijainti: Kajaani
Viestit: 18
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jani78 Näytä viesti
Tänään tapahtu vähän edistystä hehkujen kans,laitoin kuskin puolelle uuden akun.no sitten kokeilin varsin ja hehku jo eritteli toimia,mut ei riittäny virta et ois lähteny käyntiin,no sit lisävirtaa vänkärin puolen akulle ja käyntiin.annoin vähä aikaa käydä,sammutin ja kokeilin ni hehku toimi,eli vika taitaa olla vaan vänkärin puolen akussa ?mut mikä virka kuskin puolen akulla ku ei auttanu sen vaihto että ois jaksanu hehkuttaa tai pyörittää käyntiin?
Siis akuthan on rinnankytketty jos sulla esim vänkärin akku on ollu tyhjä niin kuskinpuolen akku on ladannut vänkärin puolen akkua eli kuskin puolen akkukin on tyhjentynyt ja ei ole siksi ollu virtaa millä pyörittää.
Vastaa lainaten
  #1003  
Vanha 13.10.2012, 17:38
jani78 jani78 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.07.12
Sijainti: liminka
Viestit: 28
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
omassa oli ainakin yhdyskaapelilla molemmista akuista plussat keskenään ja miinukset koriin,, jos on eriarvoset akut niin sitte ei välttämättä toimi...eli jos uusit akut ni uusi molemmat. ja tarkista kaapelointi, maadotukset ja plussat...
ja kannattaa tarkistaa myös moottorin maadoitus koriin...
Eli pitäiskö molempien akkujen olla esim.60A?
Vastaa lainaten
  #1004  
Vanha 13.10.2012, 18:10
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Mielellään...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jani78 Näytä viesti
Eli pitäiskö molempien akkujen olla esim.60A?
Mielellään niin isot ku sinne sopii... Itellä muistaakseni 74:set ja uutena pyöritti niin julmetusti et tuntu et jotain kohta lähtee lentoon pelin alta. Ikäähän noilla nyt on jo, kun taitaa muutaman vuoden ja parikin kertaa jäätyneet... Mut silti rokkaa edelleen.
Vastaa lainaten
  #1005  
Vanha 13.10.2012, 18:36
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jani78 Näytä viesti
Eli pitäiskö molempien akkujen olla esim.60A?


60A riittää ihan mainiosti,itsellä oli ja hyvin toimi,kesti virrankulutustakin melko hyvin..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #1006  
Vanha 13.10.2012, 23:55
laiskiainen laiskiainen ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.09.12
Sijainti: Routio (lohja)
Viestit: 12
Perusasetus

mites kun mua nytten tässä mietityttää tuossa nissanissa tuo jarrullinen veto massa...? mikäs sellanen on tuossa D21 korissa että oon katellut et se olis vähä laidasta laitaan merkattua( 1440-3500kg) et mikäs se nytten mahtais olla vai onko sitä ees merkattu näihin ja jos on noin isoa eroa noissa niin miten se on mahdollista...? että mitä eroja noissa sitten mahtaa olla...? isompia jarruja? Ku pitäs saada joku nelikko lava auto millä sais vetää ( 2700kg) traileria ihan laillisesti.... Et ku tää kinkku kaappi olis sellanen kivan oloinen missä olis vähä tilaakin tuossa " taka osassa"...
Vastaa lainaten
  #1007  
Vanha 14.10.2012, 07:38
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskiainen Näytä viesti
mites kun mua nytten tässä mietityttää tuossa nissanissa tuo jarrullinen veto massa...? mikäs sellanen on tuossa D21 korissa että oon katellut et se olis vähä laidasta laitaan merkattua( 1440-3500kg) et mikäs se nytten mahtais olla vai onko sitä ees merkattu näihin ja jos on noin isoa eroa noissa niin miten se on mahdollista...? että mitä eroja noissa sitten mahtaa olla...? isompia jarruja? Ku pitäs saada joku nelikko lava auto millä sais vetää ( 2700kg) traileria ihan laillisesti.... Et ku tää kinkku kaappi olis sellanen kivan oloinen missä olis vähä tilaakin tuossa " taka osassa"...

itte en oo nähny ku noita 3500 kg vetopainolla olevia,vissiin koukusta kiinni...

onhan se nissani ihan hyvä vetämään kärryä,kuhan on vakio renkaat alla ja turbotat sen,meinaa käydä muuten melko laiskaksi.....hytissä on tilaa se on ihan totta...

mutta jos ei oo pakko olla laviska itte kallistuisin enemmän pajeron puoleen, 2,5 tdi gen 1 huoltoautona,halpa pitää ja riski vetonen...eikä oo ees kalliita..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #1008  
Vanha 14.10.2012, 16:42
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
itte en oo nähny ku noita 3500 kg vetopainolla olevia,vissiin koukusta kiinni...

onhan se nissani ihan hyvä vetämään kärryä,kuhan on vakio renkaat alla ja turbotat sen,meinaa käydä muuten melko laiskaksi.....hytissä on tilaa se on ihan totta...

mutta jos ei oo pakko olla laviska itte kallistuisin enemmän pajeron puoleen, 2,5 tdi gen 1 huoltoautona,halpa pitää ja riski vetonen...eikä oo ees kalliita..
Mulla kaa koukullinen versio (ajossa nyt ilman koukkua malli) ja siin ei muistaakseni ollut ku suht pieni koukkupaino jarrullisena. Pitkä Gen1 Pajero löytyy sit (tai no onhan noit kolme mut yks kunnossa) ni siin on 3500kg koukku sitten taasen. Kyllähän niit on nähty ja kuultu et on vedetty pienelläkin koukulla lasteja ja ei oo poliisitkaan välittäneet siitä. Kuulin vasta et 406 Pugin perässä vastaava kärryllä ja siinä ei koukkupainot ihan riittäneet (pulikkaalla tonnilla vähintään yli). Poliisitkin tullu vastaan ja tais olla ratsiakin, mutta ei siitä mitään tullut.

Pajeroon sit se, että mikäli sitä veturiks meinaa laittaa ja enemmänkin tarves ni ahdin vaihtoon ja välittömästi. Se vakiohan on liian pieni, kun 80km nopeudella ja pumpun ollessa tehdas säädöissä ja maantiellä ahtaa sen mitä se ahtaa. Eli sieltä ei löydy voima sit enään mihinkään lisäykseen. Omaan vaihdoin ahtimen ja tasasen kaasun ahdot tipahti 0.1 seutuun (saman verran ahtaa d4d Toyotan patakin vakiona tasasella ajessa ja ihan vakio ahtimella).
Vastaa lainaten
  #1009  
Vanha 14.10.2012, 19:32
jani78 jani78 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.07.12
Sijainti: liminka
Viestit: 28
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
60A riittää ihan mainiosti,itsellä oli ja hyvin toimi,kesti virrankulutustakin melko hyvin..
No nyt sit on 64A akut ja hehku toimii muuten mut antaa ensin reilut 9v ja sit jälkihehkulla 7v ja kun jälkihehkua lopettamassa rele rutisee,mut lähtee kyllä hyvin käyntiin.
Vastaa lainaten
  #1010  
Vanha 15.10.2012, 09:34
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
itte en oo nähny ku noita 3500 kg vetopainolla olevia,vissiin koukusta kiinni...

onhan se nissani ihan hyvä vetämään kärryä,kuhan on vakio renkaat alla ja turbotat sen,meinaa käydä muuten melko laiskaksi.....hytissä on tilaa se on ihan totta...

mutta jos ei oo pakko olla laviska itte kallistuisin enemmän pajeron puoleen, 2,5 tdi gen 1 huoltoautona,halpa pitää ja riski vetonen...eikä oo ees kalliita..
Laiskojahan on kaikki vanhat turbottomat dieselit jo ilman kärryäkin

Pystyyhän tuolla kiskomaan vakionakin, tosin kannattaa varautua ylämäissä hakemaan lootasta kolmosta...

Kolmea KC:tä kävin koeajamassa ennen omani ostoa, kaikissa oli vetopainoina tuo sama, mistä lie sitten johtuu?
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #1011  
Vanha 15.10.2012, 14:42
Pelber Pelber ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 107
Perusasetus

juuh


Meni mönkiessä syyläristä keppi läpi. Jos jollaki muulla syyläritarvetta, niin kannattaa tilata mister-auto.fi. 75e halvempi kun motonet ja kotii tuotuna.
Vastaa lainaten
  #1012  
Vanha 15.10.2012, 18:22
abc123 abc123 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.10
Sijainti: keski-suomi
Viestit: 43
Perusasetus

mulla ton 4wd nissanin vaihteistoremontti siinä mallissa et pitäs tunkee romut takas kuoriin mut miten saan noi siirtäjien vivut sillein et kepiltä tuleva tappi osuu siihen hahloon ja saan vaihteet toimimaan kun nyt kun kasaa menee keppi eteen ja jumiin pitääkö olla jossain asennossa vai mikä kikka tohon on?
Vastaa lainaten
  #1013  
Vanha 16.10.2012, 08:37
jryti jryti ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.07.12
Sijainti: Kajaani,Suomi
Viestit: 9
Perusasetus

Mikä mahtaa olla king capissa (-88 4wd 2.5d) kun kytkin "haisee". Eli vaikka auton täräyttää käyntiin ja jättää tyhjäkäynnille niin vieno kytkimen tuoksu alkaa leijailla ympäristössä. Saatika sitten jos on ajettu tai jos käy auton alla kytkinkopan läheisyydessä.

Autossa on 1.5 vuotta vanha kytkin ja kesä käytetty puuhommissa vetojuhtana, eli sen minkä lava on kantanut. Pari kertaa ollut niin hyvin kiinni, että kytkin tuoksut päästänyt, mutta ei sen enemnmän rääkätty vaan vedetty muuten irti. Alla ollut karkeat renkaat joten auto ei sudi tyhjää vaan tehot loppuu -> kytkin tuokasahtaa.

Kytkinpoljin ottaa heti kun sitä polkaisee, eli ottaa heti ylhäällä (miinus polkimen oma parin millin väljyys). Työsylinterissä varsi liikkuu käsin helposti eli sylinteri ei ainakaan tunnu kantavan.

Sen verran kytkin järjestelmää tutkailin että rintapellissä näyttä joku alumiini möykky olevan jonka läpi kytkimen putket näyttää menevän. Vai onko "tuoksun" syy muualla? Ainakaan vanteet ei kuumene eli ei jarruista tunnu tulevan.
Vastaa lainaten
  #1014  
Vanha 16.10.2012, 15:00
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

eli mitenkäs tänä päivänä homma toimii...

autona -99 king cab 4x4 2.5tdi ja etupäästä kirrataan vääntösauvoja, taakse laitetaan lattaraudasta pidemmät riiput.

tarvitseeko käyttää muutoskatsastuksessa?
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #1015  
Vanha 16.10.2012, 15:50
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
eli mitenkäs tänä päivänä homma toimii...

autona -99 king cab 4x4 2.5tdi ja etupäästä kirrataan vääntösauvoja, taakse laitetaan lattaraudasta pidemmät riiput.

tarvitseeko käyttää muutoskatsastuksessa?

ei tarvi jos et tee tyyliin metrinpitusia riippuja sinne taakke,,
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #1016  
Vanha 16.10.2012, 15:52
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja abc123 Näytä viesti
mulla ton 4wd nissanin vaihteistoremontti siinä mallissa et pitäs tunkee romut takas kuoriin mut miten saan noi siirtäjien vivut sillein et kepiltä tuleva tappi osuu siihen hahloon ja saan vaihteet toimimaan kun nyt kun kasaa menee keppi eteen ja jumiin pitääkö olla jossain asennossa vai mikä kikka tohon on?


ootko selannu topicin läpi? jossain sivulla oli juttua siitä kun kasataan kc:een laatikkoa...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #1017  
Vanha 16.10.2012, 18:40
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Kantaa...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jryti Näytä viesti
Mikä mahtaa olla king capissa (-88 4wd 2.5d) kun kytkin "haisee". Eli vaikka auton täräyttää käyntiin ja jättää tyhjäkäynnille niin vieno kytkimen tuoksu alkaa leijailla ympäristössä. Saatika sitten jos on ajettu tai jos käy auton alla kytkinkopan läheisyydessä.

Autossa on 1.5 vuotta vanha kytkin ja kesä käytetty puuhommissa vetojuhtana, eli sen minkä lava on kantanut. Pari kertaa ollut niin hyvin kiinni, että kytkin tuoksut päästänyt, mutta ei sen enemnmän rääkätty vaan vedetty muuten irti. Alla ollut karkeat renkaat joten auto ei sudi tyhjää vaan tehot loppuu -> kytkin tuokasahtaa.

Kytkinpoljin ottaa heti kun sitä polkaisee, eli ottaa heti ylhäällä (miinus polkimen oma parin millin väljyys). Työsylinterissä varsi liikkuu käsin helposti eli sylinteri ei ainakaan tunnu kantavan.

Sen verran kytkin järjestelmää tutkailin että rintapellissä näyttä joku alumiini möykky olevan jonka läpi kytkimen putket näyttää menevän. Vai onko "tuoksun" syy muualla? Ainakaan vanteet ei kuumene eli ei jarruista tunnu tulevan.


Kytkin ruennut kantaan jostain syystä jo... Säätöähän siihen löytyy polkimen juuresta... Itsellä ei kyllä oo ollut ongelmia vaik on loppuun ajettukkin välillä, mutta luistaneet ne on kyllä ja mitä nyt välilläkin sitä tekee ku ahdistaan (hirven ruhoja ojista vetäessä nopeella puolella (pienellä puolen ei ongelmaa)).

Ono millaset nesteet järjestelmässä? Ettei ois liian paksut ja jäis painetta päälle sen takia.
Vastaa lainaten
  #1018  
Vanha 16.10.2012, 19:48
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
ei tarvi jos et tee tyyliin metrinpitusia riippuja sinne taakke,,
no eipä sitä sitten varmaan tartte, jos yrittää pitää auton etu/takapään tasossa ku kirraa etupäätä.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #1019  
Vanha 17.10.2012, 13:16
jryti jryti ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.07.12
Sijainti: Kajaani,Suomi
Viestit: 9
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Kytkin ruennut kantaan jostain syystä jo... Säätöähän siihen löytyy polkimen juuresta... Itsellä ei kyllä oo ollut ongelmia vaik on loppuun ajettukkin välillä, mutta luistaneet ne on kyllä ja mitä nyt välilläkin sitä tekee ku ahdistaan (hirven ruhoja ojista vetäessä nopeella puolella (pienellä puolen ei ongelmaa)).

Ono millaset nesteet järjestelmässä? Ettei ois liian paksut ja jäis painetta päälle sen takia.
Käsin kokeiltuna sylinteri ei tuntunut olevan paineen alla kun antoi palauttaa sylinterin kokonaan sisään sormien voimilla...

Pitää katsoa tuo säätö kun en tainnut palauttaa sitä kun tuohon kytkin vaihdettiin.

Kytkin kyllä pitävän hyvin, kun kiinniollessa antoi kierroksia ja nosti varoen kytkintä niin kone hyytyi enemmin kuin antoi luistaa Toki tuoksuja päästeli silti.
Vastaa lainaten
  #1020  
Vanha 17.10.2012, 15:55
Sampo Sampo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.08.12
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 51
Perusasetus

Mitähän kannattais alkaa katteleen, ku neliveto päällä käännyttäeesä naksahtelee joku edessä..? Piti kuulemma olla kardaanin ristinivel mikä loksuu, mutta ei näemmä ollu.. Neliveto kytkeytyy ja toimii normaalisti. Manuaaliset napalukot on kanssa laitettu.
Vastaa lainaten
  #1021  
Vanha 17.10.2012, 16:22
JARA91:n Avatar
JARA91 JARA91 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.09.12
Sijainti: Kajaani
Viestit: 18
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sampo Näytä viesti
Mitähän kannattais alkaa katteleen, ku neliveto päällä käännyttäeesä naksahtelee joku edessä..? Piti kuulemma olla kardaanin ristinivel mikä loksuu, mutta ei näemmä ollu.. Neliveto kytkeytyy ja toimii normaalisti. Manuaaliset napalukot on kanssa laitettu.

onko vetonivelet missä kunnossa?
Vastaa lainaten
  #1022  
Vanha 17.10.2012, 17:45
Sampo Sampo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.08.12
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 51
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JARA91 Näytä viesti
onko vetonivelet missä kunnossa?
Lähetäänpä tästä liikkeelle selvitteleen, kiitos vinkistä!

Edit. Passaakohan terrano wd21:een kingcabin vetonivelet? Googlegoogle..

Viimeksi muokannut Sampo : 17.10.2012 20:14
Vastaa lainaten
  #1023  
Vanha 18.10.2012, 20:22
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

Passaakohan terrano wd21:een kingcabin vetonivelet? Googlegoogle..


eiköhän ne passaa... äkkiseltään oli aikas samannäköset. mulla on yks d21 terranon etuakseli rojuinee tuol pellol ja d21 kinkäppi ajos ja äkistää on aika samanlaiset rojut molemmis... olikohan etuperis jotaa eroo? muutakii ku välitys? joku viisas osaa varmaa kertoo.
Vastaa lainaten
  #1024  
Vanha 18.10.2012, 22:23
Sampo Sampo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.08.12
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 51
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso85 Näytä viesti
eiköhän ne passaa... äkkiseltään oli aikas samannäköset. mulla on yks d21 terranon etuakseli rojuinee tuol pellol ja d21 kinkäppi ajos ja äkistää on aika samanlaiset rojut molemmis... olikohan etuperis jotaa eroo? muutakii ku välitys? joku viisas osaa varmaa kertoo.
Kiitokset tiedoista - hyvä tietää että samat palikat passannee.
Vastaa lainaten
  #1025  
Vanha 19.10.2012, 11:13
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Hep! Olettako jätkät vaihelluna ylätukivarsien heloja näihi? Onko miten hankala operaatio?

Ja viisaammille englannintietäjille; Mikä on Hela englanniksi?
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 14:36 (GMT +2).