|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
UPOUUSITestiajo suoritettu upouudella ajoneuvolla. Lopputulos on tuolla https://picasaweb.google.com/1105209...tainPaivitetty# Toimii
|
#2
|
|||
|
|||
Yleensä huudellaan niitten kuvien perään mut nyt kaivattais tekstiä.
Painopiste taitaa olla renkaitten yläreunaa alempana ja pohja näyttää kokolailla liukkaalta.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#3
|
||||
|
||||
Joo rakentamisesta ja osista lisää tietoa! Hyvän näköistä metallityötä
__________________
KEHRUU-RACING |
#4
|
||||
|
||||
Asiallisen näköinen peli!
Tosiaan tekstiä ja ehkä vähän tekovaiheen kuviakin saattaisi kaivata
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
|||
|
|||
Video
Textiä tulee sitten joskus....
Tämä on Tumpin rakentama uus kilpuri joka on herätänyt huomiota poikkeuksellisesta tekniikasta... Itse kartturina olen ollut yksi suurin epäilijä... Tänään suoritettujen koeajojen jälkeen tunne on MAHTAVA se toimii sittenkin... http://youtu.be/f92yp-oK6ZU Rakennustopiikki on sitten joskus 4X4 lehdessä... Auton voi nähdä ensi lauantaina kulmakorven ajopäivillä jos mielenkiintoa kyseistä rakennelmaa kohtaan löytyy.. Mutta nyt valmistaudumme ainoastaa kolmen viikonpäästä alkaviin eurotrialiin... Ja mieluusti haluaisimme keskittyä VAIN ja ainoastaan siihen koska auton valmistuminen jäi erinäisistä syistä näinkin viime tippaan.. Eli turhat kyselyt / soitot voidaan suorittaa sitten Sveitsin kisojen jälkeen KIITOS |
#6
|
|||
|
|||
Juttu tulee ulos elokuussa
Perusteellinen rakentelujuttu uudesta kilpurista rakentajan selvityksin elokuun 4x4 maailmassa
|
#7
|
||||
|
||||
hyvältä näyttää, ja kuulostaa...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
varmasti etenevä laite ja tehty vain traialia varten mut on tuo kyllä ystävällisesti sanottuna melko persoonallisen näkönen värkki
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#9
|
||||
|
||||
On se!
Laite on eläin!
Hieano! Voitto putki jatkukoon! Edllinen oli "Hand made" niin onks tää nyt sitten "Brand New" ? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 07.07.2012 22:43 |
#10
|
||||
|
||||
Mielenkiintoista nähdä Sveitsissä tämä tositoimissa!
|
#11
|
|||
|
|||
Pari kuvaa
Yritettiin etsiä paikkaa jotta saisi kuvan ristiriipunnasta
|
#12
|
|||
|
|||
Lainaus:
mitenkähän on kun kuvissa ei näyttäis olevan pääkaaren sisällä ristikkäin putkia, joku aika takaperin ne kun oli ihan pakko siinä olla |
#13
|
|||
|
|||
Putkea löytyy vaikkei ny ihan ristissä, mutta sääntöjen mukaisesti
Kyllä tuolta kattopellin alta sellainenkin ratkaisu löytyy (kaarisäännöt kuvat 253-13/14) Noissa kuvissa kuvakulma vaan on sellainen ettei näy
|
#14
|
|||
|
|||
pääkaaren sisällä!
|
#15
|
|||
|
|||
http://www.autourheilu.fi/attachemen...1-03-28175.pdf
Vai tarkoitatko että pitäis olla oviaukoissa vielä lisää putkea. Koko häkkyrähän on ristikkäistä putkea ja jostainhan sinne kabiiniin on päästävä sisällekin? Viimeksi muokannut Byrocrat : 08.07.2012 17:03 |
#16
|
|||
|
|||
Sillee, ihan hyvä et vaikeuksien jälkeen on toimiva ja olette tyytyväisiä.
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
#17
|
|||
|
|||
Diagonaali
Akk:n sääntökirja sivu 217 ja kuva 253 - 22
Ja sit jos viel enempi kysymyksiä herää niin kannatta tuolta internetin ihmeellisestä mailmasta KVG akk. sääntökirja ja ladata se omalle koneelle.... |
#18
|
|||
|
|||
Lainaus:
jos te kuvia laitatte autosta niin kai olette myös kysymyksiin vastaamassa? |
#19
|
||||
|
||||
Komee on!
Onkos tohon akselin puolenvälin paikkeille asettunu pätkä Toyotaa? Nää Tumpin laitteet on kyllä sen näkösiä että niitä on ennalta jo vähä suunniteltu ennen ku on alettu hitsaileen.
|
#20
|
||||
|
||||
Lainaus:
AKK:n ohje (sivu 298) Autot, jotka on luokiteltu 1.1.2002 jälkeen: Turvakehikossa on oltava kaksi diagonaalitukea kuvan 253-7 mukaisesti. Ja Eurotrial antaa seuraavan: Diagonal member may also be mounted in the B-bar. The orientation of the diagonal member be reversed, and made double as a cross. Ja sitten että ovat V-muodossa: Tube which runs longitudinal from one of the highest points of the B-bar to the other side of the A-bar, must also be reinforced in each corner according to the drawing beside. Eli kelpaa Eurotrial:n mutta nipottava katsuri antaa korjauskehotuksen Suomessa??? Toisaalta Eurotrial säännöissä perustuu kaaret FIA:n sääntöihin, kuten Suomessakin joten taas yksi asia selvitettäväksi sääntökokoukseen syksyllä.... T:Mika
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#21
|
||||
|
||||
Taipuisan näköinen ajokki. Näistä nyt niin tiedä.
|
#22
|
|||
|
|||
Vertaappa kuvia...
ei muuten mutta muutama vuosi sitten trialin katsastuksia tehnyt henkilö sanoi mun autosta että uusissa on oltava ristikko kaaren sisällä.
Kahtelin autosi kuvia niin siin ei näyttänyt olevan diagonaali ristikkoa vaan ainoastaan takatuet.... |
#23
|
||||
|
||||
Pari pikku juttua: En halua nyt tässä vastauksessani tuomita ketää/mitään, kysymysten esittäminen on ihan jees kuten FROM sanoi, mutta paikka ja henkilö on mielestäni nyt vähän väärä... Ja en yhtään ihmettele miksi esim. rakentaja ei halua täällä vatvoa asiaa
Ja sitten vielä sellainen juttu, kun luette sitä sääntökirjaa, lukekaa sitä sen lajin kohdalta mihin autoa teette. Jos siellä on viittaus liite J:hin tms. katsokaa sitten sieltä. Painetussa kirjassa (samat sivunro kai nettiversiossakin) OFF-ROAD sivu 217 kohta 2.2.13.6 eroaa kohdasta Liite J sivu 298 kohta 8.3.2.1.1. @FROM: Ilmeisesti tarkoitat mua, joten jos olen sanonut että se ristikko siellä sisällä on ainoa ongelma ( jota mielestäni/muistaakseni en ole ) OLEN PAHOILLANI ASIASTA, mutta siinä taisi olla myös ongelmana penkkien sijoitus ja kaarien kulma. Näistä mielestäni olen puhunut. @Mikki:Pikku pointtina vaan on se, että mikäli AKK ei ole muuttanut kantaansa sitten 2010 kun samaa asiaa on viimeksi vatvottu, yksikään trial kilpuri EI OLE LUOKITELTU, EIKÄ TULE OLEMAAN. NE ON YKSITTÄISKAPPALEITA JA LUOKITUSTEN ULKOPUOLELLA. Siksi noi yllämainitut kohdat eroaa toisistaan. Vastaan tähän nyt vain siksi koska pyydettiin, ja osaltani tämä on tässä. Numeroni on 040-1634476 jos jotakuta kiinnostaa asian tiimoilta turista. Hannu Nurminen Viimeksi muokannut HannuNurminen : 11.07.2012 21:30 Perustelu: Aiheeton päilys poistettu, Anteeksi. |
#24
|
||||
|
||||
En ikinä osoita sormella ketään ILMAN ettei nimeä olisi samassa lauseessa.
Kyseessä oli kylläkin tekniikan vastaava kun asiasta Hyvinkäällä keskusteltiin SM-rallin yhteydessä. Taisi olla Nykänen tai Laine tarkemmin en nyt muista. T:Mikki
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#25
|
|||
|
|||
Tää topiikki oli tarkoitettu auton esittelyyn
Eli turhat pölinät sit sättiin kiitos....
|