|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
lj ei käy kaikilla- toimiiläjä ei käyny kun 3- 4 sylinterillä. koneremontin jälkeen. vika löyty jakopäästä oli kampura kierroksen jälessä. LJ-70 Edited by - Jande on 19/08/2007 15:50:03
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD |
#2
|
||||
|
||||
Hetkinen ... jos nelipyttyisessä nelitahtikoneessa kampiakselia kiertää kierroksen eteen- tai taaksepäin, mutta nokka ja ruisku/jakaja pysyy ennallaan, niin eihän siinä mikään muutu ...
T, Antti |
#3
|
|||
|
|||
no joku siinä jaossa oli kun merkit oli kohdalla mut ei käynyt kun 3 ja 4 sylkyllä.
käytin vielä sen jakopään auki ja pyörittelin konetta et millon tulee paine 1 sylinteriin. ja sitten laitoin jakopään uudestaan kasaan ja merkit taas kohdalleen ja kone alkoi käymään heti oikein. LJ-70 |
#4
|
||||
|
||||
Lainaus:
EDIT: Tosiaan, jos nokka ei muutu, niin ei tilanne muutu. Oliko tässä siis kampura vai pumppu sen kierroksen jälessä muuhun kokonaisuuteen? Tais nokka pyöriä kampuran mukana sen kierroksen, ja sitte taas pumppu mukaan. ______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. Edited by - HJ60 on 20/08/2007 06:19:22 |
#5
|
|||
|
|||
no mielestäni kampuraa pyöritettiin kiekka ja sit jakohihna takas ja merkit taas kohdalleen ja auto alkoi käymään kaikilla.
kun eiks kampura pyöri 2kiekkaa kun nokka pyörähtää yhden. LJ-70 |
#6
|
||||
|
||||
Lainaus:
T, Antti |
#7
|
|||
|
|||
mielenkiintoista... no mikä siinä on voinut sitten muuttua kun aluksi merkit oli kans kohdallaan mut kone ei käyny kun 3 ja 4 syl kunnolla.
ja sen jälkeen otin jakohihnan pois ja kokeilin et voiko nokka käydä jostain muusta kohdasta kun merkki kannen tasalla, mut ei sitä muuhun asentoon voinut laittaa. kun kyselin niitä ajoitus merkkejä niin kolmessa eri huollossa sanoivat aina erit merkit. eli tuossa ajoitus on nokkamerkki kannen tasaan pumpunpuolelle, pumpun merkki ylös ja kampuran hihnap. piikin kohdalle. ja näin se on ollut koko ajan. ainut vain et käytin hihnan pois siinä kun kattelin et voiko se nokka käydä muusta asennosta. ja samalla joutuu pyörittämään kampuraa kun ei se nokka pääse muuten vapaasti pyörimään kun on venat niin lähellä mäntiä. no kuitenki se nyt pelaa niillä merkkeillä millä se oli alunperin. LJ-70 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Defender keskikonsoli, uusi kaikilla mausteilla | Td5 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.10.2007 13:13 |
M: Rakennettu MB 190e 2.5 16v kaikilla herkuilla. | savlari | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 23.08.2007 06:55 |
M: AMG MB190e 2.5 16v kaikilla herkuilla. | savlari | O/M/V Muut | 3 | 03.03.2007 02:10 |
pajero ei vedä kaikilla?? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.11.2006 21:00 | |
pajero ei vedä kaikilla??? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.11.2006 19:43 |