Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.04.2012, 19:47
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Akseliväli/maavara?


Tossa tuon oman kikottimen korkeutta katsellessa on tullut mieleen että siinä on varmaan jakolaatikon alla turhan paljonkin tilaa.

Eli tehdääs pikkugalluppia minkä verran teidän autoissa on akseliväli ja maavara auton mahan alla pienimmillään.

Mulla 265cm/66cm

__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.04.2012, 20:35
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.240
Perusasetus

Ainakin minusta oli 230cm/55cm jo ihan liian horjakka ajettava rinteissä.
Tai sitten sitä on vaan niin arka..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.04.2012, 20:40
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 991
Perusasetus

305,5 akseliväli ja 50,5 maavara, ei oo vielä oikein maastossa ajanut mutta aina voi korottaa
__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uuden Defenderin maavara? raw Tekniikka & Jutustelu 2 08.05.2008 20:54
Akseliväli Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 3 07.07.2007 16:07
Korotettu maavara! marqs31411 Tekniikka & Jutustelu 9 05.03.2007 21:32
akseliväli? tare Tekniikka & Jutustelu 8 23.02.2007 12:59
Corollassa korkeampi maavara ??? Ex_inkkari Chit-Chat 44 18.06.2006 23:33


Sivu luotu: 13:39 (GMT +2).