|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
hj61 traction baarit katsastuksessaonko kellää tietoo saako traction baarit olla katsastuksessa paikallaan? pitääkö muutoskatsastaa?
__________________
KIERROKSIA JA TAITTAANIA!!!! |
#2
|
||||
|
||||
sitä ei sais olla oikeasti edes tieliikenne käyttöisessä autossa.
omaa autoa muutoskatsastaessa oli puhetta. |
#3
|
||||
|
||||
Ja hieman perusteluja???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
Oli ne viime leimalla siinä paikallaan. Meinas vaan et maatalousliikkessä käyty ostoksilla
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#5
|
||||
|
||||
Samaa kyselisin itsekin. En ole koskaan kuullut, että niiden kanssa olisi katsastuksessa jotain ongelmia.
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
||||
|
||||
Ei oo kyllä ollu mitään ongelmia, ihan hyväksikin systeemiksi joskus sanottu.
|
#7
|
||||
|
||||
Lainaus:
eihän traction bar periaatteessa joustoa rajoita vaan perän keinumista näin kaveri sen päätti et kun ne rajoittaa kumpaankin suuntaan ni paikalle vaan.. |
#8
|
||||
|
||||
On taas mennyt ladder-bar ja traction-bar sekaisin, eli ladderit vaatii poikkeusluvan (ei salli akselin sivuttaista kiertymää), mutta traction-bar saa olla kunhan ei rajoita sivuttaista kiertymää, eikä muutoinkaan joustoliikettä. Kukapa hönö sen niin tekisikään että jäis joustot siitä kiinni.
|
#9
|
||||
|
||||
niin se vaan katsastaja setä sanoi... tiedä sitten liekö sillä mennyt palikat sekaisin
en sit alkanu utelemaan asiasta enempää ku kuitenkin leiman lykkäs |
#10
|
||||
|
||||
Eihän näihin tehtäviin mitään koulutusta anneta, joten näkökantoja on varmasti monia, oikeempia ja väärempiä. Jonkin verran ylimalkaista ohjeistusta (ei traction-bareihin liittyvää) mikä on kyllä kaikkien muidenkin luettavissa netissä. Tietysti näitäkin, kuten muitakin akseliston osia, koskee periaatteessa ohje että pitää olla kiinnikkeitä lukuunottamatta tehdasvalmisteisia ja yleisessä tieliikenteessä käytettäväksi tarkoitettuja osia (tarvittaessa esitettävä luotettava selvitys). Mutta kun kyseessä on tavallaan ylimääräinen hyvä, niin järjenkäyttö lienee sallittua kun sitä ei tältä osin ole erikseen kielletty.
|
#11
|
||||
|
||||
ei muutako leimalle sitte
__________________
KIERROKSIA JA TAITTAANIA!!!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
33" ongelmia katsastuksessa HJ | limppuHJ61 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.08.2007 11:02 |
Kelpaiskohan noi katsastuksessa? | Superlite 27 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.08.2007 03:54 |
Kallistuksenvaimennin katsastuksessa ? | raw | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 16.07.2007 20:44 |
ajovalonpesimet katsastuksessa? | DieselPower | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.07.2006 15:10 |
Ongelmia katsastuksessa? | LENNY | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.08.2005 07:37 |