Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.03.2012, 13:37
Joiko Joiko ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.03.12
Sijainti: Kittilä
Viestit: 138
Perusasetus

Mazdan lukot


Eli tuossa laitoin vähän karkeampaa ratasta tuommoiseen b2600seen matsaan ja tuossa kokkeilin miten pääsee niin tuli yks asia selväksi että tiukempaa lukkoa pitäis taka päähän saaha ja myös etupäähän.

Muilla kokemuksia ja vinkkejä miten kannattaisi alkaa miettimään asiaa? Tietenki ensimmäisenä en ala ostamaan paineilma lukkoja. Tuli mieleen että voiko matsan vakio perää tiukkoa?


-Jouko

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.03.2012, 22:11
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Kyllähän sitä kitkaa voinee vähän kirrata mutta ajettavuus huononee sen mukana.
Kytkettävät lienee kortilla ko. pirssiin.

Kannattaa ajella vapailla perillä ja hakea sitä pitoa muualta esim. alustaan joustoja.

Rivien välistä oli luettavissa, että maastoajo kokemusta ei liene liiaksi asti eli ajolinjojen valintaan kannattaa kiinnittää huomiota.
Lukottomalla pienellä ajolinjan korjauksella eli ristiriipunnan välttämisellä saa ihmeitä aikaan.

Tuossa autossa pitäisi olla koneessa sen verta tehoja, että hyvä rengas puhdistuu eli sielläkin päässä lienee kokeilemisen sarkaa.

Summa summarum. Ei ne lukot autuaaksi tee jos muut puitteet ei ole kunnossa.
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.03.2012, 23:38
Joiko Joiko ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.03.12
Sijainti: Kittilä
Viestit: 138
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo Näytä viesti
Kyllähän sitä kitkaa voinee vähän kirrata mutta ajettavuus huononee sen mukana.
Kytkettävät lienee kortilla ko. pirssiin.

Kannattaa ajella vapailla perillä ja hakea sitä pitoa muualta esim. alustaan joustoja.

Rivien välistä oli luettavissa, että maastoajo kokemusta ei liene liiaksi asti eli ajolinjojen valintaan kannattaa kiinnittää huomiota.
Lukottomalla pienellä ajolinjan korjauksella eli ristiriipunnan välttämisellä saa ihmeitä aikaan.

Tuossa autossa pitäisi olla koneessa sen verta tehoja, että hyvä rengas puhdistuu eli sielläkin päässä lienee kokeilemisen sarkaa.

Summa summarum. Ei ne lukot autuaaksi tee jos muut puitteet ei ole kunnossa.
Kiitoksia vastauksesta.

Juu aivan oikeassa olet ettei kokemusta ole näistä hommista järin paljoa, mutta lähipiirissä harrastetaan ja tunnetusti tämä harrastus vie mukanaan.

Mites tuommoiseen vääntövarrelliseen keulaan saa lisää joustoa?

Niin ja kone tuohon on vaihdettu entisessä elämässä ja mustaa voimaa on nykyään tuottamassa mitsun turbotinseli kone.

-Jouko
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.03.2012, 10:10
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

käy lukemssa tota nissan kingcap topicia hetki http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=90351 siellä on alkupäässä keskustelua noista vääntö sauvoista ja korotuksista vois ehkä olla jotain vaikutteita imettävänä mazdan laitoon.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mazdan WL-T -koneen piristys gikseri Tekniikka & Jutustelu 22 14.12.2008 19:46
Mazdan pyöränlaakerit komu Tekniikka & Jutustelu 3 09.11.2008 10:51
M:15" Mazdan talvikumit k81 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 26.10.2007 14:14
M: 929 Mazdan 3.0 automaagi pee O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.07.2007 05:43
Mazdan jakopää metsästäjä Chit-Chat 1 21.01.2007 15:42


Sivu luotu: 09:03 (GMT +2).