Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.05.2003, 16:27
nepa nepa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.03.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 27
Perusasetus

Dri Wash 'n Guard


Uudessa Tekniikan maailmassa oli testissä DWG-kuivapesuvaha jota kehuttiin hyväksi tuotteeksi. Onkohan kukaan täällä olevista automiehistä kokeillut ko. vahaa?
Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta tuotteelta. Ajattelin itse tilata sitä osoitteesta www.dwgfinland.com

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.05.2003, 08:19
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

on kokeiltu ja on kallista ja toimii pölyisen auton ja tai sateen jälkeen kuivuneeseen pinyaan, jos vettä ei ole saatavilla. saksie.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.05.2003, 16:37
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Itselläni on ollut samaa tavaraa muutaman vuoden ajan ja olen manannut kun pullo hupenee uhkaavasti eikä uutta ole näkynyt myynnissä. Loistava aine! En tosin ole uskaltanut testata likaiseen autoon kuivapesuaineena, mutta tällaisen laiskan miehen vahana todella toimiva aine.

Auton pesun jälkeen voi pumppupullolla suihkuttaa ainetta pelleille (=muoveille näin Vetessä) ja laseille. Kumitiivisteitä ja mustia muovipuskureita sun muita kannattaa välttää, sillä aine jää näihin näkyviin rumina valkoisina pilkkuina. Suihkutuksen jälkeen aina pyyhitään pois mieluiten tavallisella froteepyyhkeellä. Myös loppukiillotus tehdään froteepyyhkeellä. Aineen ei anneta kuivua vaan sen voi pyyhkiä saman tien pois. Melko suuriakin alueita voi huoletta vahata, esim. C4:n konepeitto menee yhdellä suihkutuksella. Ei kuivu tavallisen vahan tavoin nopeasti. Vahauksen voi suorittaa vaikka auringonpaahteessa.

Lopputulos on todella kiiltävä ja hyvin vettä hylkivä pinta. Ainakin tummilla metalliväreillä ja kirkkaan punaisella toimii hienosti. Kuten sanottu, ainetta voi käyttää laseihinkin. Esim. tuulilasin käsittelyn jälkeen vesi helmeilee pois lasilta suurinpiirtein itsekseen. Ja tällasen C4 Veten vahaa aineella kutakuinkin kymmenessä minuutissa. Käsittely kestääkin kohtuullisen hyvin.

Enkä edes saa provikkaa tästä vuodatuksesta. Onpahan vaan toimiva ja hyvä aine, itse sain vinkin aikoinaan paikallisilta mobilistiukkeleilta, joiden luulisi tietävän.

Ostakaa pois.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.07.2005, 18:58
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Aivan paras vaha! Oon odotellut uutta pulloa, en oo tienny mistä saisin ku yhden ostin joltain messuilta. Ehdottomasti hyvää! Oon käyttänyt valkoiseen autoon ja nyt on punaiseen saatava tuota samaa ihmeainetta. Olen kyllä todennut että amerikkalaiset osaavat, käytän amerikkalaisia hiustenhoitotuotteitakin ;o)

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.07.2007, 21:38
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Nyt löytyi paikka mistä sitä saa. Hyvinkäällä firma nimeltä MS-Autoservice.nettiosote on www.msautoservice.net. Tilasin ittelleni pari purkkia samantien kun olen kanssa sitä etsiskellyt kissojen ja koirien kanssa. Kertaalleen pääsin kokeilemaan ainetta viime kesänä yhen kaverin kanssa ja innostuin myös samantien. Helpottaa meinaa pirusti ku saa pestyä auton tässä rivarin katoksessa ihan tosta vaan. Aattelin vaa kertoo kun täällä sattu tuo kysely silmään.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
newest, most elite coast guard vessel SohNah URL 0 16.07.2002 15:15


Sivu luotu: 19:15 (GMT +2).