|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Mitsubishi pajero v6Ostinpas otsikon mukaisen pelin. Tässä on kierrejousi taka-akseli ja mietin että minkä gr patrollin takajouset sinne pitäis laittaa että nousis perä ylemmäs muttei menis liika kovaksi. Onko niissä edes eroa. Ja pitääkö vaihtaa pidemmät iskarit. Ja mitsu on gen1 korinen.
|
#2
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
Näinhän ne tekee. Sopisko sinne gr:n iskaritkin sitten?
|
#4
|
|||
|
|||
Minulla on GR Patrollin takajouset gen1 V6 Pajerossa. Kierroksen lyhensin jousia koska perä oli jo turhan korkealla. Omilla jousilla perä oli paljon "elävämpi". Nuo ovat hieman turhan jäykät minun makuuni, sisäänjoustoa rajoittaa tuo jousen jäykkyys. Kun keksis vaan mitä tekis että sais noilla omilla jousilla pepun hieman korkeammalle...
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: mitsubishi pajero -88 | willaa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.10.2007 17:18 |
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 | Pasi66 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 13.04.2007 21:40 |
M: MITSUBISHI PAJERO 2.5 TD -87 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.01.2006 20:27 | |
M/mitsubishi pajero-89 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 13.01.2006 13:27 | |
M: Mitsubishi Pajero 2.5 TD IC -90 | bnd | O/M/V Muut | 5 | 08.02.2005 21:28 |