|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
2L nokka 2LT KONEESEENEli Käykö kaikkien 2L koneiden nokkaakselit suoraan 2LT paikalleen, rullakeinu mallit varmaan ainoastaan eli 2.2 voi unohtaa suosiolla eikö, eli 2.4d ainaskin luulis käyvän entäs keinut onko eroja.
|
#2
|
|||
|
|||
pari viikkoa sitten tuli laitettua kyseinen nokka kaverin 2lt tilalle, kun oli jäliä vanhassa nokassa, tosin silomällä en kummoista eroa huomannut nokkien välillä, kun ei ihan 100pros varmuutta ollu8t onko nokka mikä laitettiin paikoilleen. kun on jokunen keppi nurkisssa kun tuli noita 2l ja 2lt osia pari lavaa ostettua.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
|||
|
|||
Mul olis nurkissa joutavana 2l-t nokka jos tarvetta, kunto on ok ja hinta pari kymppiä
Ja joo vastaus kysymykseen kyllä 2l nokka käy 2l-t koneeseen. |
#4
|
|||
|
|||
nokissa on tietääkseni ero nokan muodossa 2lt pyöreämpi ja 2l kolmion muotoinen enemmän onks bj45lavalla keinuvipuja ehjiä yhtään nokan lisäksi.
|
#5
|
||||
|
||||
mulla löytys keinuvipuja ja nokkia..
|
#6
|
|||
|
|||
ootteko verrannu kyseisiä nokkia onko niis eroa vai ei kun kerran paikalleen sopii toisiinsa?
Viimeksi muokannut ARSKA77 : 29.11.2011 12:31 |
#7
|
||||
|
||||
on laitettu ristiin kyllä ja kyseessä siis alumiini venakoppa malli eli 2l ja 2lt
|
#8
|
|||
|
|||
alu venakoppa läjä -88 hakuses olis nokalla piristystä
|
#9
|
|||
|
|||
Ainakin numero eroaa ToyoDIY.com mukaan
2L DSL 13511 CAMSHAFT 13501‑54020 1 € 294.11 2LT TD 13511 CAMSHAFT 13501‑54040 1 € 307.46
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi. |
#10
|
|||
|
|||
Eroaa kyllä mutta sopii paikalleen ristiin. Vaparin nokassa on hiukka enemmän asteita, omasta mielestä hieman huonontaa muuten vakion turbokoneen heräämistä. Tämä tosin ihan persdynolla kun ei ole kiekkamittaria.
|
#11
|
|||
|
|||
Mielen kiintoista tuo heräämiseen vaikuttava homma mutta näinhän se on bensa turboissakin. Ala vääntöä ne tehtaallakin on ajatellut 2L-t nokan muodoilla mut turbo koneessa käsittääkseni olisi hyvä jos venttiilit ei olisi yhtä aikaa auki kovin pitkään.
|
#12
|
|||
|
|||
Onkos muilla kokemusia nokan vaihdosta/käyttäytyminen/hyötyä vai haittaa miten ylä kierroksilla kun ahdin mukana onko selkeempää vetoa nuihin koneen hirmu tehoihin.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan 2L-T tai 2l nokka ja keinut | ARSKA77 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 26.07.2011 22:16 |
Ostetaan RRC:n nokka | MRSA | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.02.2010 17:45 |
O:nokka-akseli | timsa | O/M/V Muut | 0 | 03.06.2005 16:55 |
LT-1 nokka | tapio | Vuosimallit 1968-1982 | 9 | 25.02.2004 18:12 |
Nokka-akseli | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.01.2003 19:36 |