Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.11.2011, 22:54
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Unhappy

2h ontuu


mikä tekee hj:n ontumisen ja "röpöttämisen kun antaa kierroksia..??
ihan kuin bensa auto mist tulppa pimee..
onko pumpun ajotus pielessä..?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.11.2011, 23:58
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Joku vanhemp automies saattas kokeilla ontumiskierroksilla jokaisest suutinputkerta suuttimen juuresta onks näppituntumalla eroa syklissä sylinterien välillä...

Ite pidin huuhaahorinana moista konstia aikoinaan, kun yks setä BJ:st kopas ja sano et siul ei kolmospytty pelaa kunnolla, mut oikeassa äijä oli.
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.11.2011, 00:09
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Villit huhut kertoo että olisi siirtopumppu tullut tiensä päähän rivipumpussa kun tuota tekee, ei ole omaa kokemusta aiheesta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.11.2011, 01:26
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.773
Perusasetus

Ekana tarkista polttoaineen saanti. Eli suodattimet/siirtopumppu/ tankin imuputki.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.11.2011, 01:30
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Ekana tarkista polttoaineen saanti. Eli suodattimet/siirtopumppu/ tankin imuputki.
suodatin ja linja on uusi.. huomenna tutkin imuputken..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.11.2011, 01:41
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

tuota pumpun ajotusta eniten pelkään..
siel joku seppä tehnyt jotain kun kampiakselin päästäkin puuttuu iso mutteri..
sama seppä vaihtanut laatikon ja laittanut taka kardaanin väärinpäin jne jne
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.11.2011, 09:09
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Nii taas kerran voisit hieman tarkentaa.

ELi esim. alkoiko vika ajossa vai onko aina ollutkin tällainen?

Jos alkoi jonkun minkä tahansa remontin jälkeen niin sekin olisi hyvä tietää.

Onko vakio vai turbotettu?

Paljonko ajettu?

Ja mistä päättelit sen ajoituksen? Vai arvasit?

Tarkasta nyt vaikka ekana ettei se syöttöpumppu ole tärissy löysälle.

Pysyykö tyhjäkäynti aisoissa??

Ja onko esim. venttilin välykset tarkistettu millä vuosituhannella??

Niin ja vedenerottimella on taipumus ruostua sellain puhki että normioloissa toimii mutta kun vaihtaa suotimen ja käsipumpulla pumppaa reilusti niin se ruoste joka pitää ko.laitteen kasassa pääsee "pöyhöttymään" jonka jälkeen rupeaa vetämään sieltä ilmaa vaikka ei ulos vuotaisikaan.

Noin niiku yleensä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.11.2011, 10:39
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Nii taas kerran voisit hieman tarkentaa.

ELi esim. alkoiko vika ajossa vai onko aina ollutkin tällainen?

Jos alkoi jonkun minkä tahansa remontin jälkeen niin sekin olisi hyvä tietää.

Onko vakio vai turbotettu?

Paljonko ajettu?

Ja mistä päättelit sen ajoituksen? Vai arvasit?

Tarkasta nyt vaikka ekana ettei se syöttöpumppu ole tärissy löysälle.

Pysyykö tyhjäkäynti aisoissa??

Ja onko esim. venttilin välykset tarkistettu millä vuosituhannella??

Niin ja vedenerottimella on taipumus ruostua sellain puhki että normioloissa toimii mutta kun vaihtaa suotimen ja käsipumpulla pumppaa reilusti niin se ruoste joka pitää ko.laitteen kasassa pääsee "pöyhöttymään" jonka jälkeen rupeaa vetämään sieltä ilmaa vaikka ei ulos vuotaisikaan.

Noin niiku yleensä.
-vika oli hojon mulle tullessa
-nyt ahtamaton,, öljy letkut valmiina
-ajettu 520tkm
-pumpun ajotusta päädyin syyttämään kun nafta linja on vaihdettu ja venttiilin välykset tarkistettu
-tyhjäkäynti on ihan normaali,, EHKÄ hieman ontuva sekin
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.11.2011, 10:53
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Ok.

Ookko tarkastanu ettei kalvo ole puhki??

Jos yksi pytty "jättää välistä" niin tarkista onko takaiskujen ja syöttöpumpun rungon välissä polttoaine vuotoa , jo hemmetin pieni vuoto aiheuttaa sen että joku pytty ei käy samalla tavalla kun muut.

Ja itellä oli bertassa tuota vaivaa ja se ilmenii vasta kun kone lämpesi ja tyhjäkäynnillä ja osakuormalla. Täydellä kaasulla toimi lähes normaalisti.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.11.2011, 12:46
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ok.

Ookko tarkastanu ettei kalvo ole puhki??

Jos yksi pytty "jättää välistä" niin tarkista onko takaiskujen ja syöttöpumpun rungon välissä polttoaine vuotoa , jo hemmetin pieni vuoto aiheuttaa sen että joku pytty ei käy samalla tavalla kun muut.

Ja itellä oli bertassa tuota vaivaa ja se ilmenii vasta kun kone lämpesi ja tyhjäkäynnillä ja osakuormalla. Täydellä kaasulla toimi lähes normaalisti.
en oo viel pumppuu avannu,, kalvon tarkistus on myös listalla..
oon yrittäny saad hj:n myyjää kii et saan kysyy miten menetellää ku kert EHJÄÄ menin hakemaan...
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 06.11.2011, 14:36
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

käytin lämpimäx ja avasin käydessä suutin putkia,, kolmosessa ei vaikuttanut..
vaihdoin tilalle ehjän suuttimen eikä vaikutusta..

eli onko nostettava kansi pois..??
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.11.2011, 15:02
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Savuaako se jos se kolmosen putki on kiinni??

Ja tueeko sieltä naftaa kun sitä löysää???

Jos vastuakset on ei/kyllä, niin sitten ennen isompia hommia tarkista se syöttöpumpun löpövuoto siitä kolmosen takaiskun alta.Eli siitä mistä se suihkuputki lähtee. Ihan minimaalinenkin vuoto aiheuttaa sen että litku ei mene sylinterille saakka. Niin ja myös se ettei sen putken juuressa ole löpöhelmeä eli vuotoa.

Ja sen kalvon eheyden tarkistat ilman pumpun avaustakin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 06.11.2011, 15:21
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Savuaako se jos se kolmosen putki on kiinni??

Ja tueeko sieltä naftaa kun sitä löysää???

Jos vastuakset on ei/kyllä, niin sitten ennen isompia hommia tarkista se syöttöpumpun löpövuoto siitä kolmosen takaiskun alta.Eli siitä mistä se suihkuputki lähtee. Ihan minimaalinenkin vuoto aiheuttaa sen että litku ei mene sylinterille saakka. Niin ja myös se ettei sen putken juuressa ole löpöhelmeä eli vuotoa.

Ja sen kalvon eheyden tarkistat ilman pumpun avaustakin.
kaasua antaessa tietysti pölläyttää sen normin
ja käydessä kun löysää putkea niin naftaa tulee mut käynti ei muutu yhtään..

ja pumpulta ei putket ole märkiä
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 06.11.2011, 16:14
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
kaasua antaessa tietysti pölläyttää sen normin
ja käydessä kun löysää putkea niin naftaa tulee mut käynti ei muutu yhtään..

ja pumpulta ei putket ole märkiä
Jos vika moottorin puolella niin kitkuaa kun yksi pytty ei polta.
ota hehkutulppa pois ja mittaa paine (tai kokeile jaksaako sormella pitää paineet sisällä) vertaa painetta toiseen sylinteriin.
Jos vika ois tuolla moottorin puolella, niin tyhjäkäynnillä pytty olisi pimeä, ja heräis kierroksilla.

Ja jos vika pumpun puolella, niin silloin se vois olla joko takaiskuventtiilivika tai sitten
yksi pumpun elementti jumii/on väljä taikka jousi poikki.

P.S kerroit että suodattimet ok, mutta oletko puhdistanut sen siirtopumpun
imupuolella olevan sihdin? siis sen mikä on siinä tulopuolen pultissa, millä putki tulee kiinni siirtopumppuun. (ei liity varmaankaan sinun käyntiongelmaan)
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 06.11.2011, 17:19
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Seuraavaksi putsaa ja kuivaa se pumpun päällinen niiden putkien ja takaiskujen juuresta todella huolellisesti.

Kun se on varmasti kuiva, käynnistä kone ja laita hieman kierroksia, hetken päästä kokeile jollain paperilla että mehiikö sen kolmosen takaiskun juuresta naftaa ja joka puolelta. Koska se vuoto voi olla niin pieni ettei siitä juurikaan tallin lattialle riitä...

Ite etin tällaista vikaa bertasta aikas pitkään. Ja juurikin joku pytty ei silloin käyny kuin täydellä kuormalla.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 07.11.2011, 01:02
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

otin suutin putke pumpulta irti ja koitin kiristää takaiskun runkoa ,, kyl se pirulainen hiukan kierty..
nyt käynti muuttuu hiukan putkea avatessa,, mut ei mun mielestä tarpeex..

huomenna mittaan puristus paineet ja jos niis on jotain ni nostan kannen pois..
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 07.11.2011, 11:17
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Käytä se pumppu irti tai vaiha siinä paikallaan ne takaiskujen alumiini prikat. Tai ainakin sen kolmosen. Ovat kevyempiä kuin kansi. Ja muista leikkaussali hygienia.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 07.11.2011, 14:16
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

sori topicin lainaus, mut mistähän johtuu velipojan hojon 61 kylmänä savutta ja lämpösenä savutus loppu näkyvänä, mut takana ei voi ajella ku silmiä alkaa kirvellä niin maan perusteelisesti ja santulla silmät kipeenä aina paripäivää. suuttimet tarkistettu, eli mitä pitäs uusia?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 07.11.2011, 15:42
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Polttoainelinjan ilmatiiviys kannattaa testata esim. läpinäkyvän letkun avulla että imeekö ilmoja mukana.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 07.11.2011, 20:15
Kontio Kontio ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.07.11
Sijainti: Pietarsaari
Viestit: 88
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
mikä tekee hj:n ontumisen ja "röpöttämisen kun antaa kierroksia..??
ihan kuin bensa auto mist tulppa pimee..
onko pumpun ajotus pielessä..?
Oletko nyt aivan varma, ettei pumppu saa mistään ilmaa järjestelmään?

Toki kun olet tuota suuttimen nippaa olet löysännyt käynninaikana, niin se kyllä taas viittaa suutinvikaan...
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 07.11.2011, 20:19
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kontio Näytä viesti
Oletko nyt aivan varma, ettei pumppu saa mistään ilmaa järjestelmään?

Toki kun olet tuota suuttimen nippaa olet löysännyt käynninaikana, niin se kyllä taas viittaa suutinvikaan...
mix ilma tulis vaan kolmoseen..
suuttimen jo vaihdoin..

mut takaiskun kiristyksel petras hiukan..
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 07.11.2011, 20:33
Kontio Kontio ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.07.11
Sijainti: Pietarsaari
Viestit: 88
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
mix ilma tulis vaan kolmoseen..
suuttimen jo vaihdoin..

mut takaiskun kiristyksel petras hiukan..
Ei sinne pelkästään kolmoseen, vaan kun pumppu saa ilmaa, se vaikuttaa koko järjestelmään. Ja sitä ilmaahan ei tarvitse olla juuri mitään dieselissä, kun aiheutta ongelmia käyntiin...

Sitten taas, kun olet sen suuttimen vaihtanut, tarkistitko muiden suuttimien avautumispaineet, eli onko se kolmosen suutin ylivireydessä?

Nämä nyt on tämmöisiä arvailuja vain...
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 07.11.2011, 20:33
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
sori topicin lainaus, mut mistähän johtuu velipojan hojon 61 kylmänä savutta ja lämpösenä savutus loppu näkyvänä, mut takana ei voi ajella ku silmiä alkaa kirvellä niin maan perusteelisesti ja santulla silmät kipeenä aina paripäivää. suuttimet tarkistettu, eli mitä pitäs uusia?
Tässä kohtaa vastaus voisi olla ajoitus pielessä. Ja jos on jo vakiot 570 tkm ajettu niin käynti diesel korjaamolla voisi olla paikallaan, tulisi hieman vetoja ja samalla laskisi kulutus ym. mukavaa.... Niin ja se kylmäsavutuskin saattaisi vähentyä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 07.11.2011, 20:38
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
mix ilma tulis vaan kolmoseen..
suuttimen jo vaihdoin..

mut takaiskun kiristyksel petras hiukan..
Vaiha vaan ne tiivisteet niin saatat yllättyä. Tais sitten pettyä mutta jos se jo kiristämällä parani niin vika on aika suurella todennäköisyydellä siinä. Eli se amuliini prikka on jostain syystä antautunu eli joko se suutin on joskus naulannu, tai muuten on vaan tullut tiensä päähän. Ja se vuoto ei tervi olla kuin sen kuuluisan itikan paskan verran niin paineet karkaa siitä ja suutin ei jaksa kunnolla aueta.

Jos se ei auttanut niin sitten vian etsintä jatkukoon.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 07.11.2011, 21:14
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

juu tiivisteet on seuraavana vuorossa,, mahtaako niitä saada tarvikkeena vai tartteeko suunnata toyotan vara-osa tiskille
mutta nyt toimii jo sen verran hyvin että ahdin palaa takasin paikalleen
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jeepin käynti ontuu !! jälli Tekniikka & Jutustelu 1 06.07.2009 22:27


Sivu luotu: 21:57 (GMT +2).