|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Mitsu L200 "Raptor"Nonniin Pajero lähti, L200 tuli.... (Kaikkia pitää kokeilla, vai miten se meni) : Eli -90 Mitsu L200 4WD 2.5TD (pajeron hilppeillä)... Alkutilanne : Alkutilanne1, kliks! Alkutilanne2, kliks! Alkutilanne3, kliks! Alkutilanne4, kliks! Tällä ajelin ensin pariviikkoa ja haudoin ajatuksia mitä tälle alkaisin tekeen... Pajalla tarkistelin pohjan kuntoa ja totesin ettei mikään hassumpi ollutkaan, tein sille kunnon alustapesun ja massasin sen. No ensimmäisen hirvimettäreissun jälkeen putkisto piti tehdä uusiksi, kun jäi edellinen kannonnokkaan ja umpio piti vaihtaa... No sitten tuo maalipinta ei mikään huippu tuossa ollut niin ajattelin että sille pitäis jotain tehdä... Siitä se ajatus sitten lähti.... (alla olevat "teaserikuvia" kun oli vaan p*ska kamera mukana)... Tiiseri1, kliks! Tiiseri2, kliks! Tiiseri3, kliks! Eli U-Pol Raptoria vedetty niskaan.... Huomenna jatkuu kasaus.... Tulevaisuuden suunnitelmia.... - Vinssi - VHF-puhelin - korikorotus 50mm - Vanteet vaihtoon..renkaat jää - Työvalot uudet taakse (Laitettu 27.10) - Lisävalot nokalle Tarvelistaa (eli seuraavia osia voi tarjota mulle / edullisia): - Toimiva mittaristo - Apparin puoleinen takavalo - Puskurin vilkut - Täydellinen lukkosarja / eli kaikki lukot toimii samalla avaimella... - Ralliratti + keskiö - Lisäkaukovalot
Viimeksi muokannut Kris : 27.10.2011 17:22 |
#2
|
||||
|
||||
Mitsumies on aina mitsumies.Mulla on kans sama järjestys eka pajero(on vieläkin) ja nyt uudempikopanen Large-200 magnum alla.
|
#3
|
||||
|
||||
Eikös tuo raptor ole vähän samanlaista kuin kiveniskumassa? Kuvia luonnon valossa? Lisänimi vaatii sitten isot gumit ja jäykän etuakselin asennuksen
|
#4
|
|||
|
|||
Kyllä pätkä-pajero oli vaan metsässä ketterämpi ... ainakin käännöksissä...
Vähän samanlaista kuin kiveniskumassa (levityksen suhteen), mutta ei sitten loppujen lopuksi sinnepäinkään Tuo raptori tekee aivan uskomattoman lujan pinnan. Tarkoitettu ns. lava-autojen lavojen pinnoitteeksi = Kestää kulutusta Massa-ruiskulla vedellää sopivalla paineella... (paineesta riippuu millasta pintaa tulee). Kuvia luonnon valossa ei ole vielä, kun eilen tuon maalailin.. Tänään pitää hakia vähä lisää osia, sit kasaileen ja vielä irto-osien maalausta niin sit tulee kohta lisää kuviakin Jännän "rouhee" pinta tuli... mii laik.... Viimeksi muokannut Kris : 27.10.2011 07:53 |
#5
|
|||
|
|||
Mistä hommasit tota ainetta? Ja millaset pohjat pitäs tehä et pysyy?
|
#6
|
|||
|
|||
Hyvä että näitä mitsujakin vähäsen rakennellaan! Laita sitte paljon kuvia vinssin asennuksesta. Gallerias on kuvaa omasta samanlaisesta missä on kans 50mm korinkorotus ja 32" renkaat mitkä mahtuu hvin pyöriin ku etulokareita vähän rälläköi takaosasta.
|
#7
|
|||
|
|||
http://www.nettimaalikauppa.fi/U-Pol-Truck-Bed-Liner <--- Tuolta ostin. 20e ku laittaa lisää saa pätevän massaruiskunkin mukaan vielä. Tuolla 4 purkilla vetäsee hyvin yhden auton. Ja tosiaan paineen säädin on hyvä olla olemassa ku tollasta levittää pintapelleihin
|
#8
|
|||
|
|||
Tuo raptori on kyllä hyvää kamaa. Siisti pinta ja kova kun perkele.
Pöly tarttuuu lujaan mutta muuten paska sinkoaa ku vesi hanhen selästä pois. vejin tuolla entisen autoni ja olin tyytyväinen. |
#9
|
|||
|
|||
Lainaus:
tieteki ruosteet pois mutta kaikenkaikkiaan helppo homma. |
#10
|
||||
|
||||
Helekutti, tuollahan vois vetäästä Suikan pohjan sitte jossaki välis ni ei haittais vaikka vähä kallioon hinkkailee, ja jos sais vihreenä ni pintapellitki Hyvän näköönen pinta kyllä, muutenki komias timantis
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#11
|
|||
|
|||
taitaapi saaha sävytettävänäki.
|
#12
|
||||
|
||||
Eipä mahda ilman poikkeuslupaa saada tuota jäykkää etuakselia alle. Ja kannata kieleteisestä vastauksesta maksaa montaa sataa euroa.
|
#13
|
|||
|
|||
Noniin auto kasattu ja tulipa nuo led-työvalotkin tänään kaupasta haettua ja turattua lavakaareen kiinni. Kuvien otto menee valitettavasti huomiselle ku ei tahdo enää kunnon kuvia saada näin pimiällä tuolla kameralla. Joo ei varmaan akselit vaihdu tosta mihkää, eikä ainakaa vielä ole tarve isommille renkaillekaan. Nyt on 31"/10,5"/R15 kumexit alla. Auto siis toimii käyttiksenä, hirvimettäautona ja sit huvimaastoajeluautona . Korikorotusta ja vinssiä tuo nyt seuraavaksi huutais....
Onko muuten kukaan vielä keksinyt millä saa led-valojen aiheuttaman häiriön pois radiosta? Viimeksi muokannut Kris : 27.10.2011 17:28 |
#14
|
||||
|
||||
Antenni vahvistimella ja häiriönpoistin (mitä ollu vanhois autopuhelimis) mankan virtajohtoon.. Ei ehkä ihan kaikki häviä mut helpottaa tilannetta huomattavasti.
|
#15
|
|||
|
|||
Tässäpä nyt niitä kuvatuksia... Mielestäni oli hyvä valoteho noilla Minimanin Led-työvaloilla (6x3W). Hintansa väärti mielestäni. Ja sitten kuvia kansalle
Kuva2,kliks! Kuva3,kliks! Kuva4,kliks! Kuva5,kliks! Kuva6,kliks! Kuva7,kliks! Kuva8,kliks! Kuva9,kliks! Kuva10,kliks! Kuva11,kliks! Kuva12,kliks! Viimeksi muokannut Kris : 28.10.2011 10:32 |
#16
|
|||
|
|||
Mitenkäs jos tuolla mömmöllä maalais konepellin ja katon, niin ei ois niin liukas kävellä talvella, kun ois vähän karkeempi pinta? joskus meinaan meinannu jäätikkäällä liukastua |
#17
|
|||
|
|||
Karkeutta pystyy vielä säätään tuolla suihkutuspaineella.....pienempi paine... karhiempi pinta... ja tossa yläpuolisessa kuvassa noi paskajäljet ovat nakkisormenjälkiä kasauksesta ei siis maalausvirheitä tms. paskaa
|
#18
|
||||
|
||||
Lainaus:
Vähän menee off topiciksi mutta mikäs sen estää? Hiluxiin ln110 koriseen ainakin saa vaihtaa jäykän akselin. |
#19
|
|||
|
|||
liekkö 110 hiluxia tehty myös jäykällä etuakselilla?
|
#20
|
||||
|
||||
Lainaus:
Kuten Luke86 sanoikin,sitä on tehty jäykällä etuakselilla ja siksi siihen saa sen vaihtaa,L200 ei ole tehty ja näin ollen vaatii poikkeusluvan, Matti osaa näistä kertoa enemmän, joten häneltä voi asiasta kiinnostuneet kysellä enemmän. Mitkäs välitykset tässä muuten on ja onko takana lukko vaiko avoinperä? |
#21
|
||||
|
||||
Lainaus:
Okei! Aina oppii lisää minä kun luulin että LN110 ei oo tehty jäykällä akselilla. |
#22
|
||||
|
||||
Lainaus:
Mutta päktutö topic. |
#23
|
|||
|
|||
Pitihän sitä tänäänkin vähä jotain "ruuvata".... syöttöä nimittäin Normisyöttöä ja ahdonalaista syöttöä suuremmalle Nyt kerkiää....Ainakin siihen asti kunnes tulee ahtopainemittari asennettua.. Pitää nimittäin aika varovaisesti ruuvata noita syöttöjä summissa, kun tuossakin on tuo pajeron imusarja niin suurin osa paineista kohdistuu 2-3 sylinterille...
|
#24
|
||||
|
||||
Waaat ??
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#25
|
|||
|
|||
Tyhmän mallinen imusarja..... L200 oma imusarja soveltuis paremmin...
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Mitsu L-200 "tuning" | apiaani | Linkit | 11 | 18.05.2010 18:10 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Myydään Mitsu L200 alkup.16" peltivanteet | Wrang | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 02.02.2010 14:25 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |