|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
pajerokävin tänään pajeron kans leimalla leima tuli mutta kovasti kummastelin et etuakseli paino oli melkein täys kyseessä ihan orkkis pitkä pajero mistä takaa purettu penkit ja sisusta, inssi tokas et vajaa parikymmentä kiloo saa lisätä keulalle eihän siihen voi mitään laillista kiinteetä vinssi petiä ees suunnitella tosin konttoreissakin on eroja.. mitenkäs ennempi pajeroihin tutustuneet on toteuttanu tuon ongelman??
|
#2
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
Ja täytyy muistaa että vanhempien autojen = about -95 ja vanhemmat, otteella olevat painot ei oo todellisia valmistajan sallimia massoja, jos ei oo sit myöhemmin muutettu päiväntasalle.
Esim. LJ70 otteella etuakseli 860-870 kg, karvalakkimalli painaa jo 850 kg tyhjiltään. Valmistajan sallima 1300 kg. En tajuu mikä juju ARK:lla on tuohon aikaan ollu. |
#4
|
||||
|
||||
veikkaan et katto sillä iskari testillä?? tarkemmin kun ajettelin asiaa niin eihän se voi pitää paikkaansa pari satakilosta etupenkeille istuun niin voipi paukkua yli jo silloin..
|
#5
|
||||
|
||||
Mulla on leimattu hydraulinenaura varustus tohon omaan Gen1 pajeroon ei kyllä koskaan leimasetä valittanut vaikka oli vinssikin nokalla.
|
#6
|
||||
|
||||
kovasti haluaisin udella toteutus tavasta, ja komponenteista millä oot toteuttanu hydrauliikan ja kuvat olis aika komee juttu.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Pajero 3.0 V6 -92 | _ruben | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.07.2008 11:17 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
M:pajero | TAGE | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.08.2007 21:41 |
M: Pajero 3.2 Di-D | HDJ-80 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.08.2006 15:03 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 |