Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.03.2011, 20:58
Tarzan:n Avatar
Tarzan Tarzan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Luoma
Viestit: 477
Perusasetus

Hiacen hautajaiset 10-11


Lueskelin, että toyota lopettaa eurooppaan käyvän hiacen valmistuksen?

Uutta mallia kyllä tehdään, mutta ei läpäise euro-5 ja törmäysnormeja.
Eli ei tuoda euromaihin ja tuotteen päivitys maksaa niin paljon, ettei kannata näihin myyntimäärrin päivittää.
Olis saanu 2,7 vaparina ja 3,0 ahdetulla koneella.

mutkuneiniinei.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.03.2011, 00:13
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

Meinaat että koko eurooppa on jojotalle liika pieni markkina-alue??
Ehkäpä siellä on todettu etä nykymalli ei ole se toimivin ja pistetään uusi paperi pöydälle vähäksi aikaa...

Ei , en ole tojota-fani mutta kyllä minä luulen että eivät ihan helpolla anna lenkkiin tän kokoisella markkina-alueella kuin eurooppa, siinä alkaa kärsiä koko merkin maine joka kyllä tosin ottaa kovaa iskua 2,2 D-cat koneen kestämättömyyden vuoksi.
Eri juttu jos joku suomen kokoinen läntti jää ilman hiacea niin eihän se ole kuin jopelta vähän sanoituksia uusiksi niin kohta myydään melko aitoja jussipaitoja vaikka pienestä vollkarista...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.03.2011, 00:47
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.270
Perusasetus

Toyota ei varmasti jätä eurooppaa ilman pakuja. Kyllä sieltä joku malli löytyy myyntiin.

Nykyinen malli on ollut muunneltuna 20 vuotta markkinoilla, se saa jo mennä...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.03.2011, 02:42
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Tjaa,mites lienee...Euronormialue ei ole iso ja wolkkari on aika kova luu umpipakuissa sillä alueella...Mutta veikkaan että ainakin tulossa on jos ei nyt sopivaa löydy.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.03.2011, 21:14
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.494
Perusasetus

Minä tiedän, minä tiedän!!! Hiace tietysti korvautuu Etelä-Afrikassa tehdyllä Quantumilla.

http://www.toyota.co.za/VehicleRange...icleRangeId=10
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.03.2011, 21:20
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.862
Perusasetus

Ei varsinaisesti haicuakaan asiasta, mutta onko Hiace muualla EUROOPASSA suhteessa yhtä arvostettu tai myyty kuin meillä?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.03.2011, 21:22
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Ei varsinaisesti haicuakaan asiasta, mutta onko Hiace muualla EUROOPASSA suhteessa yhtä arvostettu tai myyty kuin meillä?
ei ole. enkä ymmärrä hiacen arvostusta täällä junttilassa, ei se ole autoa kummoisempi, toki se 70/80 luvun puoleen väliin asti oli periaatteessa parhaimpia
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.03.2011, 12:33
Tarzan:n Avatar
Tarzan Tarzan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Luoma
Viestit: 477
Perusasetus

Joo toi savannitekele ei läpäise noita törmäystestejä ja sen päivittäminen maksaa maltaita.

En minä hiacea kehukkaan parhaaksi pakettiautoksi, mutta melkosen varmatoiminen työkalu se on.

Mukavuushan on kaukana tästä vanhuksesta, mutta kun verrataan muiden merkkien kesken huolto/korjauskustannukset ja korjaamolla vietettyjen tuntien tai päivien niin kyllä melkovarmasti väitän , että haisu voittaa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.03.2011, 17:32
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.494
Perusasetus

Jossain pakuvertailussa hiace menestyi huonosti, kun kilpailijat saivat etua tingeltangelvarusteiden pisteytyksessä. Toyotan edustaja arveli tilanteen olleen tyystin toinen jos testi olisi kestänyt 400tkm. Hiacella on vissiin ajettu silloinkin kun kilpailijat ovat maanneet huoltojen väleillä korjaamoilla. Siinä kai se suosion syy.
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.03.2011, 19:45
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

No tuota.... tuossa kun joku vuosi lainassa oli uusi tuliterä haisu muuttokuorman kuskauksessa niin kyllä se vakuutti järkyttävyydellään. Oli oikein malliston lippulaiva ja voi vittu että se ajomelu oli jo taajamassa ihan jotain yli järkytyskynnyksen.
Kaverin isävainaalla oli silloin defe jota kaveri piti meluisana autona mutta tuon haisukokemuksen jälkeen tuumasi jotta defehän menee sukkasillaan tähän verrattuna.
Sama mitä olen kuunnellut yhden pirssi-isännän hiacea niin kyllä kun sillä polkaisee niin peltikattokin jytisee vähemmän kivisateessa, on se sellainen infernaalinen voimattomuuden huuto mitä sieltä kuuluu...
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 06.03.2011, 21:21
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Toyota ei varmasti jätä eurooppaa ilman pakuja. Kyllä sieltä joku malli löytyy myyntiin.

Nykyinen malli on ollut muunneltuna 20 vuotta markkinoilla, se saa jo mennä...
Niinpä,olis kyllä aika muuttaa korisuunnittelua radikaalisti,näyttää vaan niin vanhalta mallilta.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.03.2011, 21:49
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.270
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elhapero Näytä viesti
Niinpä,olis kyllä aika muuttaa korisuunnittelua radikaalisti,näyttää vaan niin vanhalta mallilta.
http://esv.fi/?info=open&id=233&kuva...rn.jpg:mrgreen

Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 06.03.2011, 22:10
silimat:n Avatar
silimat silimat ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.10
Sijainti: Pieksämäki
Viestit: 65
Perusasetus

Lopettihan tojjota corollan farkunkii mikä oli suomesa myydyin tojota. Ei niitä paljoo kiinnosta suomi ja eurooppa jenkkiläs ne nykysin pörrää.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 06.03.2011, 22:11
Marcus78:n Avatar
Marcus78 Marcus78 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Kalanti, Finland.
Viestit: 576
Perusasetus

Jep, hiacen suosio on ainakin perustunut täysin tuohon varmatoimisuuteen, joka monelle on tärkeä juttu.
Kaikki yllä kirjoitetut miinuspuolet kyllä pitävät paikkansa, meluinen, tehoton yms.
Noita speksejä siitä ei ihan helposti saakkaan muutettua.

Isäukolla nyt -98 2.4 npd (nopowerdiesel) Hiace millä ajettu 545tkm ja normihuollot tehty.
Lähti vielä -27 ilman blokilämmitintä käymää..sinistä savua oli kyllä..
Nii ja vaihdettii siitä nyt akut ja startti, et ei ihan huoleton ole ollut
__________________
-Pieru on paskan postimies-


www.jumissa.com
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 07.03.2011, 09:17
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.849
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Nykyinen malli on ollut muunneltuna 20 vuotta markkinoilla, se saa jo mennä...
Ajelin tuossa syksyllä tovin uudella 4wd Hiacella. Kyllä se on vaan perin karmea esitys. Se ei kulje mihinkään, ohjaamo on suoraan anuksesta. Hemmetin ahdas. Neliveto on ihan rektumista. Taka-akselin kitkalukkoa ei löydä erkkikään ja se 80-luvun desing kori on kyllä niin karmeen näköinen kuin voi olla. Eikä se ole edes kovin pieni kulutuksinen.

Tosin Hiacen etuna on kyllä ollut kohtuu edukas 4-veto malli. Tuossa eräs tuttu on uutta pakuu ostamassa. Nelivetoa kaipais, mutta ei oikeen mikään muu pysty Hiacen hintaan. VW on ihan ylihinnoiteltu 4-vedon osalta.

Mutta eipä silti jää kaipaamaan yhtä jojotan paskaa.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 07.03.2011, 10:10
4x4_88:n Avatar
4x4_88 4x4_88 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.12.06
Sijainti: SUOMI
Viestit: 286
Perusasetus

http://www.iltasanomat.fi/autot/Hiac...339263278.html
__________________
BJ40 ´75
http://www.offroadoulu.com/
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 07.03.2011, 11:10
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Ajelin tuossa syksyllä tovin uudella 4wd Hiacella. Kyllä se on vaan perin karmea esitys. Se ei kulje mihinkään, ohjaamo on suoraan anuksesta. Hemmetin ahdas. Neliveto on ihan rektumista. Taka-akselin kitkalukkoa ei löydä erkkikään ja se 80-luvun desing kori on kyllä niin karmeen näköinen kuin voi olla. Eikä se ole edes kovin pieni kulutuksinen.
Mökki-isännä'llä on "nelivetoinen" Hiace ja on kuulemma tuo jokapyöräveto ihan vitsi. En ihan pysynyt juttujen mukana enkä tunne Hiace:n tekniikkaa yhtään mutta olikohan se niin, että jos yksi pyörä sutii niin Hiace jää siihen.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 07.03.2011, 13:53
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.805
Perusasetus

Työkaveri osti 3v vanhan neliveto hiacen lastutettuna, tehoa on kiitos lastun mutta etenemis nyky ala-arvoinen verrattuna entiseen autoonsa (vm.94 vw transporter syncro), viikoittain haikailee transportterinsa perään oli kuulemma paljon parempi verrattuna hiaceen (paitsi vitum laiska tuo volkkarin 2.4d), saas nähda kuinka pitkään tehdaslastutettu hiace kestää kun vakionaan ei turbot kestä kuulema (letkut ja tiivisteet ruvennu jo vuotamaan, ajettu n.100.000km)

edit. tuolla syncrolla oli ajettu n.200.000km eli ei mikään loppuun ajettu paska
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 07.03.2011 14:03
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 07.03.2011, 18:12
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Työkaveri osti 3v vanhan neliveto hiacen lastutettuna, tehoa on kiitos lastun mutta etenemis nyky ala-arvoinen verrattuna entiseen autoonsa (vm.94 vw transporter syncro), viikoittain haikailee transportterinsa perään oli kuulemma paljon parempi verrattuna hiaceen (paitsi vitum laiska tuo volkkarin 2.4d), saas nähda kuinka pitkään tehdaslastutettu hiace kestää kun vakionaan ei turbot kestä kuulema (letkut ja tiivisteet ruvennu jo vuotamaan, ajettu n.100.000km)

edit. tuolla syncrolla oli ajettu n.200.000km eli ei mikään loppuun ajettu paska
Miten tollasen hiacen pystyy lastuttaan ku eihän siinä ole ruiskua mihin lastua laittaa?
Itellä työautona ollu 6 vuotta neliveto hiace, ja ei se tosiaan häävi ole varusteiltaan, menohaluiltaan, eikä sitä ole tarkotettu maastoon vaikka neliveto onkin. Neliveto on tosiaan jatkuva ja lukoton. Perässä on kitkalukko, mut en ole vielä sen toimintaa havainnut. Edellisessä takavetosessa toimi paremmin. Vaihteet varsinki 1-vaihde on liian pitkä, jos sillä pitää lähtä lastin kans hankalasta paikasta niin kytkin haisee. Kytkin on kyllä muutenkin alimitotettu tollaseen vehkeeseen ,varsinkin jos kärryä vetää. Koukkupainokin on olematon tollaseen autoon ku jarrullinen on 2000 kiloa. Kulutusta on tosiaan! Alle 10 litran ei pääse vaikka vaan maantiellä ajais.
Ainut tosiaan millä tuo auto kilpailee on että se ei vietä korjaamolla aikaa, muuta kuin vuosihuolloissa. Työkaveri sai uuden transitin kolmei kuukautta sitten ja se on ehtinyt olla huollossa jo enemmän ku hiace 6 vuoden aikana.

Kesällä on tulossa seuraavaksi työautoksi 4-veto transporter, et jännä nähdä millanen peli se on käytellä.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 07.03.2011, 22:46
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Perusasetus

En nyt hallu tota mun ruosteenraiskaamaa työjuhtaa (eli Hiacee) mitenkään ylistää, mutta ei tarvi vaihella perkeleen palloniveliä sunmuita tingeltangeleita koko ajan ja kova on meteli ja ei se kulje, mutta ei o mihinkään niin kiirekkään ku lähtee ajoissa. Eikä tässä maassa saa pakettiautolla ajaa ku satasta vaikka siin olis 600hv. Jos ajomelu haittaá nii on paskat stereot. Jos joku ei oo viel maininnu nii vie naftaa ihan helvetisti, mut köyhällä se tuntuu vähä kallimmalta
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 07.03.2011, 23:09
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

No sen enempää nyt haisua haukkumatta niin kyllä se pitää todeta että toyotan laatu on pudonnut melko helvetisti -90 autoista.
Jo E narinan eka korimalli oli ajettavuudeltaan (puhutaan tojotan ajettavuudesta) ihan hirveä, se ei mennyt suoraan edes kiskoilla. Tämä uusi hieno 2,2 D-cat ei kestä edes kunnolla 150 tkm ilman kansiremppaa, vanhat disut meni perushuolloilla melko heittämälä sen 500 tkm. NO sori, mut hilux:ssa sitä tehoa vaan ei ole ollut oikeastaan koskaan....
Ja sitten näitä tingeltangeleita ei ole ollut saatavilla edes lisävarusteinakaan....

Millos toyota tarjosi eka kerran diesel+automaatti yhdistelmää henkilöautoissa??? joksus 2000-luvun alussako se oli??
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 07.03.2011, 23:21
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
No sen enempää nyt haisua haukkumatta niin kyllä se pitää todeta että toyotan laatu on pudonnut melko helvetisti -90 autoista.
Jo E narinan eka korimalli oli ajettavuudeltaan (puhutaan tojotan ajettavuudesta) ihan hirveä, se ei mennyt suoraan edes kiskoilla. Tämä uusi hieno 2,2 D-cat ei kestä edes kunnolla 150 tkm ilman kansiremppaa, vanhat disut meni perushuolloilla melko heittämälä sen 500 tkm. NO sori, mut hilux:ssa sitä tehoa vaan ei ole ollut oikeastaan koskaan....
Ja sitten näitä tingeltangeleita ei ole ollut saatavilla edes lisävarusteinakaan....

Millos toyota tarjosi eka kerran diesel+automaatti yhdistelmää henkilöautoissa??? joksus 2000-luvun alussako se oli??
Joo ei noita automaatteja hirveesti henkilö autois o ollu, mutta mulla on toi 95 hiace autom.lodjulla, ja on toiminu jo 430000 yhen jousen vaihtamalla. Laatikko on Aisin-Warner A40 sarjaa, nää uudet on kyl siihen verrattuna ihan paskoja.
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 08.03.2011, 08:44
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti

Millos toyota tarjosi eka kerran diesel+automaatti yhdistelmää henkilöautoissa??? joksus 2000-luvun alussako se oli??
oisko ollu joskus 80 luvun alussa toyota crownissa
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 08.03.2011, 11:27
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Muutama sananen Hiacesta kun niitä omassa firmassa muutama on:

Senkummemmin Hiacea puolustelematta täytyy sanoa että omassa työkäytössä Hiace on ylivoimainen muihin pakettiautoihin verrattuna juurikin toimintavarmuuden ja käyttökulujen takia, pienessä yrityksessä korostuu autojen kokonaiskäyttökulut. (ostohinta, käyttökulut kaikkinensa sisältäen polttoainekulut ja korjaamokulut, myyntihinta kun auto poistuu käytöstä jne.)

Ensimmäinen hiace firmaan hommattu n~1995, viimeisin (kuudes) Hiace vm. 2010 ja mittarissa 70t km. Mikään näistä kuudesta hiacesta ei ole käynyt muutakuin määräaikaishuolloissa, korjaamopäiviä kuudella autolla on ollut yhteensä 0
(no peltikorjaamolla on tarvinnut välillä vierailla... )

Pieni elintervikealan yritys kun ei pysty kilpailemaan hinnalla suurempien kanssa niin toimitusten varmuus ja joustavuus on se mihin toiminta perustuu, tässä tulee taas esille se että autot eivät seiso korjaamolla vaan ovat jokapäiväisessä ajossa.

Hiace ei todellakaan sovellu kaikkeen työkäyttöön, monessa työkäytössä jo pelkästään esim. transitia pienempi tavaratila rajoittaa käyttöä.
Kärryn vetoon on olemassa huomattavasti parempia kamppeita eikä tuo nykyisen korimallin nelivetokaan ole "oikea" neliveto mutta helpottaa kummasti elämää esim. auraamattomilla teillä.

Jos pakettiauto on myös esim. siviiliautona arkikäytössä ja tarvii sen 150-200hp ja kaiken tingeltangelin mitä autoon voi varusteita vääntää niin silloin myös Hiace on väärä valinta.

(Sanomattakin selvää että varsinkaan sellaiselle ihmiselle jolle on itsetunto ongelma ajaa toyotalla ei hiace myöskään sovi )
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 08.03.2011, 16:43
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hencca Näytä viesti
Muutama sananen Hiacesta kun niitä omassa firmassa muutama on:

Senkummemmin Hiacea puolustelematta täytyy sanoa että omassa työkäytössä Hiace on ylivoimainen muihin pakettiautoihin verrattuna juurikin toimintavarmuuden ja käyttökulujen takia, pienessä yrityksessä korostuu autojen kokonaiskäyttökulut. (ostohinta, käyttökulut kaikkinensa sisältäen polttoainekulut ja korjaamokulut, myyntihinta kun auto poistuu käytöstä jne.)

Ensimmäinen hiace firmaan hommattu n~1995, viimeisin (kuudes) Hiace vm. 2010 ja mittarissa 70t km. Mikään näistä kuudesta hiacesta ei ole käynyt muutakuin määräaikaishuolloissa, korjaamopäiviä kuudella autolla on ollut yhteensä 0
(no peltikorjaamolla on tarvinnut välillä vierailla... )

Pieni elintervikealan yritys kun ei pysty kilpailemaan hinnalla suurempien kanssa niin toimitusten varmuus ja joustavuus on se mihin toiminta perustuu, tässä tulee taas esille se että autot eivät seiso korjaamolla vaan ovat jokapäiväisessä ajossa.

Hiace ei todellakaan sovellu kaikkeen työkäyttöön, monessa työkäytössä jo pelkästään esim. transitia pienempi tavaratila rajoittaa käyttöä.
Kärryn vetoon on olemassa huomattavasti parempia kamppeita eikä tuo nykyisen korimallin nelivetokaan ole "oikea" neliveto mutta helpottaa kummasti elämää esim. auraamattomilla teillä.

Jos pakettiauto on myös esim. siviiliautona arkikäytössä ja tarvii sen 150-200hp ja kaiken tingeltangelin mitä autoon voi varusteita vääntää niin silloin myös Hiace on väärä valinta.

(Sanomattakin selvää että varsinkaan sellaiselle ihmiselle jolle on itsetunto ongelma ajaa toyotalla ei hiace myöskään sovi )
Todella hyvin sanottu, ei o mikään näyttelyvehje vaan toimiva työjuhta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 4WD Hiacen vanteet BATMAN O/M/V Renkaat ja vanteet 0 17.09.2009 06:07
M.hiacen lukko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.12.2007 19:25
Hiacen 2L2 vm.90-> Tekniikka & Jutustelu 4 13.03.2007 21:33
Hiacen"perä". Tekniikka & Jutustelu 6 21.10.2006 16:50
O: 4x4 Hiacen takaperä. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.02.2006 17:39


Sivu luotu: 07:11 (GMT +2).