|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Range rover -76 v8 For Just Fun.Tollanen range rooveri tuli vaihto kaupoissa mulla,tarkoitus tehä budjetilla ja tehä niillä osilla mitä nurkista löytyy. Akselithan on kotoisin jeep wagoneeristä,tekniikka muuten vakio paitsi joku tehostettu simpukka laitettu. tarkoitus ajella safareilla/räppäillä omaks huviks ja offirossia ajella,muutokset tehdään niin että tarpeen vaatiessa menee suunnistus puolella modiin jos joku haluaa lähteä sinne. kävin hankkimassa projektin kaikista kalleimmat osat eli 37"boggerit beadlock vanteilla. koria on korotettu 70mm rungosta ja alustassa on ilmeisesti 50mm korotusta. tuolla muutama muutama lisä kuva. http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3645 Onkohan palstalla ex-omistajia jotka osais kertoa mitä on milloinkin tehty? seuraavaksi olis tarkoitus kun keretään huoltaan ja vaihdella öljyjä,laittaa taakse kemppi lukko,ja eteen kitkalukko.tankki täytyy vaihtaa parempaan kun kuluu bensaa helvetisti kun joka mäessä valuu norona maahan
|
#2
|
||||
|
||||
Range on kyllä kaunis auto, perskules kun tuli oma annettua romumiehelle
|
#3
|
||||
|
||||
Edellinen omistaja
Nimimerkki pjtk:lla auto tais olla aika pitkään. Toi Range oli MMC:n ajoalueella Nokialla aika tuttu näky.
|
#4
|
|||
|
|||
Osaako joku sanoa, millä palikoilla tuo raidetangon siirto on tehty etupuolelle?
Taitaa olla vähän TI-hitsailtuja palikoita? Vai ihanko tehtaanpaapan tekemiä... TT No, niinpä on Jeepistä...sori kun en vaan tajunnut ;-/ Viimeksi muokannut solihull : 18.01.2011 00:43 |
#5
|
||||
|
||||
Akselithan on wagoneer jeepistä eli danan 44,niissä on vakiona raidetanko etupuolella.
|
#6
|
||||
|
||||
|
#7
|
||||
|
||||
Keväällä tuon näinkin paddasriverillä "hiukan" heikommassa hapessa tosin
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#8
|
||||
|
||||
Joo mun tekelehän tuo on. Näköjään ympyrä sulkeutuu, ainakin taka-akselin osalta. Se oli mulla kans alunperin kymppi kempillä. Muistaakseni se vanha hitsattu murikka meni auton mukana. Kehitti kyllä päätöksen ettei ikinä enään semmosta kadulla ajettavaan autoon.
Laittele vaikka YVellä jos jotain kysymyksiä mielessä. Niin semmonen juttu tuli heti mieleen, että ainakin multa lähtiessä oli jommankumman puolen (muistaakseni pitempi) takavetarista boorit kiertynyt. Kannattaa varmaan tarkistaa nykyinen kunto. Tankki ei oo mun aikaansaannoksia, vaan edellisen omistajan. Lähtösin jostain Volvosta. Jos se vieläkin kuseksii tankin täyttöreijästä, niin ei sitä tankkia vaihtamalla eroon pääse. Vie täyttöreijän ylemmäksi, niin pitää kallistaa lisää, että vuotaa. Niin ja mahtuu sillä alla pyöriin 39,5/15,5 renkaat ainakin takana. Edessä sit ottikin jokapaikkaan kiinni. Tuossa vielä vanhassa värityksessä Aina niin hellää käyttöä. Viimeksi muokannut pjtk : 17.01.2011 10:48 |
#9
|
|||
|
|||
Olisko mahollista saada juttua ja tai kuvia tosta akseli swapista? Ittellä olis tarkotus sovittaa omaan rangeen eteen dana 44 ja taakse 12 pulttinen GM
|
#10
|
||||
|
||||
Lainaus:
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#11
|
||||
|
||||
tota kannattais laittaa samalla vaivalla vaikka hj61 akselit tai vastaavat.olis heti tiheämmät välitykset kestävämmät ja lukotkin saa helposti sekä varaosia löytyy mistä vaan.
|
#12
|
|||
|
|||
Sy siihen että meinasin nuo blazerin aksulat laittaa on ihan tuossa rahapussissa eli tuommoset akselit on tallin perukoilla jemmassa ja toiseksi noihin näytti olevan osat amerikoissa edukkaita.
|
#13
|
||||
|
||||
OT: Jäppinen
Myy vaan ne jenkkikamat pois ja hj:t alle. Voin kokemuksesta sanoa, että homma pelaa ja iisit laittaa. |
#14
|
||||
|
||||
Pikkuisen on taas projekti edistynyt eteen palalukon asennusta ja huoltoa. |
#15
|
||||
|
||||
Eteen tuli kitkalukko kun todettiin että palalukolla ei vetarit pitkälle riitä
Taakse tuli quik lockin palalukko. Koe ajoa hyvin pelas hetken Eikä tästä kauaa niin oli teron hymy hyytynyt Takapenkki poistettu ja kontissa Jazin turvatankki. Nyt tarviais saada jostain uusi a-tuen nivel sekä uusi startti että sais kuntoon ton. Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 28.02.2011 19:51 |
#16
|
||||
|
||||
No jo on Terholla hymyä!
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#17
|
||||
|
||||
Pakostihan siinä hymyilyttää ku kasi laulaa.. hymy kyllä loppu eilen
|
#18
|
||||
|
||||
Lainaan joutaa startti, Uusi nivel löytyy.... Sen saa myös, Edellyttäen että lähiaikoina toimitat mulle uuden tilalle.
|
#19
|
||||
|
||||
Auton pidempi aikanen omistaja varmasti tietää kaiken tarpeellisen, joka jo täällä ilmoittautuikin.
Mutta ite osaan sanoa sen verran että leiman takia tuli jamantilta uudet jarrukilkkeet taakse, ja raidetanko on uusi. Että vahvistakaa jotenkin ennenkö menee mutkalle, makso paljon.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#20
|
||||
|
||||
tämäkin on taas talliin hiissattu sisälle.aikaisemmin tuli toi takaakseli keski kuulapaketti vaihdettu vanhan katketessa.muuta pikku remontti.
Öljynpaineetkin saatiin takaisin,merkkivalossa joku sähkö vika ja se täytyy korvata mekaanisella mittarilla. Nyt tulee pako putkisto loppuun asti.snorkkelia,takapenkkiä ja kaikenlaista muuta mitä kerkiää tehdä ennen safaria. Vinssikin täytyis keulalle laittaa jos kerkiää. |
#21
|
|||
|
|||
Moi,
> Öljynpaineetkin saatiin takaisin,merkkivalossa joku sähkö vika ja se täytyy korvata mekaanisella mittarilla Eihän oo anturivika? Ainakin mun rankkuihin on tarvinnut vaihtaa antureita. -Paavo |
#22
|
||||
|
||||
Sekin on vaihdettu uuteen mut ei auttanut,eli mekaaninen laitetaan.
|
#23
|
|||
|
|||
Mä vaihtaisin toisen uuden ennenkuin uskon ettei oo anturivika, mutta ehkä oon itsepäinen.
Mittari tietty anturia paljon parempi, kun näkee paljonko painetta on eri tilanteissa. |
#24
|
||||
|
||||
Keulaan ruuvasin vanhan m800 warnin kun valmis paikka oli.
tankki löysi paikan kontista. tollanen paskaputki snorkkeli tuli turattua. 2.5" pakari yhdellä vaimentimella tuli tehtyä ulos tulo löysi suojaisan paikan. off road pajalta tuli tollaset 50mm iskarin droppi sarjat. ennen ja jälkeen Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 06.08.2011 18:25 |
#25
|
||||
|
||||
Sattuneesta syytä mun lempi topicceja.
Taka-akseli kuvia katsellessa tuli mieleen episodi akseleita muutoskatsastaessa. Katsuri piti takajousien alla olevaa korotusta liian korkeana. Tavallaan se oikeessa olikin, mutta Raakun orkkis boge taas rajoitti todellisen korotuksen paljon pienenmäksi. Pitkään siittä väännettiin, ennenkuin usko asian, tai sit ei vaan jaksanu enään vängätä. Ei silti suostunut otteeseen kirjottamaan mitään jousituksen korotuksesta. Ainoastaan korin ja rungon väliset korotukset, jotka joku edellinen omistaja oli tehny paljon ennen auton tuloa mulle. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Land Rover Range Rover kattoteline taakkateline CAP500040, 1 kpl | kuusesa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 21.11.2011 15:44 |
Myydään M: Land ROver/Range Rover uretaanipuslat | Karvinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 02.08.2009 20:24 |
M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |
M Range Rover -72 | O/M/V Muut | 0 | 13.08.2003 09:45 |