Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.06.2010, 21:48
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Ratsuni mun


Nyt mulla on eka Datsuni Patrol.......kaikkea sitä tulee ostettua, kun ei ole merkki fanaatikko ja "halvalla sai"

Pussy Wagon mitsu kun lähti uudelle omistajalle, niin piti jostain keksiä uus puunhaku ja hauskuutus peli ja tuommonen tuli eteen:



Ja nimeä miettiessä autolle, meinasin että NUSSIN tulis kivasti tosta NISSAN tekstistä, mutta täähän on niin vanha peli, että on Datsun ja siitä Suomalaisittain Ratsuni....niinku Rotke ja Raihatsu ja Riisseli-mersu kans.



Laitteluahan oli heti alkuun monen moista, ku vandaalit ja vuodet on tehny tehtävänsä. Alusta on tukevasti kuorrutettu ilmeisesti kalkki tai muulla kaivospölyllä. Kytkin sylinterit ja polkimen vivut kaipas remonttia, vedet ei pysyny sisällä, ku oli pakkasroppu kadoksissa ja montaa muutaki pikku puuhaa oli ja on edelleen. Pitihän sitä kokeilla, että saisko helpolla 35" traktori gummit alle......ei mee ihan helpolla ei


Seuraavaks jos kyhäilis pakoputken, ku nyt on 1,5m suoraa HÖRINÄÄ, eli ihan kammottava ääni. Sit pitäs jotain keksiä, että sais isommat gummit alle helpolla. Ehkä SOA eteen, vai kuinka vittumainen se on tehdä?

Taakse tekis mieli kierteet tehdä, niin sais takaylityksen katkoa, ku nyt ei mahdu edes omaan traileriin. Tai pitäskö tuosta tehdä pick-up "flat bedillä" ja samalla lyhentäs akseliväliä???

Hyviä ja helppoja ideoita saa heitellä. Tai jospa sillä ajelis hetken ihan tuollaisenaan......jaa niin mut joutuu lainaan aina kuljetuksiin Taren traileria, jos ei tee jotain....höh


Viimeksi muokannut Jare : 16.06.2010 21:50
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.06.2010, 21:59
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Hyviä ja helppoja ideoita saa heitellä.
paa se siihen kasaan mikä on alimmassa kuvassa "ratsusi" takana siihen missä on päällekäin niitä autoja..

tai

hae siihen leima, niin ei tarvi trailerii
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.06.2010, 22:05
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
paa se siihen kasaan mikä on alimmassa kuvassa "ratsusi" takana siihen missä on päällekäin niitä autoja..

tai

hae siihen leima, niin ei tarvi trailerii
Kasaan....ai tohon vai???


ÄLÄ NYT HULLUTTELE!!!!!!! Toi Ratsuni on niin kova rauta, että ajan kohta ton kasan yli, niin että heilahtaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.06.2010, 06:12
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.623
Wink

hyvä jare!
Tästä se lähtee ei mee kauaa niin mogit,traial kilpurit ja muut projektit on hävityksessä ja piha täynnä patrolleja.
niin ja ota akselit siitä willysteristä tohon.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.06.2010, 19:23
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

noi kumit mahtuu komeesti kun otat vaan rälläkän kauniiseen kätees ja laitat pidemmät riiput.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.06.2010, 07:36
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
noi kumit mahtuu komeesti kun otat vaan rälläkän kauniiseen kätees ja laitat pidemmät riiput.

Mjaa'a..... toi kuulostais kyl aika helpolta ja nopeelta ratkaisulta. Paljos niitä riippuja pitäs jatkaa noin suunnilleen?? Tuossa oli oikee rasvanipat jousentappeihin ja perskuleen monta lehtee etupakoissa.....lyhyellä tutkimisella noissa Patrolleissa taitaa olla kahta erityyppistä etujousitusta.


Mutta mites jos alkaa tekeen kuitenki soaa tohon etupäähän, niin:
-riittääkö originaali kardaanin pituus ja ristikoiden kulmat??
-Ohjausvarret kaipaako muutoksia??
-Napoja en ajatellu alkaa kääntään, ku tuolla ei ajeta maantiellä, niin että onnistuuko soa ilman napojen kääntöä??
-Onks jotain muita mahdollisia ongelmakohtia etupään SOA:n rakentelussa??

SOA kiinnostaa siitä syystä, että tulis samalla ehkä herkemmät joustot keulaan. Takapäähän mielessä pyörii jonkinlainen kierrejousitus ja peräylityksen katkominen......toisaalta himottais lyhentää kyllä tota akseliväliäkin hieman, jos sais samalla painoa pudotettua. Ku eiks tommonen mörkö paina joku 2400kg luokkaa???
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.06.2010, 08:24
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Kasaan....ai tohon vai???


ÄLÄ NYT HULLUTTELE!!!!!!! Toi Ratsuni on niin kova rauta, että ajan kohta ton kasan yli, niin että heilahtaa
Jare, miksi 404:n on tuolla kasassa
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.06.2010, 08:48
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Jare, miksi 404:n on tuolla kasassa
Elä huoli, se oli vaan parkissa siinä. Ja on edelleen vaikka kasa on jo tiessään
__________________
<-Supporting your local heroes->
- Team Rolling Jeep
- Mikälie jäätelökioski Jeep
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 20.06.2010, 22:40
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Tänään ehti jopa jotain puuhaamaan. Elikkä enste kuitenki aloin mulkkaamaan koppaa.

Lähtökohta iltapäivällä



Sit jokusen tunnin puuhailun ja rälläköimisen ja plasmalla polttelun jälkeen oli takaovista pelkät pintapellit jäljellä ja heftailtuna koppaan kiinni, sámoin ku katon vanha takaosa. Vielä pitäs hitsaa loppuun ku kerkee ja siistimään jollain pellinpaloilla lavan reunat ja tehdä väliseinä ja takaikkuna ja sivuikkunat.



SOA rakennelma pitäs kans aloitella, jos tuolla koittais ehtiä TMK:n trial kisaan. Tare ilmoitti, että pääkaari vähintään on pakko saada, jos hän tulee appariks!!! Mä ehdotin, että jos vaan ajetaan "ihan varovasti"



SOA homman aloitus ei niin maistu, ku alusta on jossain ketun kalkki/betoni kuorrutuksessa....muuutta eiköhän se siittä jokupäivä.


Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 27.06.2010, 14:53
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Joo ei eilen jaksanu sit kuitenkaan mennä Ratsunia ronaamaan, vaan piti rauhoittua juhannuksesta

Mut tänään saanu jotakin aikaan. Takapuskuri ja vetokoukku lensi "kuubaan"

Taka-akselia ku irrottelin, niin otin iskareita pois ja toinen perkele mosahti silmille. eli kun sain alapään irti, niin kaasuiskari sylkäs paineet ja nesteet pitkin poikin. On jossain vaiheessa siis varissu männäpään mutteri irti ja nyt ku ei mikään estäny aukeamasta, niin johan purkes. Hirmu tuuri oli itellä, meinaan osu vaan joku muutama pieni pisara, mut auton alla ja montussa oli kyl sit iskariöljyä senkin edestä.



Mut juu nyt olis SOA rojekti sillä mallilla, että akselit on pihalla ja pitäs koittaa harjailla ja kaivella suurimmat kaivuumoskat irti akseleista ja alkaa sovittaan niitä takas auton alle.





Piti vaan välillä tulla grillaan evästä, että jaksais vähä paremmin
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 27.06.2010, 21:13
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Aikaa meni, mut puhdistuhan ne akselit. Nyt näkyy jo olka-akselin pultinkannat oikee slevästi, ennen ne oli pelkät möykyt muiden möykkyjen seassa.


Taka-akselista leikkasin tuommoset pellinpalat pois, jotta jousitasot tulis tukevasti suoraan akseliin kiinni. Noi pellinpalathan ei ollu, ku parilla lyhyellä saumalla kiinni akseliputkessa.



Jooooooooo.....aikas korkeelta vaikuttaa ens kokeilulla. No okei tuossa auton paino on kyllä vielä nosturin varassa, eli periaatteessa kyseessä ulosjousto tilanne. En saanu vielä akseleita hitsailtua paikoilleen, ku ei heti löytyny sopivaa matskua nurkista, mistä tekis jousitasot. Mut eiköhän ne huomenna ala sinne asettuun.






Pirusti vaan kaikenlaista puuhee vielä ennen TMK:n trila kisaa ja aikaa alle viikko.......työtkin haittaa harrastuksia

Viimeksi muokannut Jare : 27.06.2010 21:15
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 28.06.2010, 13:41
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Välikysymystä pukkaa mieleen. Elikkä osaaks joku sanoa, että sopiiko toyotan mekaaninen vinssi jollain lailla tuohon patrollin ulostuloon? Jotenki mulle on jääny muistikuva, että vinssistä tulis hemmetin nopee?

Mietin vaan että jos tuohon jossain vaiheessa alkaa vinssiä laittaan, niin ostaako 24v kiinanvinssin vai sovitteleeko toitsun mekaanista tuonne jotenkin.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 28.06.2010, 14:08
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Kyllähän se Toijotan vintturi siihen sopii, onhan noita tehty. Jv:llä oli ainakin pitkän patrollin keulassa. Nopeushan on vaan hyvä asia, tosimies laittaa vielä hieman lisää välityksiä siihen ulosoton perään, saa narun nopeesti pinkeeks.. Ainakin Villellä oli melko hätänen mekaaninen lyhyen GR:n keulalla, aluks ei meinannu kardaanikaan kestää.. Soita Tapsalle, se tietää, joku visio sillä oli jo omaankin autoonsa mekaanisen vinssin suhteen..
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 28.06.2010, 14:08
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.043
Perusasetus

Sopii jos koria korottaa tai vastaavasti syyläriä että kardaani mahtuu kulkemaan, tai sit vaan tekee etummaisen poikkipalkin kokonaan uusiks.
33" pyörillä veti vinssi melkein samaa vauhtia, näin siis muistikuvien perusteella vuosien jälkeen.
Ulosottoon pitää tehdä käyttökampi uusiks että sen saa pyörimään molempiin suuntiin.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 29.06.2010, 00:32
Anfi:n Avatar
Anfi Anfi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.08.09
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 280
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Elikkä osaaks joku sanoa, että sopiiko toyotan mekaaninen vinssi jollain lailla tuohon patrollin ulostuloon? Jotenki mulle on jääny muistikuva, että vinssistä tulis hemmetin nopee?
.
Hyvin saa käymään..
ja on aika sopivan nopea.. käyttö vivuston saa tehtyä kierretangosta ja nivelpäistä. itsellä ainakin toimii
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 29.06.2010, 06:50
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Ok hyvä tietää jo valmiiks.

Juu eilen sai etuakselinki hollille ja ihan ulosjoustossa kardaanin laatikonpuolen nivel pohjaa pikkuisen, eli varmaan hieman kalvamista ja apparin puolen iskarilla ulosjouston lievä rajoitus, niin eiköhän se sitten siitä. Taakse ei tuntuis tarviivan juuri mitään palikkaa jousen ja akselin väliin. On auto ihan hyvässä asennossa, mikä johtuu ehkä takapään kevennyksestä, eli lasit ja kattohan lähti pois ja ennen trial kisaa saa lähteä vielä takaluukkukin, että näkee peruutella.

MikaU oli kans jeesimässä eilen ja nyt onki napalukot työpaikalla osien pesukoneessa puhdistumassa, että pääsee kemppi kympittään ne jumiin.

Mut vielä olis pirusti hommelia jälellä
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 30.06.2010, 21:53
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

No saatiin lopulta se ulkoilemaan.



Sit heti otti etugummit kiinni lokasuojiin



.....mut hieman rälläkkää näyteltiin, nii ei ainakaan pienell testiajolla enää ottaneet kiinni




Sit piti kokeilla, että onks siinä joku lukkoperä....ei oo, ku gummin sauhua tulee vaan yhestä renkaasta
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 30.06.2010, 22:12
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus

Teittekö apusimpukalle mitään että kääntyilee yhtäpaljon kummallekin puolelle?
onks pohjapanssaria? alkupräinen on ainakin ihan paperia.
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 01.07.2010, 06:23
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rolpatti Näytä viesti
Teittekö apusimpukalle mitään että kääntyilee yhtäpaljon kummallekin puolelle?
onks pohjapanssaria? alkupräinen on ainakin ihan paperia.

Ei vielä, mut tänään tehdään, ku eilen ajettiin tallista ulos, niin toiseen suuntaan käänty ja toiseen suuntaan se vaan kaartaa Apusimpukalle? Hetkinen......mitäs sille pitää/voi tehdä? Meinattiin, että kajautetaan ihan simpukalta varsi irti ja vaihdetaan muutama pykälä spooreilla, mut onks täs joku muukin ratkaisu olemassa?? Helpompi ehkä, sillä yleensähän noi simpukan varret on ihan perkeleesti kiinni.

Eikä oo panssareita, eikä nyt tähän hätään ehdi tekeen, ku kisat lauantaina ja vielä olis aikaspaljon puhaa. Piru ku työt haittaa taas harrastuksia
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 01.07.2010, 07:02
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Apusimpukan laskeminen kuulemma auttaa asiaan. Olen kuullu laskettavan 40-75mm.
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 30.06.2010, 05:26
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Mika irroittelee takapuskurista hinauspistettä, ku se sopi ihan "bolt-on" takaisinki



Tänään touhuttiin Taren kanssa niitä näitä, takaluukku irti, iskareiden sovittelua, akselit kiinni jousiin (pari lisä vahviketta vielä pitää tosin hitsaa), akkukengän korjaus, käsijarrun säätö, takakardaani kiinni, ohjausvarsien "zuumailua" ja sitä pitää varmaan hiukka muokkaa, ku ei ulosjoustossa käänny oikealle, ku ihan vähän ja myös nivelestä loppuu liikerata.

Etukardaanin nivelhaarukkaa tuli kans kalvettua, jotta mahtuis ulosjoustossa pyöriin....ehkä se jo mahtuu?



Napalukot tuli kans hitsailtua jumiin. Purin sisäosat juur kokonaan ja hitsailin kasaan ne noin. Eli peltikuppi auki ja ensin uloin hammastus paikoilleen, niin silloin voima menee hampaiden kautta, eikä hitsisauman tarvi estää, kuin hampailta pois liukumisen.


Sisäosiin kans ensin spooritukset kohdilleen ja sit hieman miggi-liimaa ja saas nähdä kestääkö ne noin.




Sit uusin huomio..... DATSUN = JEEP




Huomenna jos sais jarruletkut viriteltyä, niin vois koittaa isompia renkaita ja ajaa auton ulos. Sit tarviski tehdä pääkaari jotenki tuohon ja hieman mätäpaikkausta ja katon hitsaukset saattaa loppuun.

Viimeksi muokannut Jare : 03.08.2012 22:18
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 12.09.2010, 19:54
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Trial kisaa taas tulossa ja pitäähän sitä lähtee taas "kisapelillä" kokeileen

Pientä huoltoa se kaipaa. Eli kynnyksiä taottu hieman lekalla, jotta ovet toimis herkemmin edes ekoilla jaksoilla. Pesukin tuli suoritettua ja pientä fiksailua. Koppa tuppaa elään runkoon nähden sen verran, että rattiakselin rättinivel hajos Punkalla nätisti ajellessa, joten päätin sit hitsailla koppaa ja runkoa kiinni toinen toisiinsa sieltä täältä. Kareksen ohjein kempin pulteilla siis



Vielä pitäs raidetanko takoa suoremmaks ja tehostimen remmi vaihtaa ja hieman rasvailla, niin sittenhän Ratsuni taitais olla taas valmiina Raision trialiin.

Niin no joo.....Tare löysi meitin nurkista pakoputken ja ritiläpeltiä ja totes, että nää pitää laittaa Ratsuniin.......saas nähdä jaksanko laittaa, ku olen aina ollu pystyputkia vastaan. Ne kun mun mielestä kuuluu vain aitoihin rekkoihin. Mut Taren mielestä toi olis just sopivan törkee ratkaisu Ratsuniin......mauton, mutta sopii siks just Ratsuniin Hieman pitää lyhentää ja kairata lattiaan reikää, jos tuon meinaan laittaa....saa nähdä nyt, kuinka ehtii.




Joku saattaa kysyä, että miten niin ehtii, ku kisoihin on vielä 2 viikkoa Mutta ku taas alko päässä humiseen uus rojekti

Jospa yhdistäis takapihalla olevat pari Rangea yhdeks "härpättimeks". Eli vihreestä runko(lyhennettynä), akselit (jos ne on ehjät), jousitus. Valkoisesta sitten kone ja laatikot. Koppa.....no se on vielä vähän ratkaisematta.....ehjä CJ Jeepin lasikuitu flippi....tai sit jotain muuta. Saa nähdä aloitanko rojektia vai jääkö vaan taas ajatuksiin.


Valkoinen on ollut Tuukalla "puskutraktorina", kuten keulasta näkee. Oli koittanu työntää 700 sarjan volvoa kyljestä, mutta ei huomannu, että volvon toisella puolella oli pari koivua sopivasti

Vihree on sit Jyväskylän suunnalta joskus haettu. Eli Suomisten (SOS) entinen modi luokan kisa range, johon joku on muokannu perimätiedon mukaan Sherpan perämurikat, koska niissä olis tiheämpi välitys kuin rangessa.


Takavetaritkin vaikuttaa olevan jotkut spesiaalit.


Etuakselissa myös joitakin muutoksia. Raidetanko akselin etupuolella ja oudot levitykset akseliputkien päissä. Eli ens alkuun pitäis pyöritellä akseleita, että jos ne olis ehjät, niin projektillahan vois olla jotain tulevaisuutta.


Vihreen runko käyttöön siitä syystä että sinne on sovitettu jo ohjaustehostin, niin pääsis siinäkin taas "helpolla". Tehostin tais olla peräisin Dodge Aspenista...??



.....mutta kattotaan ny alkaako tästä uus rojekti ja koska. Nyt kuitenki Ratsuni on ens sijalla....tai pitäs olla, mutta kun taas kiinnostaa aloittaa uutta rymistely laitetta
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 12.09.2010, 21:39
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

jos se vihree on meidän vanha ni siinä on leyland sherpan murikat takana kemppi ja edessä kitka lukko mistaakseni ehjät, välityksiä vähän hankalampi löytää niin ja karpiolan vetarit
edittiä on aspenin tehostin ja runkoa ei holkitettu eli löystyy koko ajan
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Datsuni on mun ratsuni... Taitaa sitä joutua runkoakin paikkaamaan... Tourinki Maasturiprojektit 33 14.03.2009 20:20


Sivu luotu: 06:11 (GMT +2).