|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Jeep Wagoneer -79, kytkinakselin holkki?Mihinkä kohtaan pitäisi kytkinakselin holkin tulla? Kyseessä 258 6-kone ja kolmelovinen manuaali. Purkaessa holkki tipahti levyn takaa pois, mutta pitäisikö holkin mahtua kampiakselin "sisään" vai onko sen tarkoitus jäädä tuohon levyn ja kampuran väliin "huulille"? Kiristin jo kertaalleen paineasetelman kiinni, mutta keskitystyökalun irroituksen jälkeen holkki tipahti väärään kohtaan niin ettei edes keskitystyökalua saanut paikalleen, saati että olisi voinut vaihteistoa saada sinne paikalleen. Sormella kokeilemalla holkki kääntyi jopa poikittain levyn ja vauhtipyörän välissä... Kiitokset Jamantille asiantuntevasta palvelusta ja todella nopeasta toimituksesta!
|
#2
|
||||
|
||||
Tonkin asian olis voinu puhelimessa hoitaa...
Kyllä sen silmälaakerin (holkin, pronssihela) pitäis olla lyöntitiukka sinne kampuran pesään!!! Ilmeisesti on pesä liian suuri nyt!!! Taidat tarvita isomman helan tai aihion josta sorvataan sopivan tiukka siihen!! Mittaa sen reiän halkaisija tarkkaan, niin katsotaan saanko tehtyä sulle sellaisen!!! |
#3
|
|||
|
|||
En kehdannu soitella enää yöllä
No ei ainakaan isompaa tarvi, pitääpä kokeilla putsata tuo kampuran pesä kunnolla ja lyödä holkkia sisään. Se ei mennyt painamalla sisään enkä uskaltanut vielä käyttää väkivaltaa asennukseen. Eiköhän se tästä etene, kiitokset! |
#4
|
||||
|
||||
22.49 istuin vielä sohvalla ja katsoin TV:tä!!! Olisit soittanu vaan....
OK!! Toivottavasti onnistuu!! Jos on pienestä kiinni, laita vaikka laakeri- tai kierrelukitettu varmistamaan pysyminen, sen helan pitäis pysyä kiinni kampurassa ja kytkinakseli pyörii helaa vasten, muista laittaa molyvaseliinia helan sisäpintaan ja kytkinakselille!! |
#5
|
|||
|
|||
Lähtihän se holkki menemään sisään kun putsasin sen pesän ja annoin vähän rasvaa ja vasaraa! Eiköhän tämä liikahda illalla tallista ulos! Sovite on kyllä sopivan tiukka, ei taida tarvita lukitteita.
|
#6
|
||||
|
||||
Eli voimaa suoritukseen.....
|
#7
|
|||
|
|||
Juu, en uskaltanut käyttää voimaa ennen kuin on varmuus asiasta...
Onko muuten näin, että tossa alkuperäisessä 10,5" kytkimen paineasetelmassa ei ole jousia jokaisen asetelman reiän kohdalla? Tuossa HD-kytkimessä näytti olevan jouset joka kohdassa ja sen kyllä tunsi kun käpäliä koitti vääntää. Toivon mukaan tuo kytkin pitää paremmin ja kestää pitempään kuin vanha, on sen verran arvokas kampe...mut mikäpä näihin vehkeisiin ei maksais. |
#8
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:79 jeep wagoneer | fordstw | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 04.01.2008 07:52 |
Jeep Wagoneer -77 | osmos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.11.2005 20:26 |
M: Jeep Wagoneer -78 | julli | O/M/V Muut | 5 | 24.10.2005 08:04 |
jeep wagoneer? | Range73 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.07.2005 08:46 |
M:Jeep Wagoneer | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2003 22:50 |