|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
3B vai 3B-tNyt olis lantikan 3,4 litranen neloskone verstaan lattialla ja pitäs ruveta tutkiin, miksi savuttaa, ei jaksa käydä kunnolla ja ääni on tosi kiree heavy metallinen. Kone pitäs samalla turbottaa. Onko tehtaan turbossa sama kansi vai onko palotilat muotoiltu vetävimmiksi tjms. eli pitäskö tilata koko pata nousevan auringon maasta vai ruveta turbottaa vanhaa ? Joku oli tällä palstalla vaihtanut BJ:n japanissa tehtaalla valmiiksi turbotetun koneen, voisko joku vinkata mistä se juttu löytyy kun itse en löydä.
|
#2
|
||||
|
||||
Onks Lantikka Muka Toyota?
|
#3
|
||||
|
||||
|
#4
|
|||
|
|||
Tietysti jos ei ole pikkurahan puutetta niin Jaappaniasta 13B-T kone nokalle ja solalle.
Puhutaan useiden tuhansien investoinnista. Sekin tarttee vielä välijäähyn. Jos mennään pikku budjetilla niin 3B pataan perushuolto (renkaat, hoonaus, laakerit jne) muutamalla hassulla satkulla ja turbo/IC itse soveltaen kiinni. Hinta jäänee alle tonnin. Lopputulos on varmasti hintansa nähden parempi kuin uusi pata. 3B:ssähän on öljysuihkut männille niin kestää. Lisänä kun on esikammio kone niin alavääntö parempi. Puhun siis ihan tyhjäkäynti väännöstä.
__________________
- eskimo kaenuusta |