Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Sports > Jalkapallo
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.06.2002, 14:08
Laskos
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ranska kohti kotia!


Tänään Tanska voitti ansaitusti Ranskan 2-0 ja tämähän tiesi kotimatkaa patonginpurijoille. Olin ainakin itse hämmästynyt läpi turnauksen ja erityisesti tämän päivän Tanska-ottelussa ranskalaishyökkääjien hampaattomuudesta: kolme peliä, ei maalin maalia! Uskomatonta! Tanskan äiät Töftingin johdolla piti kyllä keskikenttää niin hyvin hallussa, ettei Ranskan Zinadella ja kummpaneilla ollut kyllä yhtään keskellä tilaa touhuilla. Toki täytyy sanoa, että ainakin mun mielestä Ranskalla oli vähän huonoa tuuriakin; ylärima, ristikko, pari likipitiä... Ja toisaalta Tanska viimeisteli kovalla prosentilla. Rommedahlille todellakin soi maalin, siksi kovasti hän oli tehnyt töitä kahdessa edellisessä ottelussa. Ja aikas komean maalin tekikin! Koittakaapas itse vetää pikku pompusta ulkosyrjällä takayläkulmaan! Melkoinen suoritus! Eikä unohtaa sovi myöskään Tanskan loistanutta, huomenna 26-vuotis syntymäpäiviään viettävää maalivahtia Thomas Sörenseniä. Muutama loistopelastus piti Tanskan johdon vakaana.
Kaiken kaikkiaan Ranskan putoaminen oli yllättävää, mutta täysin ansaittua!


Thomas Sörensen


Stig Töfting


Dennis Rommedahl


Zinedine Zidane

- Laskos -

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Metsästäjä ampui häntä kohti hyökänneen karhun Rainy Chit-Chat 77 16.11.2006 18:56
Kohti seuraavaa elämää bono Rakas Päiväkirja 9 09.02.2006 20:52
EM2004: Ranska - Englanti Laskos Jalkapallo 5 14.06.2004 15:17
Argentiina kohti kotia - jo kaksi suosikkia ulkona Laskos Jalkapallo 0 12.06.2002 10:34
Ranska - Senegal Laskos Jalkapallo 0 31.05.2002 06:51


Sivu luotu: 22:38 (GMT +2).