Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Niilo Paasivirta - Correct Opinions
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Niilo Paasivirta - Correct Opinions Tänne on koottu Niilo Paasivirran kirjoittamia mielipiteitä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.12.2001, 14:01
Lars
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lakiuudistus


Raamatun Mukaiset Lait Taas Käyttöön!

Armaan Suur-Suomemme laki on vuosien saatossa pikkuhiljaa rappeutunut ja kaikki hyvät lait ja säädökset ovat kadonneet. Olisikin mitä pikimmin ryhdyttävä eduskunnassa korjaamaan tätä Jumalaa pilkkaavaa tekstiä taas Oikean Uskon mukaiseksi!

Vanhan Testamentin hyvät lait ja elämänohjeet ovat edelleen täydellisesti voimassa, ja koskevat täysin yksiselitteisesti myös kaikkia suomalaisia! (Esim. 3.Moos.24:22; "Sama laki koskee teitä kaikkia, niin siirtolaisia kuin syntyperäisiä israelilaisia, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.")

Laki Noituudesta ja Spiritismistä
(2.Moos.22:17) "Noitanaisen älä anna elää."
(3.Moos.20:27) "Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on itse ansainnut kuolemansa."
Laki Sodomiasta
2.Moos.22:18; "Jokaista, joka sekaantuu eläimeen, rangaistakoon kuolemalla."
3.Moos.18:23; "Älä yhdy mihinkään eläimeen, ettet tulisi saastaiseksi. Älköön kukaan nainen paritelko eläimen kanssa, sillä sellainen on luonnonvastaista."
Laki Uskonnonvapaudesta (5.Moos.12:2-3)
Jokaisella kristityllä tulee olla vapaus harjoittaa kristinuskoa ilman pakanauskontojen häirintää. Tulee siis toimia kuten Raamatussa on sanottu, eli tuhota pakanauskontojen temppelit.

"Hävittäkää korkeilta vuorilta, kukkuloilta ja lehtevien puiden alta perin pohjin kaikki ne paikat, joissa teidän tuhoamanne kansat ovat palvoneet jumaliaan."
"Repikää maahan niiden alttarit, murskatkaa kivipatsaat, polttakaa asera-paalut, lyökää palasiksi kaikki jumalien kuvat. Tuhotkaa noiden kansojen jumalat, niin että niiden nimetkin unohtuvat."
Laki Vainajien Suremisesta (5.Moos.14:1)
"Te olette Herran, Jumalanne, lapsia. Kun surette vainajaa, älkää viillelkö itseänne älkääkä ajelko päätänne otsalta paljaaksi,"
"sillä te olette Herralle, Jumalallenne, pyhitetty kansa. Maailman kaikkien kansojen joukosta Herra valitsi teidät omaksi kansakseen."
Laki Veren Juonnista (3.Moos.17:10-14, 5.Moos.12:16, 5.Moos.12:23-25)
Nykyään myydään verta kaupoissa ihmisten juotavaksi! Kauheaa Jumalan pilkkaa! Sopiva rangaistus verenjuonnista olisi sakkoja ja vesileipävankeutta. On täysin käsittämätöntä, kuinka nykyaikana voidaan jättää huomiotta Raamatussa olevat aivan selkeät säännöt! Rangaistuksena verenjuonnista on karkoitus (3.Moos.17:14).

"Jos joku israelilainen tai israelilaisten keskuudessa asuva siirtolainen syö verta, missä muodossa tahansa, minä vihastun häneen ja poistan hänet kansansa keskuudesta."
"Veressä on elävän olennon elämänvoima. Minä itse olen määrännyt, että veri on tuotava alttarille teidän puolestanne tapahtuvaa sovitusta varten, sillä veressä oleva elämänvoima tuottaa sovituksen."
"Sen tähden minä sanon israelilaisille: yksikään teistä ei saa syödä verta, eikä sitä myöskään saa syödä kukaan teidän keskuudessanne asuva siirtolainen."
"Kun joku israelilainen tai heidän keskuudessaan asuva siirtolainen pyydystää syötäväksi kelpaavan eläimen tai linnun, hänen tulee valuttaa sen veri maahan ja peittää veri hiekalla,"
"sillä veressä on jokaisen elävän olennon elämänvoima. Siksi minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään elävän olennon verta, sillä veressä on sen elämänvoima. Jokainen, joka syö verta, on poistettava kansansa keskuudesta."
"Ainoastaan verta ette saa syödä; se teidän on vuodatettava maahan kuin vesi."...
"Mutta teidän tulee tarkoin pitää huoli siitä, ettette nauti verta, sillä veressä on elämänvoima, jota ei saa syödä lihan mukana."
"Älkää syökö verta, vaan antakaa sen vuotaa maahan kuin vesi."
"Pidättykää nauttimasta verta; silloin te menettelette Herran käskyn mukaisesti ja te ja teidän jälkeläisenne menestytte."
Laki Saastaisista Eläimistä (5.Moos.14:3-8)
On uskomatonta piittaamattomuutta, että Armaassa Suur-Suomessamme syödään sianlihaa Pyhän Kirjan säännöt unohtaen!

"Älkää syökö mitään, mikä on Herralle iljetys."
"Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: nauta, lammas ja vuohi,"
"peura, gaselli, metsäkauris, villivuohi, vuorikauris ja antiloopit"
"sekä ne nelijalkaiset, joilla on kaksijakoiset sorkat ja jotka märehtivät ruokansa."
"Mutta eläimiä, jotka märehtivät mutta joilla ei ole sorkkia tai joilla on sorkat mutta jotka eivät märehdi, ette saa syödä. Näitä ovat kameli, jänis ja tamaani, jotka tosin märehtivät mutta joilla ei ole sorkkia; ne ovat saastaisia."
"Saastainen on myös sika, jolla tosin on kaksijakoiset sorkat mutta joka ei märehdi. Näiden eläinten lihaa älkää syökö älkääkä koskeko niiden raatoihin."
Kristityn Kääntyminen Pakanauskoon (4.Moos.25:1-9)
Jos kristitty kääntyy pakanauskoon, rangaistuksena täytyisi olla, niin julmalta kun se kuulostaakin, lävistäminen keihäällä. Muuten Jumalan viha kohdistuu kansaamme. Tämä on täysin yksiselitteisesti sanottu raamatussa!

10 Perustuslakia (5.Moos.5:1-23)
Luonnollisesti nämä 10 tärkeimpää lakia tulisi olla ihan jo perustuslaissa! Niiden rikkomisesta on Raamatussa aivan yksiselitteisesti säädetty ankarin mahdollinen rangaistus.

"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka johdatin sinut pois Egyptistä, orjuuden maasta. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
"Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua." (Eli, Jumalan koston tulee kohdata kuolemanrangaistuksena myös tämän lain rikkojan lapsia, lapsenlapsia, sekä lapsenlapsenlapsia. Ehkä tämä kuulostaa julmalta, mutta tämä lukee Raamatussa, ja asia on päivänselvä.)
"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."
"Muista pyhittää lepopäivä. Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi, mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Silloin et saa tehdä mitään työtä, et sinä eikä sinun poikasi eikä tyttäresi, orjasi eikä orjattaresi, ei juhtasi eikä yksikään muukalainen, joka asuu kaupungissasi." (kuolemanrangaistus: 4.Moos.15:35-36)
"Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että saisit elää kauan siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa." (kuolemanrangaistus; 3.Moos.20:9; "Jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan.")
"Älä tapa." (kuolemanrangaistus, aivan selkeästi; 3.Moos.24:17; "Jos joku surmaa ihmisen, hänet on surmattava.", 2.Moos.21:12; "Jos joku vahingoittaa toista, niin että tämä kuolee, häntä rangaistakoon kuolemalla.")
"Älä tee aviorikosta."
"Älä varasta."
"Älä todista valheellisesti toista ihmistä vastaan."
"Älä tavoittele toisen taloa. Älä tavoittele hänen vaimoaan, älä orjaa tai orjatarta, älä hänen härkäänsä, älä hänen aasiaan äläkä mitään, mikä on hänen."
Laki Kirkkojen Rakentamisesta (5.Moos.16:21-22,
Kirkkojen rakentamisessakin on omat sääntönsä! Armaasta Suur-Suomestamme tulisi ehdottomasti purkaa kaikki kirkot, jotka eivät näitä tärkeitä lakeja noudata:

"Kun rakennatte Herralle, Jumalallenne, alttarin, älkää pystyttäkö sen viereen asera-paalua älkääkä mitään muutakaan puuta."
"Älkää myöskään pystyttäkö mitään patsasta, sillä sellaisia Herra vihaa."
"Mutta jos teette minulle kivialttarin, älkää tehkö sitä hakatuista kivistä, sillä jos käsittelette kiveä teräaseella, teette sen epäpyhäksi."
"Älkääkä tehkö minun alttarilleni portaita, ettei niitä noustessanne häpynne paljastuisi."
Laki Jumalanpilkasta (3.Moos.24:14-16)
"Vie rienaaja leirin ulkopuolelle, ja kaikki, jotka kuulivat hänen sanansa, pankoot kätensä hänen päänsä päälle. Sitten kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi."
"Sano israelilaisille: Jokaisen, joka herjaa Jumalaansa, on kannettava vastuu synnistään."
"Se, joka pilkkaa Herran nimeä, surmattakoon. Kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi, olipa hän maahan muuttanut siirtolainen tai syntyperäinen israelilainen. Hänet surmattakoon, koska hän on pilkannut Herran nimeä."
Laki Pahoinpitelystä (3.Moos.24:19-20)
"Jos joku teistä tuottaa toiselle vamman, häntä itseään kohdeltakoon samoin:"
"murtuma murtumasta, silmä silmästä, hammas hampaasta. Hän itse saakoon saman vamman, jonka hän toiselle aiheutti."
Laki Vaatetuksesta (4.Moos.15:37-41)
"Käske israelilaisten tehdä viittansa kulmiin tupsut ja sitoa jokaiseen tupsuun sinipunainen lanka. Näin on tehtävä sukupolvesta toiseen."
"Teillä tulee olla tällaiset tupsut, jotta niitä katsoessanne muistaisitte kaikki Herran käskyt ja täyttäisitte ne. Silloin ette antaudu sydämenne ja silmienne mielihalujen valtaan, kun ne viekoittelevat teitä luopumaan minusta."
Laki Verikostosta (4.Moos.35:16-21)
Toisen surmaaminen on säädettävä lailliseksi tietyssä erityistapauksessa, nimittäin verikoston yhteydessä.

"Jos joku lyö rautaesineellä toisen kuoliaaksi, hän on murhamies ja hänet on surmattava."
"Jos joku heittää toista niin suurella kivellä, että sillä voi tappaa, ja tämä kuolee, heittäjä on murhamies ja hänet on surmattava."
"Samoin, jos joku iskee toista puuesineellä, jota voi käyttää tappoaseena, ja tämä kuolee, lyöjä on murhamies ja hänet on surmattava."
"Verikostoon velvoitettu vainajan sukulainen saa surmata hänet heti, kun hänet kohtaa."
"Jos joku vihastuksissaan iskee toista tai tahallaan heittää häntä jollakin, niin että hän kuolee,"
"tai jos hän lyö nyrkillä vihamiestään, niin että tämä kuolee, teon tekijä on surmattava, sillä hän on murhamies. Verikostoon velvoitettu sukulainen saa surmata hänet heti, kun hänet kohtaa."
Laki velkojen anteeksiannosta (5.Moos.15:1-3)
"Joka seitsemäs vuosi teidän tulee julistaa velkojen anteeksianto."
"Siitä on säädetty näin: Jokainen, joka on antanut toiselle lainan, luopukoon sen takaisin perimisestä. Lainan antaja ei saa enää vaatia velan suoritusta lähimmäiseltään, toiselta israelilaiselta, sillä Herran kunniaksi on julistettu velkojen anteeksianto."
"Vierasheimoiselta saatte vaatia maksun, mutta maanmiehellenne antamaanne lainaa ette saa periä takaisin."
Laki Raiskauksesta (5.Moos.22:28-29)
"Jos mies kohtaa koskemattoman tytön, jota ei ole kihlattu, ja pakottaa hänet makaamaan kanssaan ja jos heidät nähdään,"
"miehen on maksettava tytön isälle viisikymmentä hopeasekeliä. Miehen tulee ottaa häpäisemänsä tyttö vaimokseen, eikä hän saa hylätä tätä koko elinaikanaan."
Laki Avunannosta Pahoinpitelyyn (5.Moos.25:11-12)
"Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä,"
"naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki."
Laki Kuolemantuomion Antamisesta Ihmisen Surmaamista Koskevissa Tapauksissa (4.Moos.35:30)
"Ihmisen surmaamista koskevissa tapauksissa saa tekoon syyllisen surmata vain todistajien antaman todistuksen nojalla. Kuolemantuomion langettamiseen ei kuitenkaan riitä yhden ihmisen antama todistus."

--------------------------------------------------------------------------------

np@co.jyu.fi (Niilo Paasivirta)

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 09:27 (GMT +2).