Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.10.2007, 19:41
jukos:n Avatar
jukos jukos ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.12.06
Sijainti: ähtäri
Viestit: 57
Perusasetus

levikkeitä


Elikkä onko porukka tilaillu tästä osoitteesta
http://www.eurofourwheeler.com/pdf_listino/hi.pdf. Tuolta näyttäis löytyvän lj-70 mallikohtaista levikettä ja muuta mukavaa. Hinnatkin kohtuullisia. Näyttäis olevan minimi tilaus 500€ joten olisiko muilla tarve levisarjoille jos pistäis tilauksen menemään. Pitäis vaan selvittää paljonko tuo levikesarja levittää ois tarve noin 40-50mm. Jos joku tietää muita osoitteita mistä saa toyotaan levike sarjaa olisi tieto terve tullut vois vähän vertailla hintoja..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.10.2007, 20:33
-pajero- -pajero- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: Hamina, Finland.
Viestit: 506
Perusasetus

en saannut sivustoo aukeaa mut paljonko siellä maksaisi pajeroo vm 89 levikesarja ja mitä materiaalia ne on?

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.10.2007, 20:36
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.586
Perusasetus

PDF aukeaa kun pyyhkii tossa ekassa viestissä olevasta osoitteesta pisteen lopusta pois. Tässä toimiva linkki http://www.eurofourwheeler.com/pdf_listino/hi.pdf

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.10.2007, 22:09
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 754
Perusasetus

Minä voisin olla mukana tilaamassa yhdet levikkeet pitkään patrolliin vm-84 elikäs mikä malli tuo -84 nyt sitten onkaan, onko se GR 1 sitä en tiedä mutta jos joku tietää paremmin niin kertokoon?? Jos joku osaa paremmin tulkita tuosta linkistä et millainen levikesarja tuohon tulee niin vois kertoa hinnan ja sit kun joku saa selvitettyä et kuinka paljon se levittää niin sekin olis hyvä tietää. Mut olen mukana tilaus ryhmässä mikäli porukka saadaan kasaan että saadaan ne tilattua.

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.10.2007, 23:04
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.494
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Minä voisin olla mukana tilaamassa yhdet levikkeet pitkään patrolliin vm-84 elikäs mikä malli tuo -84 nyt sitten onkaan, onko se GR 1 sitä en tiedä mutta jos joku tietää paremmin niin kertokoon?? Jos joku osaa paremmin tulkita tuosta linkistä et millainen levikesarja tuohon tulee niin vois kertoa hinnan ja sit kun joku saa selvitettyä et kuinka paljon se levittää niin sekin olis hyvä tietää. Mut olen mukana tilaus ryhmässä mikäli porukka saadaan kasaan että saadaan ne tilattua.

Se on 160/MQ ei gr. Snorkkeli olis 320e, levikkeitä en kyl löytäny. Itse ostin patrollin levikkeet merkkiliikkeestä, käy kysymässä, saatat yllättyä. Ja se on 50mm lasikuitulevike.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.10.2007, 19:02
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 754
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Minä voisin olla mukana tilaamassa yhdet levikkeet pitkään patrolliin vm-84 elikäs mikä malli tuo -84 nyt sitten onkaan, onko se GR 1 sitä en tiedä mutta jos joku tietää paremmin niin kertokoon?? Jos joku osaa paremmin tulkita tuosta linkistä et millainen levikesarja tuohon tulee niin vois kertoa hinnan ja sit kun joku saa selvitettyä et kuinka paljon se levittää niin sekin olis hyvä tietää. Mut olen mukana tilaus ryhmässä mikäli porukka saadaan kasaan että saadaan ne tilattua.

Se on 160/MQ ei gr. Snorkkeli olis 320e, levikkeitä en kyl löytäny. Itse ostin patrollin levikkeet merkkiliikkeestä, käy kysymässä, saatat yllättyä. Ja se on 50mm lasikuitulevike.

Eikö nuita levikkeitä saa tosiaan mistään halvemmalla kuin esim. offiliikkeistä hintaan 300-400e srj? Eikö sais mistään sitä levikekumia esim. metritavarana?

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.10.2007, 19:11
jukos:n Avatar
jukos jukos ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.12.06
Sijainti: ähtäri
Viestit: 57
Perusasetus

Onkos kelläään LJ:n omistajalla suomessa asennettuna noita muovisia levikkeitä vai käyttääkö kaikki tuota korjakumin kämpyrä kumilevikettä. Oisin kovasti kiinnostunut nähdä kuvia millaisia ja mistä hankittu.

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.10.2007, 23:31
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.494
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Minä voisin olla mukana tilaamassa yhdet levikkeet pitkään patrolliin vm-84 elikäs mikä malli tuo -84 nyt sitten onkaan, onko se GR 1 sitä en tiedä mutta jos joku tietää paremmin niin kertokoon?? Jos joku osaa paremmin tulkita tuosta linkistä et millainen levikesarja tuohon tulee niin vois kertoa hinnan ja sit kun joku saa selvitettyä et kuinka paljon se levittää niin sekin olis hyvä tietää. Mut olen mukana tilaus ryhmässä mikäli porukka saadaan kasaan että saadaan ne tilattua.

Se on 160/MQ ei gr. Snorkkeli olis 320e, levikkeitä en kyl löytäny. Itse ostin patrollin levikkeet merkkiliikkeestä, käy kysymässä, saatat yllättyä. Ja se on 50mm lasikuitulevike.

Eikö nuita levikkeitä saa tosiaan mistään halvemmalla kuin esim. offiliikkeistä hintaan 300-400e srj? Eikö sais mistään sitä levikekumia esim. metritavarana?

Kyllä niitä saa, ainakin patrolliin sai merkkiliikkeestä. Ja se korjakumin levikekumi on rullalla metritavarana. Kumiliikkeistä varmaankin.

Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.10.2007, 21:10
MKLa MKLa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.07
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 128
Perusasetus

Lesteriltä löytyy jotakin

TOYOTA LJ 70/71/73 - 3/89 LE W5662LA 196,00 WHEEL ARCHES

www.lester.it

Suomeen lesteriä tuo muistaakseni snoy. Gookkelista Lesterillä löytyy..

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Levikkeitä Jeeper Linkit 7 12.12.2006 23:43
Mistä tämmösiä levikkeitä? Jull Tekniikka & Jutustelu 8 02.08.2006 19:25
Myydään lokasuojan levikkeitä Hilux, Mazda O/M/V Muut 1 13.09.2005 20:26
M: Levikkeitä!!!!!! O/M/V Muut 0 17.03.2004 22:42


Sivu luotu: 03:51 (GMT +2).