|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Traction bar PatrolliinTuli tännään tehtyä tractin barit patikkaan, seuraavaksi tieten revolveri linkut ja pintapellit remonttiin. . Ja täälä lissää kuvia. [urlhttp://groups.msn.com/NissanPatrolClubAlbuquerque/swamberpatrol.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=3042][/url]
|
#2
|
|||
|
|||
Ihan hyvännäköistä jälkeä, ei siinä mittään. Mutta kuva on aika reiluhkon kokoinen.. Näin pienellä resoluutiolla tarkasteltuna melkein hirvittää.(800x600)
_________________________ Maasturilla, joskus tulevaisuudessa. |
#3
|
|||
|
|||
laitappa sit kuvia niistä linkuista kanssa kun saat tehtyä.
eli meinaatko tehdä niistä semmoset "kiertyvät" niinkuin alkuperäinen revolver. vai vai semmonen lattaversio mikä antaa ulos joustossa tuplat mutta ei kierry. |
#4
|
||||
|
||||
Mä oon aina luullu et traction bar tarkoittaa keulimisen esto hässäkkää kiihäreissä...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#5
|
|||
|
|||
mut jos offi autos jättäis vetokoukun paikalleen niin ei lähtis "keulii"
|
#6
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
kyllä jiipee. mutta mitä tapahtuu jos koko akselin pitää mennä ylös/alaspäin? riipuke oli aika pystyssä...
-Kaikki paitsi Off-Road on turhaa!!- -ACN- Very soon... |
#8
|
|||
|
|||
Mikäs tuollaisen virityksen pääasiallinen tehtävä on?
-- Patrol 3.3 4x4 Honda XL600 2x1 |
#9
|
||||
|
||||
Swamber: Ootko leikannu rungon välipalkin poikki tosta moottorin takaata? Ja meinaatko vielä saada leiman?
ford laatuun ei voi luottaa |
#10
|
||||
|
||||
Oon leikannu, mutta tallesa on. Hitsaan sen takasi tai laitan pulttiliitoksen tai sitte pohojapanssarin kans sammaan pakettiin. Akselin puoleiset korvakot hitsasin tännään lopullisesti kiinni koeajojen jälkeen. Ei laukkaa ennää nimeksikkään sorarintuukseen ees takaperin noustesa, ennen tuntu lukot päällä että akselit irtuaa. Ristijoustot ei ainakkaan kärsiny yhtään ku tankojen päissä on sellaset puslat että antaa sivuttain joustoa. Puslat on >-97 passatin eturipustuksista. Kohtisuoraan joustoonkaan ei tunnu olevan vaikutusta, aika näyttää miten jouset alkaa kestää tukien kans.
Auto meni ainaki viime kerralla puhtailla papereilla läpi 38" pampersseilla. Kaikki muutokset lukkee otteesa aken luvilla. Turboa ei oo vielä merkattu mutta asia on tarkastettu ja vuosikatsastuksessa viimestään sekin on otteesa. Nuista tankoista ei oo vielä tullu otettua selevää mutta nehän saa pultattua irti. |
#11
|
|||
|
|||
Lainaus:
Edited by - JiiPee on 26/04/2004 09:32:54 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Traction barista | sako | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 13.08.2012 00:10 |
suzukiin traction bar? | sami.k | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2008 15:21 |
Traction bar lehtijousiakseliin - erityisesti soa | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 20.01.2008 16:04 |
mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
Kiertorajoitin (traction bar) Suzukiin | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 11.02.2007 07:24 |