|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
...tttu Patrolin neliveto putoo päältämikä perkele voi olla vialla kun tuossa Patrolissa tippuu neliveto jollain tapaa päältä kun ei ole koneelta vetoa ja kun taas kaasuttaa koko huimalla 214Nm väännöllä niin etupäässä jysähtää ja taas vetää edestäkin mutta tuppaa siltikin välillä luiskahtelemaan ja rykimään takas päälle. Onko tuttu ilmiö vanhoissa kulahtaneissa vehkeissä ? Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
onko automatic napalukot
|
#3
|
|||
|
|||
oma patrollini tekee ihan samaa.siinä on automaattiset napalukot paskana.täytyy ostaa manuaali napalukot.
t:nhoffroad Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
|||
|
|||
Tai ne automaattiset voi kasata pysyvästi lukkoon, elleivät ole jo ihan pillun päreinä.
|
#5
|
|||
|
|||
Joo paskasti aseteltu oli tuo kysymys. Luonnollisesti on kyseessä automaattiset napalukot ja siellä se paukekin esiintyy. Miten tuo väkipakkolukitus toteutetaan ja onko sillä vaikutuksia 2wd ajossa. Niin ilmeisesti sitten kardaani ja etuvetarit pyörii koko ajan, hieman arveluttaa...
Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
||||
|
||||
Pakkolukitus tapahtuu esim.Kempillä tai Hakaksella.
Itsellä on JV:n jäljiltä manuaaliset napalukot hitsattu jumiin,hyvin niillä on pärjänny. Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
#7
|
|||
|
|||
Sen napalukon voi myös koota niin, että jää kiinni, muttei aukea.
Mun mielestä ei vaikuta vajaavedolla ajettaessa mitenkään. Eihän napalukkoja ole ollut vanhemmissa autoissa lainkaan ja silti niillä on ajettu. Automaattiset napalukot ovat noin yleensä ihan perseestä. Manuaalilukoista sentään tietää mikä asento niissä on päällä. Paitsi jos nekin ovat ihan jumissa vanhasta rasvasta ... |
#8
|
|||
|
|||
Onko paha nakki kasata manuaalilukko automaatin tilalle ? Pyöränlaakerin joskus vaihdoin ja ei silloin vielä se osakasan näprääminen hirvittänyt, mutta eipä tullut katsottua miten se lukitussysteemi oikein pelaa.
|
#9
|
|||
|
|||
Joku tais mainita jossain toisessa topicissa
aiemmin että vetarin tumppi ois eri mittanen automaaginavoissa. Enempi muistikuvaa kun faktaa tosin... Note! This message was posted anonymously! |
#10
|
||||
|
||||
osta manuaali lukot ja ruuvaa automaatit pois
n.6 pulttia/ruuvia lukon kehässä ja laitat manuaalit paikalleen mutta muista laittaa man.lukot ensin off asentoon ennen asennusta tää toimi ainaskin suzukissa korjatkaa viisaammat jos oon väärässä! |
#11
|
||||
|
||||
Lainaus:
ja laitat tilalle sopivan pituisen putken pätkän= on aina päällä se lukko |
#12
|
|||
|
|||
kyllä se napa on vaihettava kaikkine runkoineen. ei käy jos pelkät sisuskalut vaihtaa. vetarin tumppi kyllä käy.
|
#13
|
||||
|
||||
kyl automaatin saa 100% "lukoks" jos haluu
eikä tarvii vaihtaa vetareita eikä muutakaan kaks on tehty ja vielä toimii |
#14
|
|||
|
|||
joo minä vaan tarkotin sitä jos vaihtaa automaateista manuaaleihin.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Serieksen pakki pomppaa pois päältä | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 09:29 |
hj61 hidaspuoli ei mene pois päältä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.06.2007 22:12 | |
M: parit RR jousilautaset akselin päältä | pee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.01.2007 21:28 |
Hiluxin napalukot ei lähde pois päältä?? | vimakuus | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 21.12.2006 08:43 |
61:n neliveto ei kytkeydy pois päältä | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.01.2006 23:17 |