Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2006, 19:02
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

...tttu Patrolin neliveto putoo päältä


mikä perkele voi olla vialla kun tuossa Patrolissa tippuu neliveto jollain tapaa päältä kun ei ole koneelta vetoa ja kun taas kaasuttaa koko huimalla 214Nm väännöllä niin etupäässä jysähtää ja taas vetää edestäkin mutta tuppaa siltikin välillä luiskahtelemaan ja rykimään takas päälle.

Onko tuttu ilmiö vanhoissa kulahtaneissa vehkeissä ?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.03.2006, 19:09
boozer:n Avatar
boozer boozer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 345
Perusasetus

onko automatic napalukot

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.03.2006, 23:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

oma patrollini tekee ihan samaa.siinä on automaattiset napalukot paskana.täytyy ostaa manuaali napalukot.
t:nhoffroad

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.03.2006, 05:38
Poison Poison ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.02.06
Viestit: 67
Perusasetus

Tai ne automaattiset voi kasata pysyvästi lukkoon, elleivät ole jo ihan pillun päreinä.


Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.03.2006, 09:44
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Joo paskasti aseteltu oli tuo kysymys. Luonnollisesti on kyseessä automaattiset napalukot ja siellä se paukekin esiintyy. Miten tuo väkipakkolukitus toteutetaan ja onko sillä vaikutuksia 2wd ajossa. Niin ilmeisesti sitten kardaani ja etuvetarit pyörii koko ajan, hieman arveluttaa...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.03.2006, 10:49
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.043
Perusasetus

Pakkolukitus tapahtuu esim.Kempillä tai Hakaksella.
Itsellä on JV:n jäljiltä manuaaliset napalukot hitsattu jumiin,hyvin niillä on pärjänny.

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA
Montenegros#10
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.03.2006, 11:21
Poison Poison ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.02.06
Viestit: 67
Perusasetus

Sen napalukon voi myös koota niin, että jää kiinni, muttei aukea.

Mun mielestä ei vaikuta vajaavedolla ajettaessa mitenkään. Eihän napalukkoja ole ollut vanhemmissa autoissa lainkaan ja silti niillä on ajettu.

Automaattiset napalukot ovat noin yleensä ihan perseestä. Manuaalilukoista sentään tietää mikä asento niissä on päällä. Paitsi jos nekin ovat ihan jumissa vanhasta rasvasta ...


Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.03.2006, 14:24
SS-Patrol SS-Patrol ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.03.06
Viestit: 44
Perusasetus

Onko paha nakki kasata manuaalilukko automaatin tilalle ? Pyöränlaakerin joskus vaihdoin ja ei silloin vielä se osakasan näprääminen hirvittänyt, mutta eipä tullut katsottua miten se lukitussysteemi oikein pelaa.

Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.03.2006, 22:00
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Joku tais mainita jossain toisessa topicissa
aiemmin että vetarin tumppi ois eri mittanen
automaaginavoissa. Enempi muistikuvaa
kun faktaa tosin...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 03.03.2006, 22:06
boozer:n Avatar
boozer boozer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 345
Perusasetus

osta manuaali lukot ja ruuvaa automaatit pois
n.6 pulttia/ruuvia lukon kehässä ja laitat
manuaalit paikalleen mutta muista laittaa
man.lukot ensin off asentoon ennen asennusta
tää toimi ainaskin suzukissa
korjatkaa viisaammat jos oon väärässä!

Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 03.03.2006, 22:10
boozer:n Avatar
boozer boozer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 345
Perusasetus

Lainaus:
quote:
osta manuaali lukot ja ruuvaa automaatit pois
n.6 pulttia/ruuvia lukon kehässä ja laitat
manuaalit paikalleen mutta muista laittaa
man.lukot ensin off asentoon ennen asennusta
tää toimi ainaskin suzukissa
korjatkaa viisaammat jos oon väärässä!

tai sit revit pois ne aut.lukon jouset+prikat
ja laitat tilalle sopivan pituisen putken pätkän=
on aina päällä se lukko

Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 03.03.2006, 22:24
miksu1 miksu1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.11.04
Sijainti: haukivuori
Viestit: 162
Perusasetus

kyllä se napa on vaihettava kaikkine runkoineen. ei käy jos pelkät sisuskalut vaihtaa. vetarin tumppi kyllä käy.

Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 03.03.2006, 22:45
boozer:n Avatar
boozer boozer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 345
Perusasetus

kyl automaatin saa 100% "lukoks" jos haluu
eikä tarvii vaihtaa vetareita eikä muutakaan
kaks on tehty ja vielä toimii

Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 03.03.2006, 22:53
miksu1 miksu1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.11.04
Sijainti: haukivuori
Viestit: 162
Perusasetus

joo minä vaan tarkotin sitä jos vaihtaa automaateista manuaaleihin.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Serieksen pakki pomppaa pois päältä Niko Tekniikka & Jutustelu 4 27.08.2007 09:29
hj61 hidaspuoli ei mene pois päältä Tekniikka & Jutustelu 6 21.06.2007 22:12
M: parit RR jousilautaset akselin päältä pee O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.01.2007 21:28
Hiluxin napalukot ei lähde pois päältä?? vimakuus Tekniikka & Jutustelu 33 21.12.2006 08:43
61:n neliveto ei kytkeydy pois päältä ugly_hj Tekniikka & Jutustelu 5 29.01.2006 23:17


Sivu luotu: 19:52 (GMT +2).