Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.01.2006, 13:15
RST RST ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.04.05
Viestit: 63
Perusasetus

Korinvaihto ja trial.


Onkohan noin että ei pääse triali cappia ajeleen standardi luokkaan jos on korinvaihto suoritettu 413 suikkaan?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.01.2006, 13:41
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Viestit: 903
Perusasetus

korinvaihto...siis 413:een vaihdettu toinen 413 koppa vaiko joku muu kori?
eka vaihtoehto ei pitäisi olla ongelma.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.01.2006, 14:29
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 3.998
Perusasetus

Muistaakseni korityypin pitää säilyä samana kuin alkuperäinen.
Eli umpimallista avoksi ei ymmärtääkseni mahdu sääntöihin Standardissa.

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.01.2006, 20:52
RST RST ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.04.05
Viestit: 63
Perusasetus

Eli umpinaiseen piti laittaa avonainen. Entäs 410:een 413:sen akselit? käsittääkseni tämäkin kielletty.

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.01.2006, 21:44
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Eli umpinaiseen piti laittaa avonainen. Entäs 410:een 413:sen akselit? käsittääkseni tämäkin kielletty.

AKK:n sŠŠntškirja mŠŠrittelee Stanun korin ja rungon seuraavasti:
Korin mitat ja muodot pitŠŠ sŠilyttŠŠ alkuperŠisinŠ. Korista saa muuttaa/poistaa esim puskurit, puskurien pultattavat kiinnikkeet, peilit, valot ym. Ovet saa muuttaa ns puolioviksi. Oven ylŠosan pitŠŠ yltŠŠ vŠhintŠŠn lantiotasoon saakka. Oven materiaalin pitŠŠ olla iskunkestŠvŠŠ ja rakenteen tukeva. Rungon muuttaminen muiltaosin, kuin moottorin ja vaihteiston korvakkeilta on kielletty. Korin nostaminen rungolta on sallittu maksimissaan 50 mm (muutoskatsastettava tarvittaessa) Bensatankin saa poistaa alkuperŠiseltŠ paikalta ja vaihtaa muualle (suositellaan turvatankkia) Tankki, letkut(putket ja liitokset oltava tiiviitŠ, sekŠ eristettŠvŠ paloseinŠllŠ ohjaamotilasta. Katkaisimet ja mittarit ovat vapaat. LisŠŠ tietoa sŠŠntškirjasta muistakin mŠŠrŠyksistŠ.
Eikun rakentelemaan!
mikko

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.01.2006, 22:33
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 3.998
Perusasetus

Akselit voi vaihtaa mallisarjan sisältä.Mullakin on menossa paikoilleen 413:n akselit,kone ja aski.
Palikat muutoskatsastetaan keväällä vuosikatsastuksen yhteydessä.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
korinvaihto? Tekniikka & Jutustelu 29 08.04.2011 15:28
Korinvaihto ja kanta-autotarkastus Tekniikka & Jutustelu 28 16.09.2008 22:25
Korinvaihto anttir Tekniikka & Jutustelu 14 02.10.2004 15:15
10.7 FIN, Hankasalmi (trial CUP) ??? oola Tapahtumat 2 11.07.2004 09:00
Seuraava Trial? Jyrppa-88 Tapahtumat 0 04.07.2003 10:04


Sivu luotu: 19:16 (GMT +2).