|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Sport Pajero projektilaitetaanpa tämäkin projekti tänne. sattumalta löydetty ja kaupat tehtynä alkukeväästä. 9v seisseenä hallirakennuksen päädyssä metsänlaidassa tähän mennessä tehty tälle projektille moottorille tehty -porattu 91.60 kokoon -uudet männät -laakerit -uusi vesipumppu -jakopää tehty -lohko maalattu -kannesta tasohionta -kannesta imu/pako kanavat suurennettu -kannesta seetit tehty -venttiili hiottu -venttiilivarren kumit vaihdettu -hehkut uusittu -ylävesikaula uusittu -täyd. tiivistesarja syöttöpumpulle tehty -polttoaine linjat muutettu -erillinen polttoaine pumppu virta sille sammutus solenoidilta -kylmäkäynnistys poistettu -toinen sammutus solenoidi poistettu -ajonesto poistettu -sammutus solenoidi uusittu Rungolle & Alustan osille tehty -Hiekkapuhallus -Pohjamaalaus 2k epoksilla -pintamaalaus puolikiiltävällä polyuretaanimaalilla -uudet 3" pidemmät iskunvaimentimet -3" pidemmät takajouset -kuluvat puslat vaihdettu -5x2mm camber shimmit laitettu per puoli -10mm yläpallonivelen pudotus spacer per puoli Korille tehty -uusi l200 -00 konepelti -uudet L200 -00 lokasuojat -L200 ajovalot + maski -uusi akun maakaapeli 35mm -ruosteet poistettu sisälokasuojan kaarista
Viimeksi muokannut romunkerays : 05.05.2020 17:06 |
#2
|
|||
|
|||
omalla hallipaikalle haettu lavetilla ja käyty hakemas uus akku ja startin solenoidi ja sillä heräili henkiin 3" korinkorotus tehtynä pienen mutkien kautta kun ei kaikkea ottanu alkujaan huomioon ostettu myöhempää varten 3" korottavat kierrejouset ja iskunvaimentimet pitemmän koeajon aikana alkoi keittämään huolella ja paisuntasäiliöön oli öljyä kertyny joten kone ylös ja täyteen purkuun kannesta otettu 0,2mm jotta suoreni moottorin valmistumista ootellessa ruvettu käymään runkoa ja itse koria läpi ruostevioista mietin tuossa et kumpi ois järkevämpää raapia massat tuosta kopan pohjasta ja vetää maston hammer maali päälle vai massata vaan kunnolla pohja Viimeksi muokannut romunkerays : 05.05.2020 17:06 |
#3
|
||||
|
||||
Raavi vain massat niin ei jää ylläreitä muhimaan. Hoidit sitten lopun vaikka kummallakin...
|
#4
|
|||
|
|||
näyttänee et nuo just hetki sit ostetut taka iskunvaimentimet ei passaa tähä runkoon ja pakkaukset on tietty jo heitetty menemään
|
#5
|
|||
|
|||
---
Viimeksi muokannut romunkerays : 21.03.2020 21:04 |
#6
|
|||
|
|||
muutama kohta vielä putsata ruosteista ja maalata niin ois runko valmis
aiemman tilauksessa mukana tulleet iskunvaimentimet ei passannu ja 4x4parts lähetti korvaavat tilalle kun heiltä oli menny tuo sport malli ohitse. näyttäähän nuo olevan vaihdon tarpeessa tukivarsi putsattu ruosteista ja maalattu pintaväriin josko sit päiveemmällä putsailis toisen takimmaisen tukivarren ja maalais senkin pintaväriin |
#7
|
||||
|
||||
Maalasitko rungon ja tukivarretkin Hammerilla? Kyselen lähinnä siksi, että itselläkin pyörinyt sama mielessä. Jotkut sanoneet Hammerin lohkeilevan "liian" helposti esim. kivien iskiessä.
__________________
Satunnainen huutelija. |
#8
|
|||
|
|||
kyl vain. viikon tuo kestää kovettuakseen ja päivän kuivuakseen. kyl se sit selvii ku maastoon pääsee et miten kestää
|
#9
|
|||
|
|||
Tuliki sit mustan sijast oranssi. sama väri akseleihin. jääköö tukivarret mustiksi
Viimeksi muokannut romunkerays : 21.03.2020 21:04 |
#10
|
||||
|
||||
Kiitän! Ei muuta kun semppiä rojektiin.
__________________
Satunnainen huutelija. |
#11
|
|||
|
|||
etupään murikka putsattu puhtaaks ja maalia päälle
ylätukivarret putsattu lioista pitäs kaverin metallipajalle viedä et saa camber korjausta varte noi koroke palat teetettyä |
#12
|
|||
|
|||
kyl se siitä vähitelle. olisi huomen saanu takapään paikoille mut sattu väärän kokoiset helat tukivarsille joten jää joulun jälkeen tuoki
etummaisen murikan palkki ohjaus simpukkaa käyty vähitelle läpi porakoneeseen tulevalla kuppiteräsharjalla vaihdelaatikon palkki pintaväreissä vääntösauvat kans pintavärissä nyt aloteltu putsaan vaihde/jako laatikkoa paskoista jos sais viikonloppuna tuoho pintavärin |
#13
|
|||
|
|||
pikkuhiljaa. ei sit alatukivarsiin vaihdeta puslia ku ei noita pultteja irti saanu joten jätetään se keväälle kun viereiseen halliin menee laitettavaks tuo moottoriki
|
#14
|
|||
|
|||
voineeki odotella muutaman päivän noita 40mm pudotuspaloja tuoho väliin
|
#15
|
|||
|
|||
kai siitä tankista hyvä tulee kun maalaa uudelleen pariin kertaan ja hyvin tuo öljypaska suojannu ruosteelta saas nähä parin päivän pääst miltä näyttää pohjapuoli kun on maalit kuivunu päältä
|
#16
|
|||
|
|||
tän päivän aikana polttoaine tankista putsattu pellille asti tuo pohjapuoli ja päälle pensellillä vetästy maston hammer maali
|
#17
|
|||
|
|||
tankki maalattu päälipuolelta uudelleen, polttoaine linjat putsattu paskoista ja vanhoist maaleista. uutta maalia päälle kun muuten oli ehjät ja hyväs kunnos
|
#18
|
|||
|
|||
40mm pudotuspalat ois suht valmiit vannesahaa vailla. tulee siis pallonivelen ja ylätukivarren väliin
|
#19
|
|||
|
|||
hyvinhä tuo maston hammer maali rapisee pois ku 10 astees maalattu niin ei oo tarttunu runkoon, ois vaan pitäny näemmä +30 asteessa maalata niin ois ehkä voinu pysyäkki
|
#20
|
|||
|
|||
Kai tuohon on parempiakin maaleja kuin nuo mastonin vasaralakka paskat.
|
#21
|
|||
|
|||
olis vaan pitäny hiekkapuhalluttaa koko runko ja epoksi päälle
|
#22
|
|||
|
|||
Kyllä se hiekkapuhallus on hyväksi mille tahansa maalille
|
#23
|
|||
|
|||
runko ja akselit purettu taas vaihteeks. viestiä nakattu hyvinkään suuntaan hiekkapuhalluksesta / maalauksesta jos tekevät moisen operaation sopuhintaan. runsaat 7viikkoa aikaa saada tuo siihe mallille et koneen sais nostaa keulille. muuten joutunee hävittään tuon
|
#24
|
||||
|
||||
Mikäs hyöty näillä palikoilla saavutetaan? Meinaatko laskea murikkaa alemmas korotuksen yhteydessä, menee muuten vetarit aika tiukkaan kulmaan ja renkaat ehkä aavistuksen vinoon
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#25
|
|||
|
|||
ainakaan täs vaihees vielä pudota murikkaa alaspäin.
hyvä jos kerkee saamaan nippuun tuon ja ulos hallista noin 6viikkoa aikaa ja runko lähtee ens viikol hiekkapuhallukseen ja maalaukseen ku ei nuo maston maalit hittovie pysyny tuos |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mitsubishi pajero -90 3.0 24v projekti | valville | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 15.05.2013 06:41 |
Myyty projekti pajero | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.01.2013 15:52 |
Pajero Projekti | sepi56 | Maasturiprojektit | 1 | 29.01.2011 19:06 |
avo pajero projekti | max40w | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 11.12.2008 23:03 |
Ujo Pajero projekti | MiniMe | Maasturiprojektit | 24 | 28.02.2008 21:47 |