Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.06.2016, 13:26
epv epv ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.12.15
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 92
Perusasetus

W460 käsijarrukahva


Eli tuli enempiä ajattelematta purettua käsijarrukahva ja nyt on vaikeuksia saada se taas toimimaan. Ilman vaijereita kahva toimii kuten pitääkin, mutta vaijereiden kanssa ylösvetäessä ei naksu ja kahva jää lähes jumiin.

Kahvan sisältö on kuten tässä:


Ja tähän se siis jumittaa:


Onko joku aikaisemmin kasannut näitä? Tai saako tähän laitettua jonkun muun mallin kahvan helposti? Tuntuu olevan uudet/vähän käytetyt kiven alla...

__________________
W460
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.06.2016, 17:45
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 936
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja epv Näytä viesti
Onko joku aikaisemmin kasannut näitä? Tai saako tähän laitettua jonkun muun mallin kahvan helposti? Tuntuu olevan uudet/vähän käytetyt kiven alla...
Laitteesta en tiä mitään mutta eikö tuo kahvan päällä oleva pelti kuuluis olla toiste päin jotta pellin nyt etureunassa olevat puoliympyrän muotoiset kolot tukeutuisi kahvan saranatappiin?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.06.2016, 08:50
epv epv ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.12.15
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 92
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Laitteesta en tiä mitään mutta eikö tuo kahvan päällä oleva pelti kuuluis olla toiste päin jotta pellin nyt etureunassa olevat puoliympyrän muotoiset kolot tukeutuisi kahvan saranatappiin?
Kas. Paljon mahdollista. Täytyykin kokeilla. Semmoinen ajatus tässä on ollutkin, etä joku osa on väärin.
__________________
W460
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.06.2016, 10:21
epv epv ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.12.15
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 92
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Laitteesta en tiä mitään mutta eikö tuo kahvan päällä oleva pelti kuuluis olla toiste päin jotta pellin nyt etureunassa olevat puoliympyrän muotoiset kolot tukeutuisi kahvan saranatappiin?
Ei kyllä sen noin kuuluu ollakin kuin kuvassa on. Muutoin ei sovi kahva paikoilleen.

Nyt käsijarru toimii muuten mallikkaasti, mutta pitää vapauttaa kaksin käsin Ei taida leimamiehelle kelvata?
__________________
W460
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.06.2016, 10:11
epv epv ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.12.15
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 92
Perusasetus

Ongelma ratkaistu. Tuota käsijarrukahvan sisällä olevan rautatangon koukkupäätä piti taivutella eri asentoon, niin alkoi toimimaan. Erikoinen vika. Alunperin koukku oli kuten ennenkin, mutta ei silti toiminut uudelleenkasauksen jälkeen.
__________________
W460
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Volvon käsijarrukahva ismo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.11.2015 17:25
Myydään Suzukin uusi käsijarruvaijeri ja käytetty käsijarrukahva ismo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.11.2015 17:25
Ostettu ilmanputsari kotelo ja käsijarrukahva metsienmies O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 26.07.2012 06:39
w460 G-class tdi Maasturiprojektit 57 21.04.2012 02:32
O: w460 takakardaani jsr1 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.10.2007 22:41


Sivu luotu: 23:34 (GMT +2).