|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
KeTTu TyTöT 1983 P L O W-M E Jeep > läks laukalle..eli taas molahti "uus" rojektin poikanen tallin perukoille... vanha tuttu lava romu mikä on luovuttanu ansiokkaasti koneen .. tai no oikeestaa kaiken paitsi akselit , jouset ja mädän rungon ja yli mädän korin. monen monta vuotta haaveillu sitä moni käyttö biiliä pihamaalle mil vois aurata talvisin ja kuskailla romuja pitkin pihoja. wv caddy teki sitä hommaa hetken mut oli noin 97 x liian heiveröinen siihe hommaan.. tai auran varreks... ja koska on vuosien varrella osottautunu TÄYSIN mahottomaks et koittasin tehä "käyttis" Jeeppiä ni teen täst nyt nii ällötyksen etten ees voi haaveilla leimasta uusien osien hankkiminen on kirosana tässä rojektissa. pihalla on iso romu kasa sieltä saa löytyä aperatiivit ja MIG hitsaus laitteisto on toistaseksi pois sulettu vaihtoehto. vjenäläisiltä keikka hitsareilta jääneet ruttiili puikot saattaa olla aika pOp tän rakennuksessa nonii sitten itse "asiaan" ovet aukee aika oudosti? lämmitin saunan iha riipuketta varten oli jostai (s)purgu romusta peräsin ja olin katkonu pultin ku on jumissa puslassa. ei oo enää kivasti oli mansikka koko pökäle.. jotkuuha näit akseleit tollai hitsailee vasikanpäästä akseli putkeen? mie kans no eipähä karkaa. vetelin viel vasurilla second päässit eli 1 jointti iha vaa siks et paskat palo veks ja toine päälle. ja koska aura autossaha pitää olla SOA elkää säikähtäkö ei noi ofsetti pedit ole. akcheli vaa tuikattu alle ja akseleihi tulee viel jäykiste rauta viagraa aika paljon koska aura itessää on ikääkui 3 linkki.. öhh.. ? joo on se. eli 1 kolmio varsi akselista auraan ja 2 vartta aurasta runkoon. tai jotai emt. ja akselin takaa tulee menee 1 varsi alustaan ettei väännä akselia turhaan jos tökkää. no joteki kuiteki mistä mie tiiän ei oo koko auraa vielä es tehty. mut hyvin vahva visio on... yeah right! vaikkakin tää tulee olee pelkkä piha auto ni meinasin rakennella hipo high steer varret ei oo flat top knuclet eli paljon paska rautaa liimaa hän varsiksi jätkät puhuu et jossai amatööri autois on avoin perä?? tälläne vissiin ? taakse tulee veljen sponssaamat vanhat XJ:n kierre jouset. ( tätä et muute rakas veli tiennykkään vielä ) ja jotku diy varret pitkittäi ja range mallin kolmio tuki paitsi et siin on eniten osia belaruksesta eli range sanan voi jättää pois sellasta. arvelin tehä uuven threadin ku eiks tänne näit ikuisuus rojekteja viel mahu saa ja on suotavaa kommentoida asiaan kuulumatonta asiattomuutta
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
Laita turbomoottori ni jaksaa puskea lunta.
http://youtu.be/4GfG1ynFYIQ |
#3
|
||||
|
||||
laitan Turbo Valmet.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
|||
|
|||
Jees! Lisää näitä, ittelläkin on se vihree pickup paholainen työn alla kyllä valmetto on silkkaa seksiä!
|
#5
|
||||
|
||||
nii ja ooha mie tätäki romua kerent laikkaamaan
täähä läks iha laukalle perkele rälläköin vähä koria.. ja vähä lisää.. ja viel ihan vähäsen lopputulos. saman levynen ku xj Jeeppi totesin ekaks et ovilla ei tee täs autos mitään.. ja kauheest ylimääräst peltii sit jäi ku jeepeis nii helevetin paksut ja pulleat kylet... tost varmaa näkee kavennuksen eli b pilasteri veks ja tulipellin paikkeilta pahka pois. tilalle alu turkista tulppa. ainaki 3 pora ruuvvia ja tuubi sikaa sit aloinki tekee kaaria et on turvallista aurata pihaa. kaik törky mitä on tullu liimailtuu on pihan romu kasasta / ympäri laania löytynyttä shaissea. lokarit eteen tuli tehtyy millipiikin säsi pellistä mis oli joku paksu maali viel. vissii jotain vanhoi palo ovi peltei osottautu suht haasteelliseks hitsata päittäis liitoksia pelteihin pienes hiprakassa... mut sit löysin 2mm rutiileja ja join lisää kaljaa. rupeski onnistumaan.. ja se ON totta et paksu maali paskan peittää 48mm pääkaari + taakse asti 42mm takatuet + toiset takatuet mikä näkyy kuvas. ja autoon nousemis kahva mikä on A pilaris on vnha rautasaha hieman pätkittynä nii ja ekat osat piti investoida.. hyi helv! 2 isoo ja neljä pienempää niveltä alustaan. "teollisuus" uni baalsseja rasvanipoilla eikä niil helvetin kartio sätöksillä. eli töissä taukojen välissä luin koko jampelin Suzuki threadin ni mää haluun kans uno linkit vaikkakin artisti itse olikin jo päivittäny parempaan. sellasta. valmistumis ajankohtaa ei oo päätetty oikeestaan. mut jos oikee innostuu ni pitää raahata tää mukan kerhon kesä tapahtumaan.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT: Jeep Valmet Flat bed... THE END.. | young n dum | Maasturiprojektit | 854 | 11.12.2012 18:54 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |