Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.12.2013, 11:59
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Ramchargeriin kierrejouset?


kohta vuoden yrittäny rakennella ramchargeria (vm.80) ja alkas etupää olemaa valmis ja seuraavaks pitäs ruveta takapäätä käymään läpi niin tuli mieleen et toimiskoha tommoset 4 runnerin tukivarret ja panhardi tossa? akselipainot on molemmissa samat ja sattus olemaa palikat valmiina. ja tossa on 50mm jousikorotus otteessa niin taakse vois laitella noiden runnerin vakiojousten tilalle hodarin takajouset(löytyy myös hyllystä)..

__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.12.2013, 23:57
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

Ei hyvä.


En suosittelis,ne runnerin varret on vähä lyhyet. Jos kadulla ajelee ni miks ei sillon mut maasto käyttöön ennemmin vaik mersun tai p38 roverin varret,ne on pitkät ja ainaki mersun varsissa kantavuus riittää. Ja hyödyllisempänä pitäisin etuakselin kierteittämistä ku takapään,toki molemmat on parhautta.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.12.2013, 08:42
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Taitaa vinosilmän tekemät tukivarret olla huonekaluputkee vahvuudeltaan?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.12.2013, 09:23
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.470
Perusasetus

Four runnerin akselipainoista en tiedä, notta voishan niillä laillisen saada, mut en mä mettään menis pässilaturilla sellasten tukivarsien kanssa. Mikä vika lehdissä, paitti teoriatason ujellus hevoskärrytekniikasta?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.12.2013, 10:02
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Four runnerin akselipainoista en tiedä, notta voishan niillä laillisen saada, mut en mä mettään menis pässilaturilla sellasten tukivarsien kanssa. Mikä vika lehdissä, paitti teoriatason ujellus hevoskärrytekniikasta?
Akselipainot on kilolleen samat! Ja lehtien poistolla sais perän lyhkäsemmäks

Ja mitä tulee noihin ainevahvuuksiin, niin helppohan niistä on laikata putket irti ja vaihtaa paksuseinämäisemmät jos alkuperäset menee mutkalle.. Tarkotus on kyl ensin käyttää leimal tuo vehe ja sen jälkee kokeilla noita kierteitä enne ku alkaa pätkimää runkoa..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.02.2014, 14:58
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

laitellaas tähänki lisää kysymyksiä...

eli mitkäs jakarit menis eteen parhaiten/helpoimmalla ja tarkotus siis laitella VOLVON porttaali-akseliin? omat kokemukset rajottuu hodariin ja vanhakoppaseen rj/lj varsiin. molemmis riittää painot ja jotenki kokemuksen perusteel nuo tappikiinnitykset rungonpäässä toimis paremmin ristiinjoustossa...
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.02.2014, 17:11
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Mites olisi jonkun uudemman Toyotan nelilinkki? Toimii paljon paremmin kuin halvatun jakarialustat.. jos vain massat riittää ja viitseliäisyys riittää miettimään kiinnityspisteet (valmiita laskentaohjelmia löytyy), niin saat paremmin toimivan alustan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 08.02.2014, 17:31
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Mites olisi jonkun uudemman Toyotan nelilinkki? Toimii paljon paremmin kuin halvatun jakarialustat.. jos vain massat riittää ja viitseliäisyys riittää miettimään kiinnityspisteet (valmiita laskentaohjelmia löytyy), niin saat paremmin toimivan alustan.
nelilinkki eteen? eiks tuo mee aika ahtaaksi? siis lähinnä ne ylemmät varret....
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 08.02.2014, 21:08
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
nelilinkki eteen? eiks tuo mee aika ahtaaksi? siis lähinnä ne ylemmät varret....
En tiedä paljonko siellä on tilaa.. hyvin ne ainakin kaikissa uudemmissa Jeepeissä mahtuu, ja osassa lava- Dodgeissa myös
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 10.02.2014, 12:37
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
En tiedä paljonko siellä on tilaa.. hyvin ne ainakin kaikissa uudemmissa Jeepeissä mahtuu, ja osassa lava- Dodgeissa myös
ei kyl hullumpi idea, pitää vähän suunnitella, rockautost löytyy ainaki dodgen varsia ja 2500 varsis pitäs painotki riittää..

tossa jostai muulta sivulta kuva... onks nuo varret yhtäpitkät, siis ylä ja alavarsi?

__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 10.02.2014, 12:43
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.345
Perusasetus

Pidempi on parempi...
Riittääkö hdj80 takamassa?
Alemmat tukivarret muistaakseni 700mm silmäväli. Omaa ruiserii laitoin noita neljä kpl etee...
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 10.02.2014, 13:14
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Pidempi on parempi...
Riittääkö hdj80 takamassa?
Alemmat tukivarret muistaakseni 700mm silmäväli. Omaa ruiserii laitoin noita neljä kpl etee...
riittää hdj:n takamassa sekä etee et taakse laitoitko alemmat akselin alle vai miten? pitäs varmaa mitata nuo 4runnerin alemmat varret, niissäki riittäs massat dodgee..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 10.02.2014, 13:23
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
riittää hdj:n takamassa sekä etee et taakse laitoitko alemmat akselin alle vai miten? pitäs varmaa mitata nuo 4runnerin alemmat varret, niissäki riittäs massat dodgee..


Tollee ne on edessä... Ehkä olis saanu olla vähän alempana, mut on noilla varsilla aika paljon jo korkeuseroa noinki.

Onks runnerissa kans tollaset tukivarret?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 10.02.2014, 13:37
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

joo on takana... ne on vaa muistaakseni jonkun verran lyhkäsemmät ku hodarin varret.
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 10.02.2014, 13:45
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
joo on takana... ne on vaa muistaakseni jonkun verran lyhkäsemmät ku hodarin varret.
HDJ
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 10.02.2014, 15:36
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

..ja toistetaan nyt sitten vielä, nuo nelilinkit kannattaa mitoittaa kunnolla että sijainnit täsmää. Huonosti toteutettu nelilinkki on huonompi kuin kelvollisesti toteutettu lehtijousialusta

Jos englanti taipuu niin kannattaa lukea netistä noista mitoitusperiaatteista. Mm. pirate4x4:stä sitten löytyy valmis excel- pohjainen ohjelmantapainen millä saa arvot kohdalleen kuten haluaa (on 3-link + panhard etupäälle, mutta ei eroa nelilinkistä muuten kuin yksi ylälinkki vähemmän). On yksinkertainen ja helppo käyttää, kunhan vähän tietää nelilinkin perusteista.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 15.02.2014, 09:52
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.606
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
ei kyl hullumpi idea, pitää vähän suunnitella, rockautost löytyy ainaki dodgen varsia ja 2500 varsis pitäs painotki riittää..

tossa jostai muulta sivulta kuva... onks nuo varret yhtäpitkät, siis ylä ja alavarsi?

Alempi varsi on ~470, ja ylempi ~445 milliä. Tossa kuvassa on jämäkän oloiset varret, mitä taas Rockautossa myytävät orkkisvarret ei ole. Painavan auton alla eivät kestä yhtään kivien yli liu'uttamista.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 15.02.2014, 13:30
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Alempi varsi on ~470, ja ylempi ~445 milliä. Tossa kuvassa on jämäkän oloiset varret, mitä taas Rockautossa myytävät orkkisvarret ei ole. Painavan auton alla eivät kestä yhtään kivien yli liu'uttamista.
Ei ne vastaavat vakiorimpulat kestä tonnia kevyemmän Jeepinkään alla kivien yli ajoa.. Noi putkimalliset toisaalta kestää melkein mitä vain.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 15.02.2014, 14:00
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.606
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ei ne vastaavat vakiorimpulat kestä tonnia kevyemmän Jeepinkään alla kivien yli ajoa.. Noi putkimalliset toisaalta kestää melkein mitä vain.
Ainoa positiivinen asia on se, että ne saa hyvin vähäisellä voimalla taivutettua takaisin alkuperäiseen muotoon. Hyvinkin pitkälti siksi tollaiset, että kolaritilanteessa akseli pääsee pakenemaan alta.
Säädettävät putkimallit pitäis omaankin hankkia, 65 millin korotus niin akseli ei ole keskellä pyöräaukkoa ja casteri on perseellään, säädöissäkään ei riitä varat saada edes toleranssien sisään.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 15.02.2014, 14:10
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Ainoa positiivinen asia on se, että ne saa hyvin vähäisellä voimalla taivutettua takaisin alkuperäiseen muotoon. Hyvinkin pitkälti siksi tollaiset, että kolaritilanteessa akseli pääsee pakenemaan alta.
Nähnyt jeeppifoorumilla kuvia, missä on kolaroitu putkimallin tukivarsilla ja ne on tulleet pohjasta läpi matkustamoon.. että onhan niissä huonojakin puolia. Noissa alkuperäisissä ei sitten olekaan juuri muuta hyvää kuin puslat, ja nekin ahdistaa metsäkäytössä liikaa joten tarttee flexjointit ainakin toiseen päähän
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 16.02.2014, 14:32
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Pidempi on parempi...
Riittääkö hdj80 takamassa?
Alemmat tukivarret muistaakseni 700mm silmäväli. Omaa ruiserii laitoin noita neljä kpl etee...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Pukki toi Helmellekkii jotai...



Harmi vaan kun laserilta ei oo tullu pakettia...

No meneehän tää joulu jo näitä hipistellessä
onks nuo neljä vasemmanpuoleista hodarin takavarret? kaks näyttäs olevan pikkusen pitempiä ku toiset kaks? mistä hommasit?

eteen kummittelee vieläki mieles hodarin etujakarit ja panhardi, taaksen vois yrittää rakennella A-linkin hodarin takavarsilla vähä samaa tyylii ku siulla on tos etuakselis.... vai kestäiskö toi rangen kolmio porttaalin tuoman väännön?
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 16.02.2014, 15:06
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
onks nuo neljä vasemmanpuoleista hodarin takavarret? kaks näyttäs olevan pikkusen pitempiä ku toiset kaks? mistä hommasit?

eteen kummittelee vieläki mieles hodarin etujakarit ja panhardi, taaksen vois yrittää rakennella A-linkin hodarin takavarsilla vähä samaa tyylii ku siulla on tos etuakselis.... vai kestäiskö toi rangen kolmio porttaalin tuoman väännön?
Lyhyemmät varret on GR Tatsunin, on pari cm lyhyemmät ku HDJ, jotka siis nuo toiset...

Mulla takana joustoja jarruttaa vissii eniten pitkittäistukivarren rungon pää, kun se on sellai...no, huonommin joustava.

Jos ei olis niin iso akselimassa takana, tekisin kyllä nelilinkin myös taakse, tuntuu ainakin tossa hallilla käsin taivutellessa olevan aika metka systeemi
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 17.02.2014, 17:23
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

mistäs tommosten mitat saa selville? 140€/pari rahteinee + alv päälle.. noissa olis uretaanipuslatki valmiina

http://www.ebay.com/itm/Skyjacker-Co...e60b23&vxp=mtr
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 18.02.2014, 08:13
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
mistäs tommosten mitat saa selville? 140€/pari rahteinee + alv päälle.. noissa olis uretaanipuslatki valmiina

http://www.ebay.com/itm/Skyjacker-Co...e60b23&vxp=mtr
Eiks noi oo joko alkuperäisen mittaset, tai aavistuksen pidemmät että korjaa casteria jos on korotettu. Tosin ilmotuksessa ei puhuttu korotuksesta mtn...

Eli aika lyhät.

Mites olis long armit?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 18.02.2014, 09:06
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.606
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Eiks noi oo joko alkuperäisen mittaset, tai aavistuksen pidemmät että korjaa casteria jos on korotettu. Tosin ilmotuksessa ei puhuttu korotuksesta mtn...

Eli aika lyhät.

Mites olis long armit?
Olihan siellä mainittu että sopii 2-3" korotukselle.
Pirates 4x4:stä bongasin ei niin kauan sitten tukivarren pituus vs korotus listan, mutta nyt se ei löytynyt kun etsin.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Ramchargeriin 15x10 tai 15x8 vanteet 5x4.5 jako -Captain- O/M/V Renkaat ja vanteet 5 30.03.2013 07:58
M: Kierrejouset Tonza O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 11.11.2007 19:05
o:kierrejouset Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 04.03.2006 20:25
M kierrejouset joker O/M/V Muut 0 16.03.2005 17:56
O: Kierrejouset MK O/M/V Muut 4 27.01.2005 12:36


Sivu luotu: 01:40 (GMT +2).