Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.11.2013, 19:46
Yere:n Avatar
Yere Yere ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.12
Sijainti: Helsinki, Suomi
Viestit: 67
Perusasetus

LN110 Korinkorotus


Eipä kysy&vastaa hilux -topicissa tullut vastausta joten kysytään täällä.
-91 vuoden ln110 hiluxia pitäisi korista n. 2 tuumaa korotella, mitä pitää ottaa huomioon korottaessa? Mitä pitää pidentää/muuttaa? Jos jollakulla olisi suora lista tarvittavista muutoksista....

Kiitän etukäteen

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.11.2013, 20:30
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Sieltä ne olis vastaan tullu ku olis selannu mutta:
-Puskurit jää alas
-Jarruputkia nostaessa joutuu venyttämään auki tulipellistä
-Tankin täyttö jää vajaaks
-akkujen kaapelit jää pinkeelle, löysiä tai jatkoja
-Vaihdekepit jää hassusti alas

Sit ku nostelee nii seurailee samalla koko ajan ettei mitään jää pinkeelle. Toisin sanoen maltilla.
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.11.2013, 20:34
Yere:n Avatar
Yere Yere ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.12
Sijainti: Helsinki, Suomi
Viestit: 67
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi_ Näytä viesti
Sieltä ne olis vastaan tullu ku olis selannu mutta:
-Puskurit jää alas
-Jarruputkia nostaessa joutuu venyttämään auki tulipellistä
-Tankin täyttö jää vajaaks
-akkujen kaapelit jää pinkeelle, löysiä tai jatkoja
-Vaihdekepit jää hassusti alas

Sit ku nostelee nii seurailee samalla koko ajan ettei mitään jää pinkeelle. Toisin sanoen maltilla.
Tuhannet kiitokset, näillä mennään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.11.2013, 20:43
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Niin ja lavan keskellä ne kuormaraudat jää ylös ja kannattaa löysätä tulipellissä oleva ohjausakselin läpivientipelti et näkee ettei jää kihnuttamaan sitä vasten.
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.11.2013, 20:45
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.354
Perusasetus

Rattiakselin pituus?
Tuulitunneli?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.11.2013, 20:48
Yere:n Avatar
Yere Yere ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.12
Sijainti: Helsinki, Suomi
Viestit: 67
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi_ Näytä viesti
Niin ja lavan keskellä ne kuormaraudat jää ylös ja kannattaa löysätä tulipellissä oleva ohjausakselin läpivientipelti et näkee ettei jää kihnuttamaan sitä vasten.
Kuulostaa sittenkin aika isolta projektilta... Helpompaa alottaa jousituskorotuksella?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.11.2013, 20:58
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
Rattiakselin pituus?
Tuulitunneli?
Ainakin runnerissa tuulitunneli on alhaalta avoin, ja rattiakselissa riittää pituus, kun löysää sen pultin sieltä kuskin jalkotilasta, rattiakselista. Siitä saa sen pari senttiä booria. yli 50mm korinkorotuksella joutuu jyrsimään sitten rattiakselin läpivientiä tulipellistä isommaksi.
Runnerissa takapuskuri on kiinni korissa, etupuskuri on vain neljällä pienellä pultilla kiinni rungossa, siihen väliin on helppo tehä korotuspalikat.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.11.2013, 20:41
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 782
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yere Näytä viesti
Kuulostaa sittenkin aika isolta projektilta... Helpompaa alottaa jousituskorotuksella?
käytännössä helpompaa mutta luonnollisesti kalliimpaa, 4x4 partista tuusulasta saa kyllä satsia tuohon,

korinkorotuksessa ainakin joutuu mitä itse katsellut niin tekemään. rattiakselin löysyttämään, ja ohjaustehostimen letkut taisi olla rungossa viellä kiinni? ne irrottamaan, ja jarruputkia venyttämään, tankin täyttö pidemmäksi, ja sylärin letkuista en mene takuuseen? ja keppihän tuossa tipahtaa sen 2¨ alas joten en tiedä joutuuko läpivientiä modailemaan että menee pakit yms pykälät sisään? sinäänsä ei paha homma nostaa.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään KORIN KOROTUSSARJOJA!! Gegguli86 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 12.08.2021 20:22
Korinkorotus nylon Armo Tekniikka & Jutustelu 2 24.02.2011 17:08
Blazerin korinkorotus Jontte74 Tekniikka & Jutustelu 1 23.11.2010 20:47
Hiluxin ln110 korinkorotus hiluxman1 Tekniikka & Jutustelu 1 10.11.2009 21:59
läjän korinkorotus? Wille87 Tekniikka & Jutustelu 18 03.11.2009 06:29


Sivu luotu: 09:07 (GMT +2).