Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.02.2013, 17:53
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Etelä-Savon pääkaupunki
Viestit: 526
Perusasetus

Patrol 3.3 TD IC -89


Myyty

Eli mun entinen sotaratsu on myynnissä ja autan myyjää saamaan auton eteenpäin sellaselle joka tätä oikeasti tarvitsee. Me vaihdettiin siis autoja joten tää on siks heti myynnissä ko.henkilöllä. Auto on Riihimäen palolaitoksen peruja ja sen jälkeen ollut Riihimäen kaupungin mittamiehillä käytössä ja kaupungin huollossa siis. Auto siirtyi 2010 pois yksityisille ja huoltokirjahan tässä on TODELLA hyvä, jokainen pikkupikku osakin merkitty mitä vaihdettu ja korjattu ja samaa linjaa on jatkettu onneks kokoajan myös meidän 3 edellisen yksityisen toimesta. Itte omistin ton vuodenpäivät ja pidin tota hellemmin kuin eukkoa ja on huollettu, korjattu,puunattu ja hellitty löytyy erillinen 12v virtasysteemi, uudella laturilla ja 24v laturi myöskin tuliterä. Tekniikka pelaa paremmin kuin hyvin eikä naputa mikään eikä jollota laatikko/jakis. Koko keulan kokoinen Cooleri asennettu ja syötöt käänetty vastaamaan maltillista 0,9-1.0 ahtoja, leimalla savuarvo 2.98 Automaattinapikset vaihdettu manuallisiksi ja autoa rasvattu kerran kuukaudessa, öljyt vaihdettu 6000km välein suodatimen kanssa. KAIKKI huollot juuri tehty eli ei tarttee ku tankata ja ajaa, varaosia tulee mukaan jonniin verran, vesipumppua, vetareita, ristikoita, jarrusylinteriä...... Toiminut todella hyvin reissutessa Venäjällä ja takana on mahtunut nukkumaan raskaitakin unia ja kaikenmaailman työkalut kulkenut mukana vaivatta. Vaihdoista kannattaa kysellä tuosta numerosta ilmoituksessa ja itse autosta voin vastata tänne, mutten siis itse myy tätä enää. Autan vain kaveriani myymään tän pois Linkkiä itse ilmoitukseen ja kuvien kera:
http://www.nettiauto.com/nissan/patrol/5385407

jotain kuvatuksia mun ajasta: http://smg.beta.photobucket.com/user...library/Patrol

Myyty


Viimeksi muokannut Ahma : 19.02.2013 12:28
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.02.2013, 20:16
pimeämies pimeämies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: salahmi
Viestit: 286
Perusasetus

hinta pakollinen ilmoitukses
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.02.2013, 18:21
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Etelä-Savon pääkaupunki
Viestit: 526
Perusasetus

Se o hienoo et on näin aktiivista lukijakuntaa... no mut hei kiitos kysymästä auton on hieno ja hyvässä kunnossa ja jos kiinnostaa kysellä lisää kun en vissii tarpeeks kertonutkaan niin soitappa jommalle kummalle ja kysy rohkeasti lisää...


Paskat, ylläpito saa poistaa koko ilmotuksen
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.02.2013, 20:17
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

4500€ .
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan pajero -89 2.5 td ic Terre79 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.09.2010 07:52
Myydään Pajero 2,5 TD IC -89 teamosmo O/M/V Ajoneuvot 1 22.10.2009 09:26
Myydään / Vaihdetaan VW Caddy td ic -89 terry80 O/M/V Ajoneuvot 0 13.07.2009 10:42
Pajerosta (-89 td ic) kysyttävää Tekniikka & Jutustelu 20 01.02.2006 06:25
M: Pitkä Pajero 2.5 TD IC -89 FC O/M/V Muut 0 30.09.2004 17:33


Sivu luotu: 18:15 (GMT +2).