|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Savua ja paljon mutta miksi?Savuttaa syötöttä.. HJ-60 -83 530 000km. Kertokaa hyvät missä vika, paikallaan kaasuttaessa ei savua juuri normaalia enempää mutta veto päällä kaasu pohjassa savut aivan järkyttävät,syöttö on väännetty ennen viime katsastusta nollille,päästöt 1,5,suihkut uusittu,,pumppu??kalvo?? Ja tosin joskus kylmänä ko lähtee ajamaan niin savua ei ollenkaan mutta kyllä tuntuuki että tehoa jäljellä ehkä 50%. Yhtäkkiä on aivan ko turbo lähtis matkaan ja savua maailma täynnä, tehot 110%,mutta ko ei ole sitä turboa.. ( Siis MUSTAA savua. Vertaus voisi olla 70 luvun Sisu "leukun" moottorilla...) Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
Suuttimet ?
A-P Kotimainen diesel on jees!!! |
#3
|
|||
|
|||
Suuttimet kävi pajalla,päästöt pieneni mutta savut ei juuri ollenkaan
Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
|||
|
|||
villi veikkaus: edicci vääntää pakkosyötön päälle...
|
#5
|
|||
|
|||
edicci? suomeksi?
Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
|||
|
|||
Se on se sähköjärjestelmä joka askelmoottorin avulla säätää pumpun päällä olevasta vivusta syötön nollille sammutettaessa ja pitää syöttöjä vähän liian isoina käynnistettäessä (käytännössä vain sen aikaa kun starttimoottoria pyöritetään). EDICin moottori on siinä ruiskumpumpun takana, kiinni lohkossa. Ohjauslaatikko on 60:ssä apukuskin jalkatilassa sivuseinässä olevan muovin takana.
|
#7
|
|||
|
|||
Elikkä tanko irti ja koeajolle,sehän vissiin pelaa muuten normaalisti,ei vain sammu? Voikohan tuota edicciä korjata vai nakataan vihreään pönttöön ja uusi tilalle..Eikä varmaan saa tarvikkeena elikkä euroja palaa
Note! This message was posted anonymously! |
#8
|
|||
|
|||
Oma hojo rupesi savuttamaan, kun starttia irrotellessani olin telonut edicin johtonipun löysälle. Käynnistyi ja sammui normaalisti, mutta pakkosyöttö jäi päälle. Johdot kiinni ja taas etenee.
|
#9
|
|||
|
|||
Nonni, vika löyty ja taitaa olla pumpun sisällä jotaki pielessä. Edicin tangon ko ottaa irti ja liikuttaa pumpun päällä olevaa vipua niin se tarttuu kiinni yhdessä kohtaa, eli pakkosyöttö jää päälle ja siitä siis tuo savutus. Saakohan tuon akselin puolen pumpun pään purettua ilman että ottaa koko pumpun pöydälle??
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi toyotat ruostuvat niin paljon? | Revolver | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 01.05.2007 18:55 |
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
bj-40, kytkin, jarru ja valkoista savua ?!? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.08.2003 23:01 | |
Isoveli valvoo - mutta ketä ja miksi? | Jarze | Society | 5 | 24.01.2003 02:42 |
Vääntöä on, mutta kuinka paljon?? | Yleiset | 0 | 21.08.2002 22:04 |