Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.05.2005, 21:25
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

laatikon vaihto TH400>TH700


joo, tässä taas kesäasfaltin loistaessa on ruvennut haikaileen hiukan tota ylivaihdetta subun laatikkoon, koneen kun on 6.2D ja noilla laatikon välityksillä ja 4.risat perillä se kiertää kuin ... kuinkahan paljon tolla laatikon vaihdolla sitten saavuttaa/menettää tossa vehkeessä, tiedostettuahan on mm. se että

TH 400 on 700:n verrattuna
kestävämpi
1 pykälä vähemmän
raskas pyöritettävä
ym?

nyt ne joilla on kokemusta näistä laatikoista, niin sanaista arkkua auki ja kertomaan että pitääkö paikkaan se 700:n (harrastelija)offikäytössä reilusti huonompi vaihtoehto kun toi 400:n, ulostuloakselihan noissa on erilainen, mistähän sais hommattua tohon jakikseen (np 241C) 700:n sopivan aksulan, käykö elimenluovuttajaksi np 208? kestääkö toi 700 muuttamattomana tommosen 3500kg rohjoa päivääkään ja miten sitä sitten paranella...

hiukan on sekava viesti, mutta niin on kirjoittajansakkin




"aito kolmiveto"

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.05.2005, 13:15
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.606
Perusasetus

Tuolla sopiva aski myytävänä: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=53797

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.05.2005, 14:10
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

haa, kiitos vinkistä, olis ehkä itseltä jäänyt huomaamatta, mudraceri osaa varmaan muutenkin vastata tohon mun kysymykseeni...

"aito kolmiveto"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.05.2005, 20:04
salpa:n Avatar
salpa salpa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.04
Sijainti: Kiiminki, Finland.
Viestit: 136
Perusasetus

mulla ainaki kesti th700 fleedsiden alla ihan hyvin vaikka tuli annettu ihan kunnolla kyytiä sille. auto painoi safari varustuksessa 2850kg kun kyydissä oli 2 henkeä. eihän se tietenkään ihan yhtä luja ole ku th400, mutta mulle ei ollu mitään ongelmia. koneena oli 6,2D.

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.05.2005, 20:52
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

niin, safaripaino... mulla on toi siellä 3550 kg tienoilla...

"aito kolmiveto"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:4.3 efi+th700 astro 90 O/M/V Ajoneuvot 6 09.04.2008 21:08
Pajeron laatikon vaihto lami_ Tekniikka & Jutustelu 5 12.07.2007 22:10
GM:n 2.8 TPI + TH700 + NP207 > Uaz Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 17:03
O th400 JanneBlomgren O/M/V Muut 7 02.05.2005 09:34
O: np 205 + th400 imported_offroadjouni O/M/V Muut 0 09.04.2003 12:53


Sivu luotu: 02:12 (GMT +2).