Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.11.2012, 23:25
GKC GKC ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.10
Sijainti: Hauho
Viestit: 306
Perusasetus

OM 603 hyytyy...


Löpösuodattimet vaihdoin muttei meno parantunut. Siirtopumppuko temppuilee?

Kone siis käynnistyy ja käy hyvin mutta tehot on kateissa pahemman kerran... Vapari, alle 300tkm ajettu kone.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.11.2012, 08:26
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Katoppa et pysäytin vipu on terhakkaasti ylös kun kone käy.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.11.2012, 10:24
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

Mikä koppa tai sovellus ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.11.2012, 18:40
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

tuliko ihan yht äkkiä vai voisko olla joku päässy ropeltaa pumppua?

omassa 603A oli joku laittanu vaparin pumpun säädelly syöttöä

vaihdoin turbon pumpun ja säädöt oikein ni tuli ~40hv lisää.


ookko kattonu sillon ku ei oo tehoa onko suodattimet täys? jos on niin vika ei oo siirto pumpussa.

omassa on vieläkin vikaa sammuttimessa usein jää alas vaikka virrat kääntää päälle. ja ekalla kerralla etin 3 iltaa vikaa kun sammutin jumitti sieltä pumpun sisältä. eli vaikka ulkoota olisikin vipu ylhäällä niin sisällä se voi olla vähän päällä. se on helppo tarkistaa kun avaa sen sivu kannen. vipu pitäs olla kokonaan hutlaarin suunnassa.

Viimeksi muokannut 0ltzi : 14.11.2012 18:43
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.11.2012, 22:12
GKC GKC ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.10
Sijainti: Hauho
Viestit: 306
Perusasetus

Täytyypä kattoa toi sammutin.

Uskoisin että on ropeltamaton pumppu kun auto on ollut palokunnalla jonka jälkeen n. 60v herrasmiehellä... Täysin orkkis kuosissa oli kun mulle tuli.

Ihan yllättäin alko. Maantiellä ei jaksa mennä 4sella enää ollenkaan...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.11.2012, 22:27
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

niin...


onko se G vai 124 ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.11.2012, 22:34
GKC GKC ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.10
Sijainti: Hauho
Viestit: 306
Perusasetus

w463 GD300, vm. 1991
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.11.2012, 22:39
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

pari ehdotusta...

- ilmansuodatin ?

- kaasuvivusto / vaijeri ?

- kaasupoljin ?

- polttoaineen esisuodatin, jos siinä suodatinjalassa kuten uudemmissa henkkareissa, tukkeaa parafiinista ?

- tankin korvausilma ?


makaava sammutin tuppaa kiusaamaan käynnistystäkin


... vuotaako / haiseeko nafta ??
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 15.11.2012, 08:20
GKC GKC ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.10
Sijainti: Hauho
Viestit: 306
Perusasetus

-Ilmansuodatin ok
-Kaasuvaijeri/vivusto ok
-Ei haise/vuoda näkyvästi
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.11.2012, 16:33
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.695
Perusasetus

-siirtopumppu sökö. korjaantuu sähköpumpulla.
-tukos tai murtuma tankkin ja siirtopumpun välissä.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 15.11.2012, 22:53
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.773
Perusasetus

Tai tankin sihti tukossa.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 15.11.2012, 23:39
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Olisko apua?


Pari metriä kirkasta muoviletkua, sekä imu- että paluupuolelle, ja 20 litran öljykannu dieseliä noiden päähän.
-> siis korista/rungosta tulevat dsl putket vaihdetaan noilla kirkkailla muoviletkuilla tuohon (diesel)-öljykannuun.

ja jos letkut niin pitkät, että yltää vänkärin jalkatilaan, niin joko silmämääräisesti vaikka "tuli paluuletkusta pullollinen 2:ssa minuutissa kaasu pohjassa 2000 rpm"

ja kupliahan ei pitäs olla jatkuvassa käytössä...

-> jos paranee, niin vika tankissa/putkissa?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 30.12.2012, 20:34
GKC GKC ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.10
Sijainti: Hauho
Viestit: 306
Perusasetus

Nopeeta toimintaa mutta nyt on jo kunnossa . Siirtopumpussa oli vika...Raikkaasti kulkee nytte. Kiitokset vinkeistä!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty OM 603 vakioahdin pee O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 21.07.2012 21:12
Myydään MB OM 603 Tekniikka amgtoys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.01.2012 23:42
Ostettu OM 603 Turbon imusarja murkula_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.01.2012 23:24
LJ hyytyy Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 04.09.2010 16:37
Pajero hyytyy pietu0ne Tekniikka & Jutustelu 12 03.11.2007 13:49


Sivu luotu: 10:26 (GMT +2).