|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
patrollin jarrusatulat toyota taka-akseliinno nii nyt löyty osien sovittelussa nappi osuma,patrollin jarrusatula sopii toyotan takaakselille niin hyvin kuin vieraan auton osa vain voi sopia. toi satula löytyy ainakin 81-83 patukoista jollei sama ole jopa 89 asti. eli toi käy mainiosti puoli tai täyskevennetyyn toytan akseliin. toi edellinen hiase satulan sovitus on tekele tohon sopivuuteen verrattuna. ja levyhän oli hj60 menee suoraan puolikevennettyyn täyskevennetyssä pitää levyn keskireikää hieman sorvata suuremmaksi. akseli massat riittävät varmasti paremmin kuin hiasen omissa (takaveto hiasen ei riitä). joitakin puolihuolimattomia kuvia profiilissa. Edited by - jjtp on 23/04/2005 22:20:48
|
#2
|
||||
|
||||
|
#3
|
|||
|
|||
juu menee toi vanne mitä kokeilin oli 8"x15 -12,täytyy vielä katsoa se kiinitys pulttien kierre mikä se on? joku tiheä kuitenkin matalalla nousulla.
mutta kuitenkin tää on nyt se mikä on ollut hakusessa vähän aikaa että saatavuus,hinta,ja sopivuus olis kohdallaan. eli kiinitys pultit talteen koska kierre on satulan rungossa,myös jarruletku koska satulan päässä on banjoliitin(suht hintavia noi letkut tarvikkeenakin ainakin king cap eteen). sen letkun pituus on noin 25-30 cm eli esim täyskevennetyn pyörän laakerin huolto helppoa metsässäkin. patrollin satulaan sopii hiasen sylinterin suojakumi (tää kuulopuhetta en ole itse kokeillut vink by tiipe) motonetin varaosa hausta myös tarkistin tiivisteiden saatavuuden sielä oli ainakin noi patukan levyt samat 81-89 olikohan männän halkasijassa joku ero mutta täytyy katsoa uudelleen. meni vähän myöhäseksi tää löytö kun keksin eilen työpäivän ja päikkäreiden jälkeen ton vasta, ja ensin kävin noita katsomassa ja kuvaamassa ja sit uus reissu kaverin pihalle irroittamaan ja kotiin sovittelemaan. suh montaa satulaa on kuitekin nyt tarkasteltu aikaisemmista oli se hiase hyvä mut tää pesee sen 10-1. juu ja puolikevennetyssä 6-8mm laippaa tohon pintaa että noi hj etunavan pultit toimii oikein (eli saman verran kuin rummun poistaminen vie offsettia sisään) täyskevennetyssä tarvii 6mm joko navan ja levynväliin tai sit siihen navan ja vanteen väliin. laippoja saa 6mm offiv tai istolta 8mm tossa kuvassa näkyy vielä miten toi patrollin satulan runko siinä irrallisen pakoputken kohdalla "ampuu" tota satulan runkoa 8-10mm sisäänpäin verrattuna tohon takaveto hiasen satulaan. lisäksi noissa patukan satuloissa "uivan"mäntärungon kiinitys pultit on lyhyet toisin kuin hiasen satulassa ylempi on haittaavan pitkä (etenkin jos esim kierrejousitus) ei jätti hyvä edes latalla. Edited by - jjtp on 24/04/2005 09:55:04 Edited by - jjtp on 24/04/2005 10:04:40 Edited by - jjtp on 24/04/2005 10:08:19 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ:hin taka-akseliin lukkoa! | jpj.78 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.10.2007 18:19 |
miten rangen taka-akseliin lisätään öljyä?? | kesämies | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.07.2007 20:37 |
Ostettu: Patrollin jarrusatulat | hakoteilla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 13.02.2007 20:56 |
O: patrollin jarrusatulat -OSTETTU- | Rojota | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.05.2006 12:45 |
M; Toyota HJ 60/61 Vaihto Jarrusatulat | NORT | O/M/V Muut | 3 | 02.09.2005 17:12 |