Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.09.2009, 07:56
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Taas on testailtu ja haettu remonttikohteita ja löytyyhän niitä.

Tässä demonstraatiovideo kaasarin toiminnasta:
http://www.youtube.com/watch?v=i4ZIpVRVMpE

Joo'o..... äkkiseltään, ku videoo katteli tai siis kuuntelin lähinnä, niin mulle tulee kyl ajatus, että bensa loppuu, ku sammuu tuollalailla täydestä laukasta. Eli syynä saattaa olla, että bensansuodatin, pumppu tai joku putki/letku on liian pieniä tai tukossa. Ei vaikuta tukehtumis sammumiselta. Yleensähän tukehtuminen tapahtuu pienemmillä kierroksilla joko jyrkissä kulmissa tai sitten tärähdyksestä/hypystä johtuen.


Onks ajopaikka ollu Sipoossa?? Näyttäis jotenki yhtä savisilta rinteiltä, ku "Hi-Lux" miehen mailla on Paippisissa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.09.2009, 08:41
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

heino ajopaikka! ja on kyllä mahtava ääni kun oo bensamoottori, pitäs laittaa se joulupukin listaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.09.2009, 09:22
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.470
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Joo'o..... äkkiseltään, ku videoo katteli tai siis kuuntelin lähinnä, niin mulle tulee kyl ajatus, että bensa loppuu, ku sammuu tuollalailla täydestä laukasta. Eli syynä saattaa olla, että bensansuodatin, pumppu tai joku putki/letku on liian pieniä tai tukossa. Ei vaikuta tukehtumis sammumiselta. Yleensähän tukehtuminen tapahtuu pienemmillä kierroksilla joko jyrkissä kulmissa tai sitten tärähdyksestä/hypystä johtuen.
Joo gaso loppuu syystä tai toisesta koska starttas tasasella kuitenkin heti ilman mitään sahaamista ja mustan savun pölläytyksiä. Ja mäessä se ei käynnisty vaikka starttas puol minuuttii. Pitää tehä sellanen kerääjäsäiliö bensalle mistä ruiskun pumppu saa tavaraa vaikka romut ois miten kallellaan ja ruiskuhan ruokkii sitte mottia vaikka auto ois katollaan. Kukakohan haluis ostaa hyvän kaasarin? No johonkin tasamaa vehkeeseen se on ihan ok.

Ajopaikka oli mukavaa vaihtelua kulman kivikkoihin missä oon lähinnä ajellu, mut ei tollasta rypemistä ja pesemistä jaksais kyllä kovin usein. Maanomistajan pyynnöstä tarkempi sijainti jää kertomatta, mutta eiköhän paikalla käyneet tunnista mestan. :-)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.09.2009, 16:41
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

käyntiongelmaa on mullakin blazerissa kun on tarpeeks pystyssä (tai ei sen tarvi ees olla hirveen pystyssä) mut se on ainoastaan pienillä kieroksilla... jos täysillä hapettaa niinkun tossa ylämäessä niin mulla käy oikeen hyvin
ja kaasarina mulla on edelbrock jonka meinaan vaihtaa orkkis kaasariin, toimii kuulemma paremmin... ainaskin kokeilen sitä
tieteski toi ruiskuhan olis aika messevä peli, mut kun pitäs kaikkee muutakin ostaa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.09.2009, 16:54
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Tutun näköistä maastoa ;o) toi vekotin on alunperin koulutettu juuri tuolla alueella- vähän kun olis Blatseri kotio tullu...

Mulla muuten yksi uusi Holley offroad kaasari hyllyssä paketissa ylimääräisenä, toimii vaikka katollaan...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.09.2009, 19:56
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.470
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pattis Näytä viesti
käyntiongelmaa on mullakin blazerissa kun on tarpeeks pystyssä (tai ei sen tarvi ees olla hirveen pystyssä) mut se on ainoastaan pienillä kieroksilla... jos täysillä hapettaa niinkun tossa ylämäessä niin mulla käy oikeen hyvin
ja kaasarina mulla on edelbrock jonka meinaan vaihtaa orkkis kaasariin, toimii kuulemma paremmin... ainaskin kokeilen sitä
tieteski toi ruiskuhan olis aika messevä peli, mut kun pitäs kaikkee muutakin ostaa
Carter/edelbrock tossa mullakin on, holleyt olis vissiin toimivampia maastossa ja varsinkin toi koopeen ehdottama truck avenger versio näyttää pelaavan hienosti ainakin videoissa. Mut kaasareihin en toistaseks laita euroakaan, kokeillaan ruiskua ensin. Sitä ennen vaihtuu kyllä startti ja vetolevy, loppuu noi käynnistely kötinät ja se hirvee meteli.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.09.2009, 22:38
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

http://www.youtube.com/watch?v=lIy6uxNodcI

tossaaa oskun kuvaamassa videossa näkee kuinka hyvin mun kävi carterin afb:llä... ei se ihme jos sunki starttipuoli renaa

truck avengeri on kyllä kiva, niinku koopee sano käy varmaan vaikka katollaan.. sillain on pari kertaa sammunu kun rupee heijaan niin on saattanut yhtäkkiä sammahtaa, mutta se lienee enemmän alhaisen tyhjäkäynnin ja imuvuodon aikaansaannosta, hitto noi kiinalaiset imusarjat on vähä kieroja...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.09.2009, 09:19
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

siiisti pyörä! boggerit, jakolaatikko, mukava ääni ja kaikki
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 29.09.2009, 17:47
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

no semmonen holley varmaan toimis nii
mitäs muuten KooPee semmonen maksaa?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer 6.2d Tekniikka & Jutustelu 6 27.08.2007 20:24
M/V: Blazer k5 K5 O/M/V Ajoneuvot 1 16.06.2007 20:32
O: BLAZER O/M/V Muut 3 23.01.2005 14:19
M:Blazer 6,2D ari O/M/V Muut 0 16.02.2004 19:26
m blazer k5 O/M/V Muut 0 11.02.2003 16:37


Sivu luotu: 18:13 (GMT +2).