|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#426
|
|||
|
|||
Lainaus:
Kyllä etuikkunan kehys tuli. Näin ollen tuolta näköjään onnistuu osien tilaus sähköpostilla. |
#427
|
|||
|
|||
Lainaus:
-R- |
#428
|
|||
|
|||
295 euroa kotiin toimitettuna ja viikossa tuli. Mulla on lasikuidusta tehty versio, metallinen on vähä kalliimpi.
|
#429
|
|||
|
|||
Kallistuksenvakaaja?
Mitä virkaa on 05 jimnyn etuakselin etupuolella kiinni olevasta tuesta/härpäkkeestä mikä kiinnittyy tohon rungon etupuolelle muistaakseni suoraan syylärin alle? Kallistuksen vakaaja vissiin? Liikkuu tommosilla nivelillä.
Onko joku heittänyt sitä mäkeen ja mitä katsastussetä siihen tuumaisi? |
#430
|
|||
|
|||
Kallistuksenvakaajahan se on ja katsastussetä haluaa sen takaisin paikoilleen jos huomaa että se on poistettu niinkuin aika monesta on
|
#431
|
|||
|
|||
Lainaus:
Täytyy miettiä joku sokka tai muu viritys niin saa pois ja takaisin paikoilleen katsastuksen tullen... onko joku jimmystä tuon ottanu pois vaikuttaako paljonkin näin niinku maasturoimis vauhdissa?? |
#432
|
|||
|
|||
No eihän siinä kovin montaa mutteria oo irrotettavana vaikkei mitään sokkavirityksiä tekiskään,pulttaa vaan sitte kiinni jos vaaditaan.
Voihan sitä vaikka kokeilla ensin vakaaja paikoillaan ja sitte irti tunkkailla auton keulaa niin näkee miten se vaikuttaa, kyllähän se auton liikkeitä rajoittaa, siitä nimikin... Ei muuta ku kokeilemaan, eipä se silti ihmeitä tee, pikkusen liikettä lisää alustaan vaikka sen pois nappaakin mutta onpa nuo tullu ite raavittua varaston nurkkiin eikä oo ikinä tarttenu katsastukseen laitella takaisin. |
#433
|
|||
|
|||
Osaisko joku kertoa jelppiä mistä saisi hommattua sj410 etuakseliin lukon? Kytkettävän tai palalukon. Googlailla yrittänyt mutten ole löytänyt kuin 413 ja samurain akseleihin käypäsiä. Olisko noista mahdollista muokata sopivaa 410 etumurikkaan?
|
#434
|
||||
|
||||
Vähän taitaa olla huono haaveilla muita lukkoja kympin alle kun lockright.
413 akselit jos olis niin sitten saa jo arbit tilailtua. Vai oonko väärässä ? Olisko kellään heittää kuvia miten ootte asentanut vinssin 410 keulille?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 10.02.2013 19:59 |
#435
|
||||
|
||||
Oikeassa olet, eli ARB on vain haaveena pikkulohkoon. Noita palalukkoja on saatavilla eteenkin, niiden ominaisuuksista etuperässä on kirjoiteltu palstalla paljon.
__________________
Tumpula Racing Team |
#436
|
||||
|
||||
Lainaus:
käy kurkkaa suzuki rakentelua maasturi projektit topicissa,siellä jtn kuvia vinssin asennuksesta, suzukiin helppo laittaa siihen rungon päähän,ja jos haluaa hyvän ni laittaa sen pedin ihan syyläriin kiinni siihen maskin taakse.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#437
|
|||
|
|||
kyselen vielä viisaammilta tulkkasinko oikein oikein. nämä lock rightit ilmeisesti istuvat 410:n etuperään, 1520LR tulee vain ilman poskirattaita?
http://www.4wheelparts.com/Drivetrai..._pn=PTX1520-LR http://shop.cruiserparts.net/index.p...ducts_id=12998 |
#438
|
||||
|
||||
Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#439
|
|||
|
|||
Pikku hiljaa olen puuhastellut pitkän 413 Suzukin kimpussa, rojektin ytimenä on VW:n 1.9 td kone ja Volvon automaatti. Moottori-laatikko on nipussa ja nyt olen odotellut inspiraatiota asennusta varten. Sitä odotellessa mielessä on pyörinyt etuakseli paino, voi olla tiukkaa saada pysymään max. 550 kg:n rajoissa.
Tuli pähkäillessä sellainen ajatus että kun Suzukin rek.otteessa on merkintä "vaihtoehtoinen käyttö: korirakenne avonainen " niin voiko auton muutoskatsastaa ILMAN lasikuitukattoa, eli avona ???? Vai pitääkö myös se (ruma) katto olla kiinni. Säästäisi siinäkin jonkun kilon etuakselilta ja olisi varaa kohdistaa tarvittavat lisä painot mahdollisimman taakse max.painojen rajoissa kuitenkin. |
#440
|
||||
|
||||
Kyllä voi. Jos alkavat vittuilemaan, niin vittuile takas ja vaihda konttoria!
__________________
-Pauli- |
#441
|
|||
|
|||
Tuo asia kannattaa käydä kysymässä eri konttoreilta ihan mielenkiinnon vuoksi, samoin kuin suhtautuminen auravarustukseen, eli saako muutoskatsastaa hyödyntäen korkeampia akselipainoja ilman 60 km/nopeusrajoitusta.
|
#442
|
||||
|
||||
Ei ne mulla ainakaan kauheesti tykänny kun intin että eikös niitä vois periaatteessa käyttää. Ei mennyt mun tapauksessa läpi. Purkuri vaan pois niin saa muutaman kilon, pienet renkaat, akku taakse ja kaikki muukin pois mikä irtoo. Mulla meni jo ihan tarpeeksi tiukille manuaalilaatikolla et alan tomaattia vasta sit laittaan kun joku muu on sen ensin tehnyt osat löytyy jo..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#443
|
||||
|
||||
no ny alko suikalla kuukautiset, perästä öljy vuotaa akseliputkea pitkin ja rasvaa kivasti renkaan. kun purkaa tosta jarrun takaa sen akselin ympäri olevan laipan neljä pulttia niin tuleeko sen akselin mukanna kaikki stefat ja muut mukanna vai joutuuko perämurikan irrottamaan?
__________________
kötköttimet on kivoja |
#444
|
||||
|
||||
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
#445
|
||||
|
||||
lisäkysymys: millä ilveellä sen stefan sieltä ronkkii ulos? sillä vetarillako on kalasteltava?
__________________
kötköttimet on kivoja |
#446
|
||||
|
||||
Ihan vaikka sormilla. Se on ihan siinä putken päässä, heti laakerin jälkeen.
__________________
-Pauli- |
#447
|
||||
|
||||
selevä peli, lähen purkamaan poies.
__________________
kötköttimet on kivoja |
#448
|
||||
|
||||
hyvin purkaantu. laakeri on sen verran kans ehtoon puolella että menee vaihtoon. melko tiukassa tuo laakeri, lähtee vissiin antamalla lämpöö...
__________________
kötköttimet on kivoja |
#449
|
|||
|
|||
Lainaus:
No nää on nyt pähkäilyä asennus inspiraatiota odotellessa, mutta onhan se hyvin pähkäilty puoliksi tehty. |
#450
|
||||
|
||||
Sutsuki 410 rattaita...
Kaverilla olis tarvesta 10:sen takaperän paketille että sais leimalla käyttää, voi tuo kemppilukko haitata hieman . Jos jollain tiedossa myytävät/joutillaat VAKIOT rattaat niin pistäppä yveetä minulle niin välitän asiaa eteenpäin.
|
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |