|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Mitsu EVO 7 kytkin kysymys (Evon asetelma + levy pajeroon)Terveppä terve. Kysellään taas.. Eli tarkotus on istuttaa tuohon pajeroon joku jäsympi asetelma ja isompi levy. M5 bemarin sachsin race pitäis sen n.600 nyyttonia, sille kaveriksi kaavailin evo seiskan levyä. Evo seiskan "stage2" asetelma ja levy pitäis sen n.550 nyyttonia. Kustantaa puolet vähemmän ku tuo bemarisetti. ELI alkuperäinen kysymys kuuluuki tietääkö kukaan/kenenkään kaveri/voisko joku kysellä joltain joka tietää evo 7 kytkinakselin vahvuuden. Boorimäärä on pajerossa ja evossa sama, mutta kauppiaat eivät vaivaudu mittaamaan tuota vahvuutta. Tarviketorilla eivät koneelta sitä näe ja timanttitiskille en edes ole kehdannut vaivautua. Vauhtipyörää en oo vielä saanu käsiini että saisin varmuuden sopiiko k.o setti, mutta näin mää alustavasti oon suunnitellu
|
#2
|
||||
|
||||
Vilkasepas tuolta:
www.mitsubishiclubfinland.com EVOista ja niiden kytkyttimistä löytyy juttua runsaasti.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#3
|
|||
|
|||
Lainaus:
Koitetaan uudestaan! |
#4
|
||||
|
||||
taitaa evossa olla vetävä paine laakeri ja pajerosa työntävä
|
#5
|
||||
|
||||
Silloin jossei löydä niin kannattaa rohkeasti kysyä,no kysyin sinun puolesta ja tuollaisen linkin sain,varmuutta ei ole sielläkään mutta suuntaa antavaa kokoa http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=315143 Ja eiköhän tuon kohta joku mittaa,kun siellä on kytkimiä irrallaan. Ja samaa epäilen kuvien perusteella kuin tleppis,että evossa on vetävä painelakru.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#6
|
|||
|
|||
novittu
tuo paksuus kuitenki vois selvitä tuolta kiitän! Viimeksi muokannut Dectane : 31.01.2013 09:41 |
#7
|
|||
|
|||
Tekee pull to push muutoksen.
|
#8
|
||||
|
||||
Tänään aikoi yks tyyppi mitata jos muistaa tuon kykäakselin paksuuden,ilmoittelen heti kun tiedän miten kävi.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#9
|
|||
|
|||
kiitos vaivannäöstä!
|
#10
|
|||
|
|||
kehtaatko kysyä samalta kaverilta siittä asetelmasta että onko vetävä vai työntävä?
|
#11
|
|||
|
|||
Ihan näin sivuhuomautuksena, että kyllä siellä Mitsu Clubin foorumilla voi itsekin käydä kysymässä, foorumille rekisteröityminen on täysin ilmaista. Käyhän se toki näinkin, mutta tiedoksi...
|
#12
|
||||
|
||||
Evo 4-9 kytkinakseli on 23-urainen ja halkaisija 26,1mm. Levyn halkaisija evo 4-6,5 230mm ja evo 7-9 240mm.
Ja lisätään vielä senverran että evo 4-9 tosiaan on vetävä painelaakeri. Viimeksi muokannut Arska : 31.01.2013 17:54 |
#13
|
||||
|
||||
Olisikohan VR4 galantin asetelma sinne päinkään? Ainakin työntävää mallia.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#14
|
|||
|
|||
helpompi kait semmosen on kysyä joka tietää keltä kysyy! Ja saapahan ylimääräistä vittuilua tällä konstilla!
|
#15
|
|||
|
|||
Lainaus:
http://www.mitsubishiclubfinland.com....0;attach=7429 Ja 7 akseli on 24mm booreista mitattuna. Muistaakseni evoissa 1-3 on työntävä. |
#16
|
||||
|
||||
Lainaus:
Eikä sinne nyt muutaman viestin takia kannata kirjautua,ja muistaakseni siinä menee vielä ainakin päivä että tunnus hyväksytään,eikä meikäläistä ainakaan haittaa kysellä jollekkin toiselle kanssa harrastajalle tietoja,mukava vaan jos pystyy edes vähän auttamaan.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#17
|
|||
|
|||
Lainaus:
Meinasin vaan että semmoset jotka sitä palstaa selaa niin tietävät semmosia kavereita jotka tuosta osaavat varmuuden sanoa. Viikonloppuna pitää ilmeisesti loota puottaa pois niin jos sillä selkee taas jotaki! |
#18
|
|||
|
|||
niin ja tuo linkki ei kyllä toimi
sori, toimi sittenki toivottavasti tuo nyt ei kuitenkaan tuu oleen se lopullinen ratkaisu mihin päädyn |
#19
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#20
|
|||
|
|||
Lainaus:
Ja tuollanen ohje tuli vastaan. http://carbonetic.net/tech/pdfs/CClu...SHI_EVO4-9.pdf Viimeksi muokannut J.Niemi : 31.01.2013 22:46 |
#21
|
||||
|
||||
Xtreme Clutch kytkinluettelosta on nuo mitat poimittu.
|
#22
|
||||
|
||||
Okei,oliskohan boorin pohjalta otettu,eli boori olis 2,1mm korkea kun tuo 24mm on boorin päältä.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#23
|
||||
|
||||
Mulla olisi hyllyssä ylimääräisenä uusi Exedyn vetävä asetelma ja painelaakeri Evoon, jos kiinnostaa... Tuli hommattua yhteen projektiin, mutta ei mahtunutkaan korkeuden puolesta.
|
#24
|
|||
|
|||
mistähän löytyis lista eri autojen kytkinakseleiden paksuuksiista ja boorimääristä :O google ei ainakaan mulle kerro
|
#25
|
||||
|
||||
Eikös uudempiinkin evoihin saa sellasta kytkintä joka on painavalla painelaakerilla.
Jotenkin olis muistikuva että peltokankaalla olis evo seiskassa sellanen ollu. Muutaman kerran siihen konesulkeisia tehtiin muinoin oulujärvenrallia varten. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Cedric LD28 Kytkin ja Asetelma | _Jape_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.06.2012 21:52 |
Huuto sd33+turbon vautipyörä+levy+asetelma | oska80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.11.2011 17:21 |
Myydään 411 mogin kytkin +asetelma | Kankku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.09.2008 15:23 |
O: unimogin kytkin levy | nivea2 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.11.2006 16:53 |
M: Tojo BJ asetelma + levy | dbltrbl | O/M/V Muut | 0 | 08.06.2003 12:17 |