Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1176  
Vanha 08.10.2012, 18:20
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Minkälaisilla renkailla Hilma pompotteli menemään?
8,7l pomppasi kulutus tuonne 10,5-12l kun vaihto noi isommat renkaat ja nyt vielä kun ollut tuulinen ja märkä keli mutta ajonopeus pysynyt samana.
Juups, mentiin tuosta matkasta valtaosa noilla ihan perus 205/75R16C:llä, niissä sellainen matala nappulakuvio, hiukka Kumho RF10:n tapainen, mutta nää oli kuluneet mukavasti. Painetta takana 2,9 bar ja edessä joku yli 2.

Nyt kun sain Insa Turbo Saharat 235/70R16 niin saattaa kulutus pompsahtaa, mutta vauhtia en ajatellut kasvattaa yhtään. On vaan kärsittävä noista nuolemalla ohittajista toisaalta Hiluxilla ajelu on kuin hermolepoa; sillä kun ei pääse kovaa eikä sillä tartte ajaa kovaa

Kuinka isot renkulat on noi isommat ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1177  
Vanha 08.10.2012, 19:19
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 60lantikka Näytä viesti
itellä otti 235/85/16 et30 ln65:sen raidetankoon ja pyörä ääriasennossa jousipakkaan.
et0 ei ota enää mulla mihinkään kiinni
Ookoo, toi on hyvä tieto. Mul ratkes toi kun sain originaali vanteilla olevat 235/70/16, pyörii hyvin eikä jumita. ET lienee lähellä nollaa, (?)
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1178  
Vanha 08.10.2012, 19:45
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

235 kumeilla oli 8,7 kulutuslukemia nätillä ajolla, pintakin sellainen ns kuorma-auto tyylinen.
Noilla 31 Bf allterraneilla sitten enemmän, toki matkavauhti ollut siinä 110 paikkeilla ja ohituksia jonkun verran, nyt vielä vesikeli ja tuuli antaa lisää tuohon kulutukseen.
Vastaa lainaten
  #1179  
Vanha 08.10.2012, 19:50
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.345
Perusasetus

Mikähän mahtaa olla vakio perävälitys ln65:ssa?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #1180  
Vanha 08.10.2012, 19:55
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Viestit: 620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Mikähän mahtaa olla vakio perävälitys ln65:ssa?
eiks se oo 4.56
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel
Vastaa lainaten
  #1181  
Vanha 08.10.2012, 20:40
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.226
Perusasetus

O.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JuuPeri Näytä viesti
eiks se oo 4.56
On ainaki mun LN65 hiluksissa.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1182  
Vanha 09.10.2012, 02:39
Mönkijäinen Mönkijäinen ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.07.12
Sijainti: Keminmaa
Viestit: 23
Perusasetus

Pikaisella haulla en löytänyt aiheeseen liittyvää faktaa juuri nimeksikään jotenka: Passaako ln110 luxin etuperään jonkun muun mallin/auton esim takapään kitkalukkoroippeet? alkaa ärsyttämään tuo etupään vajaavetoisuus ihan oikeesti! Arbtä ei perse kestä ostaa ja kempin kymmenpuikkosesta en muutenvaan välitä jotenkas informaatiota kitoos ja eihän se kitkalukkokaan kaikesta pelasta mutta jos olis vähän enämpi iloa ko nykyjään
Vastaa lainaten
  #1183  
Vanha 09.10.2012, 05:15
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JuuPeri Näytä viesti
eiks se oo 4.56
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
On ainaki mun LN65 hiluksissa.
Kiitos.
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #1184  
Vanha 09.10.2012, 06:39
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 664
Perusasetus

Suprassa on myös 7.5" perä, en tiedä käykö sen lukot, tosin amerikanmaalta ja kengurumaasta saa jos jonkin näköistä lukkoa. Itselläni on harkinnassa torsenityyppinen eteen.

http://www.summitracing.com/parts/DTL-911A445/

Viimeksi muokannut karisa : 09.10.2012 06:51
Vastaa lainaten
  #1185  
Vanha 09.10.2012, 16:21
mau573:n Avatar
mau573 mau573 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.11
Sijainti: Masku
Viestit: 133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Eli sulla on etukoppa auki nyt? Noei siel mitään oo,ne kuus pulttia siit sisemmän murroksen laipasta pois ja sit koko murikka pois. Sit kartaani tietty irti ja vakaaja joutaa olemaan paikallaan,sit vetarin tumpit lähtee ihan vetämällä ulos,en muista pitempää puolta ulkoo mut joutunee kuitenki ottaa sen akseliputken pätkän pois ni samalla se stefa sielt näkyy. Sit kannattaa kattoo se välitys mikä siin on,tyyppi kilves on akselikoodi ja se ilmasee välityksen. Jos ei löydä sitä välitys tulkkaus taulukkoo ni ottaa koko litanian siit tyyppikilvest ja soittaa toyota infoon ni ne kertoo mikä välitys siin peräs on. Se on dieseleis yleensä 4.30 ja joskus 4.56 ja sit vaan käytettyy ehjää perää metsästämään,vetopyörät on aina pareittain et pelkän aurinkopyörän vaihtaminen ei oikeen toimi. Eli koko perä uus.


tuosta peräjutusta vielä että perä vuotaa punaisen nuolen osoittamasta välistä mihin pitäisi se stefa vaihtaa että miten se onnistuu kun akselit pitäisi saada vissiin pois
(vihreät nuolet)? Niin ja ei vissiin voi pelkästään tota sinisen nuolen osoittamaa ratasta vaihtaa?



http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=115517

tossa toi yks kohta mistä on noi kaks hampaan palasta lähteny ja sit on se kolmas vielä toisella puolella.


Miten toi paine-ilmalukko juttu että saako sellasta edes LN110:n etuperään? ja jos saa niin sillon vissiin tarveis olla kaikki rattaat kunnossa vai tuleeko sinne sitten uudet rattaat automaattisesti?
Vastaa lainaten
  #1186  
Vanha 09.10.2012, 18:41
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Viestit: 620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mau573 Näytä viesti


tuosta peräjutusta vielä että perä vuotaa punaisen nuolen osoittamasta välistä mihin pitäisi se stefa vaihtaa että miten se onnistuu kun akselit pitäisi saada vissiin pois
(vihreät nuolet)? Niin ja ei vissiin voi pelkästään tota sinisen nuolen osoittamaa ratasta vaihtaa?



http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=115517

tossa toi yks kohta mistä on noi kaks hampaan palasta lähteny ja sit on se kolmas vielä toisella puolella.


Miten toi paine-ilmalukko juttu että saako sellasta edes LN110:n etuperään? ja jos saa niin sillon vissiin tarveis olla kaikki rattaat kunnossa vai tuleeko sinne sitten uudet rattaat automaattisesti?
saapi sinne etuseen vaikka ARB:in. vaikka tuolta:http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...nsiirto-ohjaus

ja pitäähän ne välitykset ehyet olla.
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel
Vastaa lainaten
  #1187  
Vanha 09.10.2012, 19:12
Haggis:n Avatar
Haggis Haggis ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.03.12
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 45
Perusasetus

Missäs vuosimallissa tulee vakioksi ABS ja Automaattiset napalukot?

Tänään kävin koeajaan 2002 mallin ja siinä nuo puuttui vielä.
Vastaa lainaten
  #1188  
Vanha 09.10.2012, 20:22
ln110:n Avatar
ln110 ln110 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 96
Perusasetus

Mikäköhän mättää ln65:n hilun ohjaustehostimessa. Rupesi noin viikko sitten tehostimen teho hiipumaan tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla. Kierroksia antaessa toimi normaalisti.

Nyt muutaman päivän ajellu ilman tehostimen toimintaa.

Tänään vaihdoin hihnan kun luulin johtuvan siitä, mutta eipä tuo auttanut. etupään nostin ylös ja silloin tuntui, että tehostin pelaa kun pystyi pyörittelemään muutamalla sormella ja samalla kaveri katsoi niin tehostimen öljysäiliössä öljy kiersi.

Tyhjäkäynnillä ei mitään liikettä öljyissä havaittavissa säiliössä. Vuotoja en havainnut missään ja öljymäärä on oikea. Pumpun hihnapyörä pyörii ja hihna ei luista.
Vastaa lainaten
  #1189  
Vanha 09.10.2012, 20:49
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

En millää jaksa selata koko ketjua läpi joten... mites on kannattaako hommata tollasta vuosimallia 98 olevaa hiluksia ? 460 ajettuna. Kuinka helposti tosta 2.4 td koneesta sais vähä enemmän potkua kun vaivaset 100 hp ? että ei jäis täysin jalkoihi.... Mitä muuten kokemuksia ton verta ajetusta ? eikö näitten aikas ikiliikkujia pitäs olla :O
Vastaa lainaten
  #1190  
Vanha 09.10.2012, 21:47
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.226
Perusasetus

Ei o paha.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mau573 Näytä viesti


tuosta peräjutusta vielä että perä vuotaa punaisen nuolen osoittamasta välistä mihin pitäisi se stefa vaihtaa että miten se onnistuu kun akselit pitäisi saada vissiin pois
(vihreät nuolet)? Niin ja ei vissiin voi pelkästään tota sinisen nuolen osoittamaa ratasta vaihtaa?



http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=115517

tossa toi yks kohta mistä on noi kaks hampaan palasta lähteny ja sit on se kolmas vielä toisella puolella.


Miten toi paine-ilmalukko juttu että saako sellasta edes LN110:n etuperään? ja jos saa niin sillon vissiin tarveis olla kaikki rattaat kunnossa vai tuleeko sinne sitten uudet rattaat automaattisesti?
Toi sun kuvalinkkis ei aukee ainakaa mulla. Mut Jokatapauksessa kannattaa koko perämötikkä pudottaa irti. Vetoakseleita ei tarvi kokonaan ottaa pois kun irrottaa ne kuus pulttia (14mm kanta) siitä perän kyljestä ni murikka mahtuu välistä alas. Ja kannattaa tosiaan vaihtaa ne molemmat vetopyörät kun ovat hiottu keskenään joten periaatteessa ei isovetopyörä sovi mistään muusta. Ihmetyttää mikä on rikkonu ne ylipäätään ku ei ole kovin yleistä et hajoavat. Ettei vaan olis pinionin laakeri loppu? Saattaa olla aiheellista laakeroida koko perä ja uudet välitykset jokatapauksessa ja jo vielä sen lukon laittaa ni ei oo enää kovin halpaa. Välityksiä saa jenkeistä alk. 200$ ja laakeri satsi saman verran ja ARB lukot on siinä tonnin hujakoilla. Ja simmaus työt päälle. Eli käytetty ehjä perä olis edukkainta,ne liikkuu jossain alk. 200€ kantturoissa.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1191  
Vanha 09.10.2012, 23:21
mau573:n Avatar
mau573 mau573 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.11
Sijainti: Masku
Viestit: 133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Toi sun kuvalinkkis ei aukee ainakaa mulla. Mut Jokatapauksessa kannattaa koko perämötikkä pudottaa irti. Vetoakseleita ei tarvi kokonaan ottaa pois kun irrottaa ne kuus pulttia (14mm kanta) siitä perän kyljestä ni murikka mahtuu välistä alas. Ja kannattaa tosiaan vaihtaa ne molemmat vetopyörät kun ovat hiottu keskenään joten periaatteessa ei isovetopyörä sovi mistään muusta. Ihmetyttää mikä on rikkonu ne ylipäätään ku ei ole kovin yleistä et hajoavat. Ettei vaan olis pinionin laakeri loppu? Saattaa olla aiheellista laakeroida koko perä ja uudet välitykset jokatapauksessa ja jo vielä sen lukon laittaa ni ei oo enää kovin halpaa. Välityksiä saa jenkeistä alk. 200$ ja laakeri satsi saman verran ja ARB lukot on siinä tonnin hujakoilla. Ja simmaus työt päälle. Eli käytetty ehjä perä olis edukkainta,ne liikkuu jossain alk. 200€ kantturoissa.
Kiitoksia näistä vastauksista.
Toi kuvan perä siis on se mun perä aukinaisena
siinä toisessa kuvassa näkyy vaan ne kaks paskana olevaa ratasta tai siis kun niistä on ne palaset lähteny
Vastaa lainaten
  #1192  
Vanha 10.10.2012, 05:13
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotpal GR Näytä viesti
En millää jaksa selata koko ketjua läpi joten... mites on kannattaako hommata tollasta vuosimallia 98 olevaa hiluksia ? 460 ajettuna. Kuinka helposti tosta 2.4 td koneesta sais vähä enemmän potkua kun vaivaset 100 hp ? että ei jäis täysin jalkoihi.... Mitä muuten kokemuksia ton verta ajetusta ? eikö näitten aikas ikiliikkujia pitäs olla :O
98 Hilux on 90hp tehoinen , henkilöautolla pärjää paremmin kun maasturilla tuossa ikäluokassa.
Lisää saa irti kyllä mutta ainahan ne riippuu vaatimuksista ja mitä on valmis maksamaan jne
Vastaa lainaten
  #1193  
Vanha 10.10.2012, 16:36
Jims Jims ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 10.10.12
Sijainti: Ruutana, Suomi
Viestit: 1
Question

Hiluxista kolmen istuttava!!!?


Moi!
Elikä mulla on 4-vetoinen hiluxi jossa on kaksi erillispenkkiä. Onko kenelläkään tietoa/kokemuksia tai omistaako joku hiluxin "sohva" penkillä?
Olisin kiinnostunut ostamaan tuollaisen sohvapenkin.
Vastaa lainaten
  #1194  
Vanha 11.10.2012, 14:20
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.148
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ln110 Näytä viesti
Mikäköhän mättää ln65:n hilun ohjaustehostimessa. Rupesi noin viikko sitten tehostimen teho hiipumaan tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla. Kierroksia antaessa toimi normaalisti.
Jos ei pidä mitään erikoista ääntä niin kuullostaisi vaivoiltaan pumpulta, missä on tullut jostain syystä ohivuotoa, eli lamellit ei paina kunnolla sinne seinämiin pumpun pyöriessä ja siitä johtuen ei tuotto tahdo riittää kunnolla pyörien kääntelyyn. Tai sitten se toinen vaihtoehto että on joku putki tai se tehostajan säiliön sihti tukossa ja sen takia ei mene paineet perille asti. Tai sitten voi varmaan olla vielä sekin mahdollisuus, että jossain kohtaa järjestelmää on ilmaa.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #1195  
Vanha 11.10.2012, 16:19
ln110:n Avatar
ln110 ln110 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 96
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Jos ei pidä mitään erikoista ääntä niin kuullostaisi vaivoiltaan pumpulta, missä on tullut jostain syystä ohivuotoa, eli lamellit ei paina kunnolla sinne seinämiin pumpun pyöriessä ja siitä johtuen ei tuotto tahdo riittää kunnolla pyörien kääntelyyn. Tai sitten se toinen vaihtoehto että on joku putki tai se tehostajan säiliön sihti tukossa ja sen takia ei mene paineet perille asti. Tai sitten voi varmaan olla vielä sekin mahdollisuus, että jossain kohtaa järjestelmää on ilmaa.
Tänään lisäsin öljyä säiliöön jonkun verran ja ajelin tolasen 20 km. Ajon jälkeen säiliöstä oli tulvinut nesteet ulos. Pitää koittaa vaihtaa uudet öljyt sisään ja putsata tuo sihti.
Vastaa lainaten
  #1196  
Vanha 11.10.2012, 20:56
fury161 fury161 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 05.06.05
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 7
Perusasetus

Tuuletin puhaltaa vain kylmää...


Aamut alkaa olla melko vilpoisia, mutta Hilun tuulettimen pentele on alkanut puhaltaa vain kylmää ilmaa. Mistä osais lähtä etsimään syytä moiseen??
Vastaa lainaten
  #1197  
Vanha 11.10.2012, 23:08
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.226
Perusasetus

Katki?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fury161 Näytä viesti
Aamut alkaa olla melko vilpoisia, mutta Hilun tuulettimen pentele on alkanut puhaltaa vain kylmää ilmaa. Mistä osais lähtä etsimään syytä moiseen??
Hiluksi on oikein toimiessaan ku sauna mut jos ei lämmintä tuu ni ekaks tarkistasin et on syylarissa vettä,jos on ni sit se hana rintapellissä (konehuoneen puolella)mihin menee letku koneelta ja edelleen lämppäri kennostolle. Onks se hana ehjä päällisin puolin ja eritoten se vaijeri kunnolla kiinni? Joskus se vaijeri on mutkalla ku hana jumissa ja vaijerin kuori irti joten runkkaa tyhjää. Joku venkkaamaan lämmönsäätö vipua ja toinen kattoo hanaa toimiiko. Jos ei vieläkään ni oiskohan veden seassa jotain paskaa ollu ja tukkinut lämppärikennon vesikierron,eli letkut irti ja hanasta letkulla ruuttaa vettä läpi niin pirusti et tulee kakka pois. Yks pahimmista olis se et tekee ilmaa jostai niin pahasti et kennossa pelkkiä kuplia,ota syylarin korkki auki ja kato moottorin käydessä pulputtaako ja jos ni sit on kansi halki ja/tai kannen tiiviste sökö. Muuta ei ny tuu mieleen.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1198  
Vanha 12.10.2012, 19:33
ln110:n Avatar
ln110 ln110 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 96
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ln110 Näytä viesti
Tänään lisäsin öljyä säiliöön jonkun verran ja ajelin tolasen 20 km. Ajon jälkeen säiliöstä oli tulvinut nesteet ulos. Pitää koittaa vaihtaa uudet öljyt sisään ja putsata tuo sihti.
tänään vaihdoin öljyt. Käytin tehostimen säiliön irti ja putsasin. Sihdistä lähti jonkun verran mujua irti. Tämän jälkeen paluuputki irti ja uutta öljyä sisään niin kauan kunnes uutta tuli ulos. Sitten eturenkaat ilmaan ja reunasta reunaan rattia veivaten öljyä välillä lisäten.

Sitten lähdin ajoon ja tehostin pelas noin 20 km, jonka jälkeen taas lakkasi tehostamasta.

Ideoita otetaan vastaan...
Vastaa lainaten
  #1199  
Vanha 13.10.2012, 07:50
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.855
Perusasetus

Onko varmasti oikeeta öljyä?
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #1200  
Vanha 13.10.2012, 09:41
ln110:n Avatar
ln110 ln110 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 96
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Onko varmasti oikeeta öljyä?
Dexron ATF laitoin sisään ja samaa ohjekirjassa suositeltiin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 22:02 (GMT +2).