Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2012, 11:51
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Kertokaa toki vielä tarkemmin missä moista palvelua saa, että trafikin saa tietää mitkä asemat harjoittaa sivubisneksenä tuollaista korjaamotoimintaa..

__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.09.2012, 11:56
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Red face

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kertokaa toki vielä tarkemmin missä moista palvelua saa, että trafikin saa tietää mitkä asemat harjoittaa sivubisneksenä tuollaista korjaamotoimintaa..
Oikohan tuo 5 s mittainen ruuvaus laskussa ? Oliko vain ystävällistä palvelua, vähän niinkuin vaikka kahvikuppi odotellessa ?

Onko Trafi oikeasti kiinnostunut tuollaisesta, eikö ole olennaisempaa ja itseasiassa koko katsastustoiminnan tarkoitus pitää ajoneuvot valiitsevien säännösten mukaisina, toimivina ja turvallisina ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.

Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 16.09.2012 11:59 Perustelu: Typo
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.09.2012, 13:46
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Kyl mää ite olin meisselin varressa kun pajeron umpiot käänneltiin kohdilleen konttorilla, inssi katto matolaatikolla välillä ja lopuksi otettiin pikkasen viä niin tuli tosihyvä.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.09.2012, 14:30
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Oikohan tuo 5 s mittainen ruuvaus laskussa ? Oliko vain ystävällistä palvelua, vähän niinkuin vaikka kahvikuppi odotellessa ?

Onko Trafi oikeasti kiinnostunut tuollaisesta, eikö ole olennaisempaa ja itseasiassa koko katsastustoiminnan tarkoitus pitää ajoneuvot valiitsevien säännösten mukaisina, toimivina ja turvallisina ?
Kuinka pitkä korjaus ei enää ole ystävällistä palvelua?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.09.2012, 15:17
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kuinka pitkä korjaus ei enää ole ystävällistä palvelua?
En mä osaa tuohon mitään sanoa, mutta niinkuin JJ90 totesi itse ruuvanneensa, niin taidan mäkin varata ruuvarin mukaan niin saa ihan itsepalvelua, ei mee vastuut sekaisin .

Mut takaisin itse aiheeseen. Otteessa on marraskuu 1995, joten täytyy jotenkin saada nuo valojen korkeussäädöt kuntoon ja siinä tarttee apuja.

Mittailin sitä kojetaulussa olevaa valonsäätönuppia, sinne tulee jännitettä ja samoin muutamiin valojensäätölaitteen liittimiin. En kyllä tuliko oikeisiin liittimiin, mutta vois kuvitella että sähköpuoli toimii. Itte säätölaite ei sähköllä inahda mihinkään suuntaan. Ruuvarilla kyllä saa säädettyä. Oisko tuo korkeussäätölaite vaan ihan tuhannen ruosteessa? Onko jollain kokemusta noista ?

Kyse on siis ln110 1995 Hiluxista
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.09.2012, 19:38
petrool:n Avatar
petrool petrool ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.05
Sijainti: Kyyjärvi, Finland.
Viestit: 385
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
En mä osaa tuohon mitään sanoa, mutta niinkuin JJ90 totesi itse ruuvanneensa, niin taidan mäkin varata ruuvarin mukaan niin saa ihan itsepalvelua, ei mee vastuut sekaisin .

Mut takaisin itse aiheeseen. Otteessa on marraskuu 1995, joten täytyy jotenkin saada nuo valojen korkeussäädöt kuntoon ja siinä tarttee apuja.

Mittailin sitä kojetaulussa olevaa valonsäätönuppia, sinne tulee jännitettä ja samoin muutamiin valojensäätölaitteen liittimiin. En kyllä tuliko oikeisiin liittimiin, mutta vois kuvitella että sähköpuoli toimii. Itte säätölaite ei sähköllä inahda mihinkään suuntaan. Ruuvarilla kyllä saa säädettyä. Oisko tuo korkeussäätölaite vaan ihan tuhannen ruosteessa? Onko jollain kokemusta noista ?

Kyse on siis ln110 1995 Hiluxista
Itellä oli ainaskin henkilö biilissä ihan vaan suolavesi jumittanu moottorin, pikkusen rost offia ja käsin herkistelyä niin taas toimi kannattaa kokeilla aina välillä sitä säätöä niin ei jumita niin herkästi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.09.2012, 19:48
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petrool Näytä viesti
Itellä oli ainaskin henkilö biilissä ihan vaan suolavesi jumittanu moottorin, pikkusen rost offia ja käsin herkistelyä niin taas toimi kannattaa kokeilla aina välillä sitä säätöä niin ei jumita niin herkästi
Kiitos, laitetaan suihketta tonne ja katsellaan viikon päästä.... Katsastettava vasta marraskuussa eli on aikaa liotella.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.09.2012, 19:40
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
En mä osaa tuohon mitään sanoa, mutta niinkuin JJ90 totesi itse ruuvanneensa, niin taidan mäkin varata ruuvarin mukaan niin saa ihan itsepalvelua, ei mee vastuut sekaisin .
Ja tuli osoitettua huoltovarustuksen mukanaolo, kun pysty huoltaan itse ihan samantien!
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu HJ valojen vaihtorele Jani_R O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.08.2011 16:42
Hiluxin ajovalojen korkeussäätö Matias. Tekniikka & Jutustelu 0 19.04.2011 11:49
BTR valojen mitat _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 1 13.02.2011 14:36
Valojen katsastus Hartzaq Tekniikka & Jutustelu 28 26.01.2010 23:55
O: 7" valojen kehykset Pauli O/M/V Muut 4 15.07.2007 18:26


Sivu luotu: 04:59 (GMT +2).