Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.04.2012, 15:26
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.043
Perusasetus

Vinkkejä kesän ajeluihin...


http://www.youtube.com/watch?v=E_PsC...eature=related

__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.04.2012, 16:13
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Poliisi on ystävä ja meillä kaikilla töissä!


Ei noin saa tehdä!

Nytkin saa aina olla varuilla koska pysäytetään ja ruvetaan tutkimaan ajolupia, renkaita ja vanteita että ei niitä viitti kyllä yhtään härnätä enempää.
Itse olen ottanut tavaksi sano ratsioissa poliiseille aina jotain oikein mukavaa. Hyvännäkösiä ilmeita ja hymyjä olen saanut osakseni. Jos en sutjakampaa keksi niin heitän "Ompa hienoa nähdä joku töissä tähän aikaan" ja kun homma on ohi niin toivottelen vielä hyvät työpäivät tuli sitten sakkoa tai ei. Kokeilkaapa ensi kerralla.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 24.04.2012 18:55
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.04.2012, 18:12
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.043
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Ei noin saa tehdä!

Nytkin saa aina olla varuilla koska pysäytetään ja ruvetaan tutkimaan ajolupia, renkaita ja vanteita että ei niitä viitti kyllä yhtään härnätä enempää.
Itse olen ottanut tavaksi sano ratsioissa poliiseille aina jotain oikein mukavaa. Hyvännäkösiä ilmeita ja hymyjä olen saanut osakseni. Jos en sutjakampaa keksi niin heitän "Ompa hienoa nähdä joku töissä tähän aikaan" ja kun homma on ohi niin toivottelen vielä hyvät työpäivät tuli sitten sakkoa tai ei. Kokeilkaapa ensi keralla.

t. Ismo Ämmä
Niin ei nyt viimeksi, kun auto ratsattiin ja totesivat, että auton tulee aina tieliikennelain edellyttämässä kunnossa ei vain katsastuksessa...niin siinä oli sitten naiskonstaapeli ja aloin sitten virittelemään keskustelua naiskonstaapelien työasusta, sehän ei ole mitenkään naisellinen. No naiskonstaapeli pillastu ihan täysin ja uhkasi viedä vielä meikän putkaan miettimään tekosiaan..parin viikon päästä espoon nimismiespiiri lähestyi kirjeellä ja ilmoitti, että 10 päiväsakkoa on poistettu aiheettomana...

nimim. ei menestystä...
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.04.2012, 19:26
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.954
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Niin ei nyt viimeksi, kun auto ratsattiin ja totesivat, että auton tulee aina tieliikennelain edellyttämässä kunnossa ei vain katsastuksessa...niin siinä oli sitten naiskonstaapeli ja aloin sitten virittelemään keskustelua naiskonstaapelien työasusta, sehän ei ole mitenkään naisellinen. No naiskonstaapeli pillastu ihan täysin ja uhkasi viedä vielä meikän putkaan miettimään tekosiaan..parin viikon päästä espoon nimismiespiiri lähestyi kirjeellä ja ilmoitti, että 10 päiväsakkoa on poistettu aiheettomana...

nimim. ei menestystä...
viimeksi piti sanoa NAIS poliisille että antaa rekisteri otteen ,takas mulle ja voin lukea molemmille poliiseille milloin auto on katsastettava!! kun lukutaitoo ei ollu / vuorot oli sekasin..hoki vain.. et kilvet pois.. kilvet pois...ei katsastettu ei katsastettu..

lukutuokion jälkeen olikin sit olikin vikaa takalasin lumissuudessa.. miksei ne älyä lähtee pois kun kerran olivat ittensä jo idiooteiksi tehny..

itse nautin kyllä tilanteesta kohdatessani OIKEASTI..2kpl lukutaidottomia poliiseja

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 24.04.2012 19:31
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.04.2012, 17:14
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

100km/h alueella 123km/h tutkaan. 123km/h miinus tutkatoleranssi oli 120km/h.
Maijassa kevyttä huumoria ja tunnustin kaiken enkä inttänyt mistään vastaan. Ymmärsin virheeni ja tein työtään tekevälle ihmiselle työnsä helpoksi.
Lähdin maijasta 100€ sakko kädessä. Jos en ihan väärässä ole niin tuosta olisi kyllä voinut kirjottaa isommankin sakon?

Ihmisiä kai ne poliisitkin on?
Jos itse olisin tuossa ammatissa ja eteen sattuisi hankala asiakas mikä ensimmäisenä alkaa soittamaan suutaan niin varmasti syynäisin kaikki mahdolliset laittomuudet autosta ja kuskille huume testit ja kaikki mitä laki pykälät mahdollistaa.

Tuosta lukutaidosta tuli mieleen tilanne, kun joskus istuin maijan kyydissä ja poliisi kirjotti minulle sakkoa ja kysyi jotain tietoja minulta. Konstaapelilla oli edessään paperit mistä kaikki nuo hänen kysymänsä tiedot selvisi niin sanoin sille että kato sieltä papereista.
Tässä vaiheessa Konstaapeli ilmeisesti suuttui ja korotti äänään ja huusi minulle että "sinä voi ne tiedot kyllä sanoakkin"
Tässä vaiheessa tuli mieleen, että edessäni istunut konstaapeli kirjotti minulle sakkoa ja päättelin sen olevan tämä kirjoitus taitoinen yksilö ja ilmeisesti vieressä istunut oli se joka osasi lukea. Naamalleni levisi varsin leveä hymy ja pidättelin naurua.
En tiedä arvasiko kyseinen poliisi mikä minut pisti hymyilemään ja tirskumaan, mutta konstaapelin naama muutti värinsä punaiseksi ja otsa suonet alkoi pullottamaan.
Vastailin kiltisti konstaapelin loppuihin kysymyksiin ja päästiin jatkamaan tuore sakko takataskussa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.04.2012, 18:13
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.494
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
Vastailin kiltisti konstaapelin loppuihin kysymyksiin ja päästiin jatkamaan tuore sakko takataskussa.
Eli oli omat paperit, kun osasit vastata.
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.04.2012, 19:43
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.874
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
100km/h alueella 123km/h tutkaan. 123km/h miinus tutkatoleranssi oli 120km/h.
Maijassa kevyttä huumoria ja tunnustin kaiken enkä inttänyt mistään vastaan. Ymmärsin virheeni ja tein työtään tekevälle ihmiselle työnsä helpoksi.
Lähdin maijasta 100€ sakko kädessä. Jos en ihan väärässä ole niin tuosta olisi kyllä voinut kirjottaa isommankin sakon?

.
Eipä siitä 20 km/h ylityksestä vielä muuta seuraa kuin rikesakko. Eli ei siitä noilla tiedoilla ainakaan isompaa sakkoa olisi saanut, vaikka et niin helppo olisi ollutkaan. 21 km/h ylityksestä sitten pääsisikin jo päiväsakoille.

Itselläkin hyvä kokemus todella kuuntelutaitoisesta naispoliisista. Kerran puhelimessa poliisin kanssa juteltuani erään tapahtuman jälkeen jäin odottelemaan poliiseja tien sivuun. Partio sitten tuli ja puhumisen niiden suunnalta hoiti se miespuolinen poliisi. Hyvässä yhteisymmärryksessä juteltiin ehkä 10 minuuttia ja sitten olikin jo aika jatkaa matkaa. Silloin se naispuoleinen heräsi ja alkoi kyselemään, miksi teit niin ja näin... Siitä samasta asiasta oltiin vaan justiinsa se 10 minuuttia hänen kuultensa sen toisen konstaapelin kanssa juteltu. Jouduin kyllä vastaamaan, että etkö yhtään kuunnellut?! Ja taisi se tämän neidin tai rouvan työtoverikin olla samaa mieltä... Niin matka jatkui ja monen kuukauden päästä tuli syyttäjältä laput, että tutkinta lopetetaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kesän 2007 kuskit sos Chit-Chat 50 11.02.2007 23:23
Ensi kesän offiprojekti :) Ex_inkkari Linkit 5 23.03.2006 22:15
KESÄN KILPAILUT????? OlkaTappi Tapahtumat 5 09.04.2005 11:10
Kesän 2002 kokoontuminen KTM Yleiset 0 02.01.2002 12:34


Sivu luotu: 16:45 (GMT +2).