|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
pakolämmöt tiiselissäkysellääs vähä tyhmiä? ku toho läjää sain vihoviimein ympättyy pakolämmöille mittarin ni mitäs sen pitäs ajossa näyttää et on normaalia useesti näkee mainittavan et tärkein on pistää pakolämpömittari (ois ollu iha hyvä kyl se pakopainekkii varmaa mut jäi se laittamatta) ku lähetää ahtoja nostelee mut muutaman tunnin guugletellu ja en kyl löytäny sellasta varmaa tietoa et paljo se sit pitäs todellisuudessa olla.... toi on joku bilteman halppismittari, normaaliajossa se siin 200-300astetta näyttäs olevan ja vähä pitempää mäkeä ku painaa ni nous sinne 500asteesee. ahot on 0.7baria, ahdin on td05-12g ja koneena toi toiotan 2lt.....
__________________
http://toyota.vuodatus.net/ |
#2
|
||||
|
||||
Tuo on normaalia, sit kun saat riivattua 800 - 900 pitemmäks aikaa niin alkaa olemaan sietorajoilla....
Omassa ei ole pakolämpömittaria, ja vyrtin 600 c maali kesti yhen ylämäkivejon.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#3
|
|||
|
|||
mulla normi 80kmh ajossa lämmöt 400 astetta, ja kunnon vedossa isolla päällä enää max750astetta. 9millisellä saattoi jumitilanteessa yli 1000asteeseen nousta
onkos sinulla mittari missä kohti? ennen jälkeen turboo? se heittää arvioo sadalla asteella. ja minulla myös lyhyt tuubisarja että pakoaukosta matkaa 70mm anturille, mys se nostattelee arvoja
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#4
|
|||
|
|||
Onko anturi pakosarjassa kiinni vai vähän matkan päässä? Isommissa(wärtisilä ym.) padoissa normi lämmöt 350-450C 85-90% tehoilla... Jos nousee siitä lähemmäs 525 aletaan jo ihmettelemään pumppua ja/tai suuttimia, että meneekö "raakana" tavaraa sylinteriin. Ottaa site huomioon että nää koneet pyörii tarvittaessa vuoden putkeen näillä tehoilla ja arvoilla. Toi 500C kuulostaa aikas kovalta pikkukoneessa... Mitään varmaa en sano, kun en ole autoriisseleihin sen enempää perehtynyt.
|
#5
|
|||
|
|||
Kyllähän näissä kaikissa kotiseppien virittämissä koneissa sitä menee raakana putkeen, näkeehän sen siitä mustasta pilvestäkin takana
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
|||
|
|||
Lainaus:
__________________
http://toyota.vuodatus.net/ |
#7
|
|||
|
|||
hyvät on nuo lämmt sitten, kovaa ajoa vaan. ja muistaa jälkikäytön niin ei ongelmia
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#8
|
|||
|
|||
Lainaus:
pakopaineet kai pitäs olla suurinpiirtei samat ku ahot, tai jostai luin et puol baarii ehkä olis järkevä olla viel yli enneku notkahtaa hyöty. nyt jäi vähä kaivelee ku jäi tulppa sille hitsaamatta, ois ollu iso patteri mittareita kojetaululla ainaki kateltavana .
__________________
http://toyota.vuodatus.net/ |
#9
|
|||
|
|||
Lainaus:
|