|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
Miksi oi miksi.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#27
|
||||
|
||||
Ite kävin parikin tuollaista parin tuhannen km "lenkkiä" tekemässä ympäri suomea kesällä... Ja hyvin kesti kiinalainen mopokin ( Kinroad GY )
|
#28
|
||||
|
||||
Kyllähän nuo kiinalaisetki jotenki kestää kun vaan huoltaa. Skootterit vielä paremmin varmaan kun tuo manki. Tuo manki kiertää tasan tarkkaan sinne asti kun kuuluu pamaus Ei ole vakiona kierrosten rajoitinta..
|
#29
|
||||
|
||||
tuommonen keltanen solifer (suzukin kone) nauratti 80 luvun loppupuolella, käy nimittäin takaperin melkeen yhtä hyvin kuin oikeinkinpäin, eli vaikkapa 2 vaihde tupaan, pikku nykäsy taaksepäin ja kytkin ylös, voipi peruutella mopetilla jos pää / tasapaino kestää... useimmilla vaan ei kestä
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#30
|
||||
|
||||
No hui hai... Mopoja käyny liki kymmenkunta.. Yks viimeisimpiä oli
Eikä ne näy jutut vanhenevan yhtään Jokapojan mopo meni vähintään 80km/h ja kovimmilla julleilla aina se yli sata vaikka OIKEASTI suurin osa päristeli kovien äänten kera maksimissaan kuuttakymppiä lippis vinossa ja luuli ajavansa lujaa.. |
#31
|
||||
|
||||
Lainaus:
Kolme niit aikanaan vaihdoin, yks men peruttelun takia, kaks viallisten sytkävehkeiden takia. Saatto lähteä ihan polkimest nurinpäin käymään, aiheutti välillä yllätyksiä...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#32
|
||||
|
||||
Hih, mulla on nykyään ton keltaisen banaanimopon seuraava kehitysversio S1. Ton smgt:n banskukuvan kilpi on väärin kirjoitettu: Fukc you.
|
#33
|
||||
|
||||
joo, koitin olla nuoriso kriminaali mutta epäonnistuin
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! |
#34
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#35
|
|||
|
|||
Mahtoiko niitä RM koneita olla montaakin erilaista? Meinaan muistelen että tehtiin pahasti (pytystä) leikanneesta 80-luvun alkupuolen 5-pykäläisestä RM koneesta sekasikiö "normi" PV:n 80cc sylkyn (ja männän) kanssa ja hyvin pelas.. Eli onko sulla siellä nyt mäntä ja pytty samaa paria? 80cc pytyissä sai mäntiä 0,2 mm välein, jos malttoi ajaa niin väljäksi että joutui työntää käyntiin niin pystyi heittään seuraavan ylikokomännän pelkällä hoonauksella
Sen verran lukaisin uudestaan tuota tarinaa, kai sulla sitten on pidempi se isku.. Mutta hauska topic silti, oi niitä aikoja! Viimeksi muokannut SauliS : 13.03.2012 22:35 |
#36
|
||||
|
||||
Miten lie minulla on ollut outo mielihalu jo pitkään, tahtoisin tehdä lakien mukaisen virityksen mopoon (jos edes mahdollista) Sovitetaanko näihin samoja lakeja kuin autoihin? Eli moottorin tilavuus ja teho sen 20% mallisarjan tehokkaimmasta? Vois miliisillä olla hieno ilme kun vetelis moottoritietä niin paljon kun vehkeet kulkee
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#37
|
||||
|
||||
Mopoa ei saa virittää, muuten ei ole enää mopo.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#38
|
||||
|
||||
Khyyl, mutta onnistuuko sen muutoskatsastus kevariksi?
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#39
|
||||
|
||||
tottakai, muista myös mp-vero ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#40
|
||||
|
||||
Onko käryä kuinka suuri vero se o? Ei ole ollut ittelläni kevaria isompaa koskaan ja siitäkin on jo kohta 10vuotta
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#41
|
||||
|
||||
Ja pienet tyyppihyväksynnät...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#42
|
||||
|
||||
ja vielä se rakenteellinen maksimi nopeus oliko 45km/h
Itellä oli ryssämankki eli stella, pari banskua, raisua ja pv viimesimpänä. 16mm dellorto ja isoin eturatas mitä mahtu.Tais se 65 alamäkeen ottaa Kuinkahan monta kertaa vihainen koiranulkoiluttaja yritti napata hupusta tuolla laajasalon metsätaipaleella 90luvulla Vieläkin kadutta että menin raisun myymään, oli kyllä mun mopoista paras! |
#43
|
||||
|
||||
Lainaus:
Mutta lähtee yllättävän helposti ketjut pois päältä tuolla tyylillä. |
#44
|
||||
|
||||
hienoja aikoja oli. Mankilla mentiin milloin milläkin virityksillä... Huvittavin oli kun kylille piti päästä ja oli just isot kamat leikanneet kiinni... Varastoja penkomaan ja sieltä joku pytty ja joku mäntä mikä meni sylinteriin silleen suht sopivasti. Tönärit oli kyllä tuolloin piilotettu minulta hyvinkin tarkaan... Navetanvinttisillalta sai sen verran vauhtia et sai virityksen käyntiin ja siitä sitten ajelee kylille päin 10km n.20km/h. Ylämäissä joutui hieman auttamaan jaloilla No normaali setti oli vakio pytystä isän sorvaama 73cm3 isolla kannella ja gianellin tehoputkella ja olikohan 22mm lortto. en muista mitä kulki mut niin kovaa et hikituli et sai pidettyä tiellä... Oli kiva kiusata vanhempia mopoilioita ja sanoo et on vakio pata ku oli sylinterissä vakio merkinnät... Kyllä sitten joutui suht usein ajelee karkkilan harjua ylös alas puolelta toiselle rekkari kaksinkerroin ku oli siihen aikaan yks virkaintonen joka yritti aina vilkutella jotain punavaloa...
|
#45
|
||||
|
||||
Pojan isiliisinki..
Tällästä saapi sitten näkkilän suunnalla varoa..
Käy jo ja liikkuu.. tosin jotain pientä vielä ennen kilvitystä: -vakiokaasari -vakioputki jossa kuristukset (kuvassa lainamalli) -takavalo + jarruvalo -toimiva valonvaihdin (kuinka tarkkoja lienevät konttorilla?) Kerpeles, kun tuli toi mopo-sportin pytty haettua, noita vakioita näköjään on netti pullollaan ja ei olis tota ylinopeus ongelmaa.. Menee tolla yli-isolla orton 20mm kaasarilla 60km/h..
__________________
Broken Back Team #1 |
#46
|
||||
|
||||
Tuli tuossa viime vkolla koitettua kaverin "mökkimopoa". Pvseen istutettu 80rmn kone,meni muuten sen verran ettei ihab ekalla kokeilulla uskaltanu tuppe vetää nurin.Anto kuitenkib ihan kivat kyydit tälläselle 194cm 110kiloselle
|