Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #226  
Vanha 07.01.2012, 10:01
La tuskaa La tuskaa ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.06.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 556
Perusasetus

Sanokaapa ku viisaampia oletta riittääkö esim pajeron tehostajanpumpussa tuotto/paine liikuttamaan paria pientä sylinteriä. Siis yhtä kerrallaan tietenkin. sais käännön ja noston esim näin. Esim tällainen sylinteri jos olis http://kailatec.fi/kauppa/t/Hydrauli...20.-150-GE/400
Vastaa lainaten
  #227  
Vanha 07.01.2012, 23:26
kersantti:n Avatar
kersantti kersantti ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.04.11
Sijainti: janakkala,suomi
Viestit: 46
Perusasetus

riittää


kyllä pitäisi riittää. muutaman eri tehostajan paineita kun ollaan kokeilu mielessä koeponnistettu niin paineet on n.85 - 120 baaria ollu.Tuotto noissa oli se mikä suurimpia eroja teki.emme mitanneet mitenkään tieteellisesti mutta silmällä jo näki että joku pumppas reippaammin kuin toinen.mutta jos tuollaista johonkin suunnittelee niin oletan ainakin ettei sillä tuotolla ole kauheaa merkitystä? paine ainakin olisi ihan sopiva.

kaikki perustuu siis omiin empiirisiin kokeisiin,eli voin olla väärässäkin.
Vastaa lainaten
  #228  
Vanha 07.01.2012, 23:53
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja La tuskaa Näytä viesti
Sanokaapa ku viisaampia oletta riittääkö esim pajeron tehostajanpumpussa tuotto/paine liikuttamaan paria pientä sylinteriä. Siis yhtä kerrallaan tietenkin. sais käännön ja noston esim näin. Esim tällainen sylinteri jos olis http://kailatec.fi/kauppa/t/Hydrauli...20.-150-GE/400
Ainaskin uuskoppasessa LJ:ssä riittä, kunhan suurentaa öljytilavuutta. Toimii kääntö ja nostokin samaanaikaan.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #229  
Vanha 08.01.2012, 00:11
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.268
Perusasetus

Pajeron pumppu ei ole sitten kaikkein tehokkain omassa luokassaan.
Vastaa lainaten
  #230  
Vanha 08.01.2012, 15:04
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

mulla oli tossa perälevyssä motonetin vinssi, 1360kg muistaakseni. makso silloin jotain seittemänkymppiä. voi olla hinnat noussu.
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #231  
Vanha 08.01.2012, 16:07
La tuskaa La tuskaa ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.06.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 556
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Pajeron pumppu ei ole sitten kaikkein tehokkain omassa luokassaan.
Mikä se olis tehokas mut myös hyvin saatavilla ja edullisesti.
Vastaa lainaten
  #232  
Vanha 08.01.2012, 16:33
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Joku ameriikan ihmeen Saginavi vois olla luokassaan tehokkain.
Vastaa lainaten
  #233  
Vanha 08.01.2012, 16:36
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Ikaalinen
Viestit: 612
Perusasetus

ramin tehostajanpumpusta lähtee joku 110bar ja 10litraa min..
Vastaa lainaten
  #234  
Vanha 14.01.2012, 14:42
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

rupee aura hahmottuu! mielipiteitä!

Vastaa lainaten
  #235  
Vanha 14.01.2012, 15:38
Super_Select:n Avatar
Super_Select Super_Select ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Kaavi
Viestit: 177
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goljatti Näytä viesti
rupee aura hahmottuu! mielipiteitä!

Asialliselta näyttää!

Nyt on ainakin tiällä savossa tarvetta ko. laitteille.. kaksi päivää satanut.
Vastaa lainaten
  #236  
Vanha 14.01.2012, 17:09
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Super_Select Näytä viesti
Asialliselta näyttää!

Nyt on ainakin tiällä savossa tarvetta ko. laitteille.. kaksi päivää satanut.
täälläkin mutta maassa vasta viitisen senttiä..

vituiks meni tuo säätö pöytä pitäis olla suht suorassa sillon ku aura on alhaalla. testi lenkki ni aura taittu heti koska otto kulma oli iha vituillaa.
Vastaa lainaten
  #237  
Vanha 14.01.2012, 17:31
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.228
Perusasetus

Välillä jotain muuta lisälaitetta kun rupes ahdistaa ainanen ongelma kun pihalla ei ole laitetta mikä nostais ja siirtäis jotain raskaampaa.
Pidempään jo suunnitellut ja nyt oli hiukan pakko kun pitää tuo hiluxi saada purettua.
Olishan sen saanut muualla purettua mutta olisi taas ollut ongelma kotona osien siirtely.

Toimesta tuumaan ja Mutiksen avustuksella syntyi seuraavanlainen kehitysversio 1.1.
Kehikon kiinnitys keulaan tehty tapeilla ja samaan "runkoon" tulee pikakiinnityksellä seuraavaks lumilevy.

Sai ainakin helposti ln110 lavan pois rungolta ja siirrettyä sen tontin reunamille.

__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #238  
Vanha 14.01.2012, 18:52
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Ikaalinen
Viestit: 612
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Välillä jotain muuta lisälaitetta kun rupes ahdistaa ainanen ongelma kun pihalla ei ole laitetta mikä nostais ja siirtäis jotain raskaampaa.
Pidempään jo suunnitellut ja nyt oli hiukan pakko kun pitää tuo hiluxi saada purettua.
Olishan sen saanut muualla purettua mutta olisi taas ollut ongelma kotona osien siirtely.

Toimesta tuumaan ja Mutiksen avustuksella syntyi seuraavanlainen kehitysversio 1.1.
Kehikon kiinnitys keulaan tehty tapeilla ja samaan "runkoon" tulee pikakiinnityksellä seuraavaks lumilevy.

Sai ainakin helposti ln110 lavan pois rungolta ja siirrettyä sen tontin reunamille.
ite oon tässä naperon perään suunnitellu jotain vastaavaa. nythän siinä oli jo testiversio jossa on vaan RHS putki vetokoukusta viistoon ja se on tuettu kahdella räikkäremmillä ja ketjutalja roikkuu puomin päässä. täytys vähä joku tukevampi ja pidempi systeemi rakentaa.
Vastaa lainaten
  #239  
Vanha 14.01.2012, 20:23
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goljatti Näytä viesti
täälläkin mutta maassa vasta viitisen senttiä..

vituiks meni tuo säätö pöytä pitäis olla suht suorassa sillon ku aura on alhaalla. testi lenkki ni aura taittu heti koska otto kulma oli iha vituillaa.
Menikö ihan paskaksi asti???

Ja toinen juttu että mistä se pääsee keinumaan sivusuunnassa ?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #240  
Vanha 14.01.2012, 20:43
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Menikö ihan paskaksi asti???

Ja toinen juttu että mistä se pääsee keinumaan sivusuunnassa ?
ei mitään hajonnu mutta pienen muutoksen joutuu tekee. ei pääse keinumaan
Vastaa lainaten
  #241  
Vanha 14.01.2012, 22:17
Super_Select:n Avatar
Super_Select Super_Select ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Kaavi
Viestit: 177
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goljatti Näytä viesti
täälläkin mutta maassa vasta viitisen senttiä..

vituiks meni tuo säätö pöytä pitäis olla suht suorassa sillon ku aura on alhaalla. testi lenkki ni aura taittu heti koska otto kulma oli iha vituillaa.
Mitenpäin se taittu? Ja tietty hyvä olis olla joku systeemi, että pääsee kallistumaan, särkyy muuten helposti koko aura.. ja ne SUKSET, itsekkin kantapäänkautta opettelin.., ja huomasin, ettei ottokulmalla ole niin hirveän suurta merkitystä, jos sukset säädetty sopivasti. Ja siis ne sukset estää sen "haukkaamisen", vaikka olis pureva kulma (reilusti taaksepäin kallellaan) Itsellä nyt ottokulma pikkuisen taakse kallellaan.
Vastaa lainaten
  #242  
Vanha 14.01.2012, 22:21
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Ohuesta levystä tehty haukkaa myös herkästi, onko kukaan hitsannut esim. pyöröterästä tms. levyn takapuolelle "tylsentämään" alareunaa? Pitää joskus ainakin kokeilla, vois auttaa. Toki siltikin sukset.
Ja niihin suksiin kannattaa tehdä rajoitettu se kallistuminen, tulee ikävää jälkeä kun suksen kärki haukkaa alas laskettaessa...
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #243  
Vanha 14.01.2012, 22:26
Super_Select:n Avatar
Super_Select Super_Select ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Kaavi
Viestit: 177
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goljatti Näytä viesti
täälläkin mutta maassa vasta viitisen senttiä..

vituiks meni tuo säätö pöytä pitäis olla suht suorassa sillon ku aura on alhaalla. testi lenkki ni aura taittu heti koska otto kulma oli iha vituillaa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Villeri Näytä viesti
tämmösen kytkennän tein omaan motonettivinssiin. eli palautuva 1-0-1 vipukytkin ja kaksi vaihtavaa relettä. akulta releille ja releeltä moottorille kannattaa olla paksua johtoa että vinssi pyörii reippaasti. niin joo ja noi releet on mulla ainaki ihan normaaleja releitä joissa kesto on 30amppeeria. eivät oo ainakaa vielä osottaneet mieltään.

Elikkäs väsäsin ko. systeemin vinssin ohjaukseen, MUTTA voisko joku viisas kertoa, miksi ne releet ei toimi..., siis aluksi toimi noin 5minuuttia, jonka jälkeen rupesi takkuamaan. Ei siis "naksahda" siihen toiseen asentoon. Purin niistä ne suojat pois, ja venytin sitä jousta(siis "löysensin"), jotta helpommin vetäisi sen kärjen päälle. Mutta ei ollut siitäkään oikein apua..., eli välillä toimii, ja välillä ei, ja sitten välillä jättää ns.päälle, eli kun löysensin sitä jousta, niin ei enää palauttanutkaan..!!

Siis onko noissa releissä miten paljon laatu-eroja merkkien välillä? ja mistä löytäisi laadukkaampia, vai pitääkö sinne laittaa joku solenoidi?

Nämä ko. releet ostin paikalliselta huoltikselta 4,20 € kpl.
Vastaa lainaten
  #244  
Vanha 14.01.2012, 22:29
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Ikaalinen
Viestit: 612
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Super_Select Näytä viesti
Elikkäs väsäsin ko. systeemin vinssin ohjaukseen, MUTTA voisko joku viisas kertoa, miksi ne releet ei toimi..., siis aluksi toimi noin 5minuuttia, jonka jälkeen rupesi takkuamaan. Ei siis "naksahda" siihen toiseen asentoon. Purin niistä ne suojat pois, ja venytin sitä jousta(siis "löysensin"), jotta helpommin vetäisi sen kärjen päälle. Mutta ei ollut siitäkään oikein apua..., eli välillä toimii, ja välillä ei, ja sitten välillä jättää ns.päälle, eli kun löysensin sitä jousta, niin ei enää palauttanutkaan..!!

Siis onko noissa releissä miten paljon laatu-eroja merkkien välillä? ja mistä löytäisi laadukkaampia, vai pitääkö sinne laittaa joku solenoidi?

Nämä ko. releet ostin paikalliselta huoltikselta 4,20 € kpl.
oisko luultavasti liian pienelle teholle määritettyjä releitä. omat on 12v / 30a releitä ja ovat kestäny hyvin eikä auran ohjauksessa ole mitään ongelmaa ollu.
Vastaa lainaten
  #245  
Vanha 14.01.2012, 22:43
Super_Select:n Avatar
Super_Select Super_Select ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Kaavi
Viestit: 177
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Villeri Näytä viesti
oisko luultavasti liian pienelle teholle määritettyjä releitä. omat on 12v / 30a releitä ja ovat kestäny hyvin eikä auran ohjauksessa ole mitään ongelmaa ollu.
No juuri semmoiset teksitit : 12v 30a lukee noissakin...ja laitoin väliin sulkkeen 20a, joka näytti kestävän, joten pitäisi noiitten reletteinkin kestää sama virta ?!?!? ja kaikki liitokset tarkistin miljoonaziljoona kertaa. Olisko vaan sattunut jotain paskoja nuo releet...???

Pikkusen on hidasta tuo auraus, kun melkein joka kerta kun piti auraa laskea, tai nostaa, niin käsin piti käydä konehuoneessa sitä releen kieltä painamassa..., että ihan kätevä systeemi!!

Sen ekan 5min. kun toimi, niin oli helppoa.



Ja siihen ottokulma/ suksiin liittyen piirrustus omastani :


Viimeksi muokannut Super_Select : 14.01.2012 22:49
Vastaa lainaten
  #246  
Vanha 14.01.2012, 23:04
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Ikaalinen
Viestit: 612
Perusasetus

huonoja releitä sitten luultavasti. mulla on tosiaan toiminu.

mulla on auranteränä ihan normaalia 10mm lattaa eikä siitä oo vielä kulunu kun nurkka suoraks.
Vastaa lainaten
  #247  
Vanha 14.01.2012, 23:36
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Super_Select Näytä viesti
Mitenpäin se taittu? Ja tietty hyvä olis olla joku systeemi, että pääsee kallistumaan, särkyy muuten helposti koko aura.. ja ne SUKSET, itsekkin kantapäänkautta opettelin.., ja huomasin, ettei ottokulmalla ole niin hirveän suurta merkitystä, jos sukset säädetty sopivasti. Ja siis ne sukset estää sen "haukkaamisen", vaikka olis pureva kulma (reilusti taaksepäin kallellaan) Itsellä nyt ottokulma pikkuisen taakse kallellaan.
Ei tarvi suksia eikä mitään tylsennyksiä. Ainut mikä pitää tehä on se että joko mukauttaa sen terän, oli se sitten tavan patarautaa, hardoxia, tai verkkoterää, eli käy kuluttamassa sitä jossain asvaltilla x matkan jolloin siitä häviää se terävä särmä siitä takareunasta, tai hioo sitä vaikka rälläkällä pyöreemmäksi.

Myöskään sillä ei ole haukkaamisen kanssa juurikaan merkitystä kuinka takakenossa se terä on jos nuo em. hommat on tehty. Eri asia on sitten jos se terä on ihan liian ohutta kamaa eli maasturi aurat saa olla jotain yli 8 mm kamaa.

Ja se keinunta pitää olla koska muuten se kyllä menee kulma edeltä maasta läpi ja sitten on joko piha tai aura rullalla. Sen voi toteuttaa vaikka soikella reiillä siellä runkoon tulevissa kiinnikkeissä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #248  
Vanha 15.01.2012, 08:47
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Super_Select Näytä viesti
Mitenpäin se taittu? Ja tietty hyvä olis olla joku systeemi, että pääsee kallistumaan, särkyy muuten helposti koko aura.. ja ne SUKSET, itsekkin kantapäänkautta opettelin.., ja huomasin, ettei ottokulmalla ole niin hirveän suurta merkitystä, jos sukset säädetty sopivasti. Ja siis ne sukset estää sen "haukkaamisen", vaikka olis pureva kulma (reilusti taaksepäin kallellaan) Itsellä nyt ottokulma pikkuisen taakse kallellaan.
taittu saranasta ku jouset on vähä liian hentoset. nooh nyt täytyy lähtee korjaa.
Vastaa lainaten
  #249  
Vanha 15.01.2012, 10:00
Pertura Pertura ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.11.07
Sijainti: Vantaa
Viestit: 103
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ei tarvi suksia eikä mitään tylsennyksiä.
En mäkään ole huomannut tarvetta suksille, tossa meikäläisen kolassa terä on kallistettu kolmisenkymmentä astetta takakenoon eli purevaan suuntaan. Ekaksi aurauskerraksi olen laittanut tollaiset putket terän alle, lähinnä sen takia kun toi hiekkaparkkis mitä käyn auraamassa on niin saatanan kuoppainen, että johonkin kuoppaan haukkaisi muuten ja kunnolla.



Sitten kun pintaan on saatu pieni lumikerros ja kuopatkin on lunta täynnä ja alusta tasainen, niin eipä ole suksia tullut kaivattua.
Vastaa lainaten
  #250  
Vanha 15.01.2012, 11:15
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ei tarvi suksia eikä mitään tylsennyksiä. Ainut mikä pitää tehä on se että joko mukauttaa sen terän, oli se sitten tavan patarautaa, hardoxia, tai verkkoterää, eli käy kuluttamassa sitä jossain asvaltilla x matkan jolloin siitä häviää se terävä särmä siitä takareunasta, tai hioo sitä vaikka rälläkällä pyöreemmäksi.

Myöskään sillä ei ole haukkaamisen kanssa juurikaan merkitystä kuinka takakenossa se terä on jos nuo em. hommat on tehty. Eri asia on sitten jos se terä on ihan liian ohutta kamaa eli maasturi aurat saa olla jotain yli 8 mm kamaa.

Ja se keinunta pitää olla koska muuten se kyllä menee kulma edeltä maasta läpi ja sitten on joko piha tai aura rullalla. Sen voi toteuttaa vaikka soikella reiillä siellä runkoon tulevissa kiinnikkeissä.
Tätä just tarkotin että paksummaksi se alareuna, 4 mm kulutuslevy kestää muuten ihan riittävän hyvin. Ajatuksena on että saa siitä levystä mahdollisimman kevyen, ihan turhaa sinne on laittaa kaameaa painoa niitä jousia oikomaan ja runkoa vääntämään. Ainakin HJ:ssa on etuakselipaino niin tarkalla ettei kestä olla mitään ylimäärästä jos meinaa saada leimattua.
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
aura, diy, maasturi, puskulevy


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia Kiina ym, Mönkijöistä HiluMiks Chit-Chat 30 20.09.2014 22:44
Myydään kylpyhuoneeseen altaita ym. kuvia osatauno O/M/V Muut 9 25.08.2011 12:23
Kokemuksia palalukoista Aussie ym.. Nalle Tekniikka & Jutustelu 3 01.11.2009 10:55
kuinka profiiliin kuvia ym? T.T.T Chit-Chat 10 29.05.2006 15:52
Truckworld, tekniikkaa, kuvia ym... HEKULIINI Linkit 4 02.08.2004 17:31


Sivu luotu: 12:18 (GMT +2).