Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.01.2012, 09:56
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Tig-koneet


Onko kellään kokemusta näistä koneista http://jforce.fi/index_files/Page375.htm ?

Eihän noi varmaan kemppejä ole mutta.....

200A ac/dc pulssikone alle toimintatonnin ja pedaali 65e.

Duunissa tottunut esabiin ja kemppiin niin uskaltaakohan noihin himassa edes sekaantua?

-sami-

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.01.2012, 06:22
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Joskus kun koneella on ikää niin varaosien saanti saattaa eksoottisilla koneilla olla vaikeaa.
Walliuksen koneista (valovirta / puikko) paloi kortteja , myyntiliikkeet eivät olleet kuulleetkaan moisesta, vaikka noita halvan hinnan takia aikoinaan paljon myytiin ja kehuttiin...
Kemppi tuli silloin ostettua eikä ole kaduttanut, hinta säilyy kuitenkin vanhassakin koneessa, oletkos käytettyä konetta katsellut?
Esbissa on logistiikkakortti valmiina Tigissä, Kemppiin se maksaa toisen koneen hinnan...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.01.2012, 10:20
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.444
Perusasetus

itte ostin tuolta monitoimi ac/dc tig plasma laiteen se kulki silloin nimellä lcdvision mutta samallainen ku everlast.

tiggi puoli toimii ainakin omassa vehkeessä huippu hyvin.
plasmakin tekee mitä pitää.
se jalkapoljin on vähän rimpula.


itse jos olisin ostelemassa konetta ottaisin noista everlasteista ton Power Pro 256 tai
Power Pro 205 ois plasma samassa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.01.2012, 10:59
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

itte kattelisin vähä noit ac puolen ominaisuuksia kun olisin ostamassa.
tossa on kaaren muoto ihan perus kanttiaalto, ei kuitenkaan pyöritetty kansttiaalto mikä löytyy esm kempistä. mut hyvin tollaki kyl pärjää


tossa näyttäis olevan balancen säätö aika hyvä 30-70% mikä riittäs ainaki mulle.
esim esapeissa se on yleensä 50-98%, kun itte joskus kaipais et pääsis alle ton 50%.

taajuusalue tossa mun mielest iha huippu hyvä. eli 20-250Hz ei säumän saa tosi kapeeks ja tarkaks, hepottaa hos esim heppaat jotai muhvia alumiinitankkiin.
kempissä (ac/dc mls 2200 acx) pääsee muistaakseni 200HZ, mikä sekin riittävä, mutta esapissa mikä mulla käytössä( ac/dc 2200i caddy ta33) pääsee vaan 152Hz, itse jään kaipaamaan hieman korkeempaa taajuutta kyllä.

perus säädöt pulssille näyttäs olevan. ilmeisesti myös ac puolella. esapissa (siis tos caddy ac/dc 2200i) ei ole pulssia vaihtosähkölle.

gas fre flow säätöö tossa ei taida olla? tai sit se säätyy samasta ku toi post flow.

ominaisuudet parhaat mitä ite noita halpiksia oon kattellu, monissa juurikin tou taajuus jää siihen 100Hz mikä ei mun mielest oo todellakaa riittävä.

200A maksimi virta kyllä riittää aika pitkälle, jos ei riitä ni tarvii jo vesijäädytyksen polttimeen melkei.

jos kone oikeesti toimii ni voisin itte kuvitella ostavani. tähän asti ominaisuuksien mukaa paras halpis kone mitä oon itte nähny.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
tig ac/dc


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mersun koneet solihull Tekniikka & Jutustelu 5 06.10.2011 22:21
Koneet päikseen HJ-60 <--> HJ-61 Masiina Maasturiprojektit 2 03.11.2009 19:08
M: Jenkka koneet ! O/M/V Muut 8 07.05.2004 13:58
GM:n uudet koneet Yleiset 12 18.09.2003 18:59
Itsestään buuttailevat koneet Lars Kysy MäIteltä 0 03.09.2002 23:31


Sivu luotu: 21:40 (GMT +2).