Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #551  
Vanha 04.10.2011, 22:12
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Niin se vaikuttaa että mahtaa olla pumpussa itsessää vika kun ei enää lähde soppa nousemaan sumuille Onko kellää myydä 2L syöttöpumppua? Jos on niin laittakaa ihmeessä viestiä
Vastaa lainaten
  #552  
Vanha 05.10.2011, 21:09
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.226
Perusasetus

Tuskin...


Jos se pumppu on niin sökö et ei avaa suuttimia ollenkaan on jotain muutakin hämminkiä. Esim. syönyt paskaa niiin paljon et imulinja tukossa,tai nestepää täysin tohjona,joka tarkoittaa sitä et tankki täynnä paskaa ja ei minkään valtakunnan putsaria välissä. Yleisin diagnoosi on tossa vaiheessa se et imuputki poikki tai isoreikä,muuten vaan tukossa tai ei oo onnistuttu ilmaamaan. Magneetti venttiili voi olla jumissa tai ei tuu virtaa sinne. Ainaki Turbon pumpussa on sitäkin vikaa et kaasuakselin juuresta vuotaa ilmaa joten ei vedä ainetta tankista. Kun on ehdottoman varmaa et ei mikään noista voi tulla kyseeseen voi epäillä pumpun hajonneen,en muuten oo koskaan nähnyt noin rikkinäistä Denson pumppua. Mutta ei hätä toki ole tämännäköinen,mulla on semmonen ehjä pumppu myytävänä...
Vastaa lainaten
  #553  
Vanha 05.10.2011, 22:29
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Jos se pumppu on niin sökö et ei avaa suuttimia ollenkaan on jotain muutakin hämminkiä. Esim. syönyt paskaa niiin paljon et imulinja tukossa,tai nestepää täysin tohjona,joka tarkoittaa sitä et tankki täynnä paskaa ja ei minkään valtakunnan putsaria välissä. Yleisin diagnoosi on tossa vaiheessa se et imuputki poikki tai isoreikä,muuten vaan tukossa tai ei oo onnistuttu ilmaamaan. Magneetti venttiili voi olla jumissa tai ei tuu virtaa sinne. Ainaki Turbon pumpussa on sitäkin vikaa et kaasuakselin juuresta vuotaa ilmaa joten ei vedä ainetta tankista. Kun on ehdottoman varmaa et ei mikään noista voi tulla kyseeseen voi epäillä pumpun hajonneen,en muuten oo koskaan nähnyt noin rikkinäistä Denson pumppua. Mutta ei hätä toki ole tämännäköinen,mulla on semmonen ehjä pumppu myytävänä...
Linjoissa ei pitäs olla vikaa kun pumppu täyttyy kyllä sopalla mutta ei siten lähde jakamaan sitä eteenpäi. Mankkuventtiilin toiminta on kans katottu, ei vikaa. Pumpussa ei kans mitää vuotoja ole ilmennyt että mikähän piru sitä oikei riivaa Onko vielä ehdotuksia?
Vastaa lainaten
  #554  
Vanha 06.10.2011, 11:15
TAA1000:n Avatar
TAA1000 TAA1000 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.08
Sijainti: Vantaa
Viestit: 75
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karisa Näytä viesti
Tuli "ongelma", takajousiin pitäisi uusia etupuslat. No mätänet ei niitä tunne ja marmoritiskillä maltaita. Onko tietoa käykö ln170:een minkään muun puslat ?
tuolta kyselly?
http://www.vallilantakomo.fi/fi/tuotteet/
Vastaa lainaten
  #555  
Vanha 06.10.2011, 22:46
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.226
Perusasetus

kumma homma.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zipe Näytä viesti
Linjoissa ei pitäs olla vikaa kun pumppu täyttyy kyllä sopalla mutta ei siten lähde jakamaan sitä eteenpäi. Mankkuventtiilin toiminta on kans katottu, ei vikaa. Pumpussa ei kans mitää vuotoja ole ilmennyt että mikähän piru sitä oikei riivaa Onko vielä ehdotuksia?
Veikkaan että se nestepää on kuiva kun ei ilma tuu pois. Suutin putki tai pari auki ja sit pyörittää startilla niin kauan et ruikkii. Sen ilmaus ei aina oo ihan helppoa,putsarin vaihdon yhteydessä nestepää ei tuu tyhjäks mut imuputkia avatessa saattaa tulla. Muutama kupla pumpussa saattaa aiheuttaa sen et ei nosta syöttöpainetta. Ja onko nyt satavarmaa et imuputkessa ei oo pikku reikä joka vetää ilmaa sekaan ja sehän ei o hyvä,eli läpinäkyvää letkua pätkä putsarin ja pumpun väliin ja kattoo et meneekö kuplia.
Vastaa lainaten
  #556  
Vanha 07.10.2011, 11:12
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Veikkaan että se nestepää on kuiva kun ei ilma tuu pois. Suutin putki tai pari auki ja sit pyörittää startilla niin kauan et ruikkii. Sen ilmaus ei aina oo ihan helppoa,putsarin vaihdon yhteydessä nestepää ei tuu tyhjäks mut imuputkia avatessa saattaa tulla. Muutama kupla pumpussa saattaa aiheuttaa sen et ei nosta syöttöpainetta. Ja onko nyt satavarmaa et imuputkessa ei oo pikku reikä joka vetää ilmaa sekaan ja sehän ei o hyvä,eli läpinäkyvää letkua pätkä putsarin ja pumpun väliin ja kattoo et meneekö kuplia.
On ollu siinä välissä kirkas letku ja ei ollut muistaakseni kuplia. Täytynee vielä kerran sekin konsti kokeilla. Suutinputkia on auvvottu ja startilla pyöritetty mutta ei niin mitään elonmerkkiä
Vastaa lainaten
  #557  
Vanha 07.10.2011, 16:53
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

Pettämätön menetelmä millä saan aina oman 2l-t:n ilmattua kun ei muuten suostu ilmaantumaan,laittaa semmosen 2e lutkukäsipumpun mitä myydää biltemassa suodattimen ja pumpun väliin.Sitten ku lähtee käyntiin antaa käydä hetken ja vaihtaa pelkän letkun väliin takasin.
Vastaa lainaten
  #558  
Vanha 07.10.2011, 17:25
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja diakka Näytä viesti
Pettämätön menetelmä millä saan aina oman 2l-t:n ilmattua kun ei muuten suostu ilmaantumaan,laittaa semmosen 2e lutkukäsipumpun mitä myydää biltemassa suodattimen ja pumpun väliin.Sitten ku lähtee käyntiin antaa käydä hetken ja vaihtaa pelkän letkun väliin takasin.
Tämäkin menetelmä on testattu. Pitää vielä kokeilla ottaa naftaa suoraan jostain kanisterista kirkkaalla letkulla ja varmistaa että ei ole ilma vuotoja siinä omassa tankin linjassa mutta epäily on että ei siitä pitäisi johtua
Vastaa lainaten
  #559  
Vanha 07.10.2011, 20:14
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.226
Perusasetus

Sähköpumppu.


Viimenen kikka on ottaa sähkönen siirtopumppu ja työntää väkisin tavaraa pumpulle ja vieläpä erillisestä astiasta. Sit pitäs tulla läpi ainakin jostain.
Vastaa lainaten
  #560  
Vanha 08.10.2011, 17:52
Kilppari Kilppari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.11
Sijainti: Nummi-Pusula, Finland
Viestit: 32
Perusasetus

Kysymyksiä Hiluxista


Moi.
Keltanokalla olisi nyt ja vastaisuudesas ehkä enemmänkin kysymyksiä ihan perus Hiluxista.
Jos joku konkareista joka on tarpeeksi kärsivällinen vastaamaan peruskysymyksiin,niin olisi kiva jos hän (tai he ) laittaisi vaikka yksityisviestinä omat s-postiosoitteen,niin pistäisin kysymyksiä,ettei niitä peruskyssäreitä täällä palstalla turhaan jauhettaisi.
Kiitos
anak@kolumbus.fi
Vastaa lainaten
  #561  
Vanha 09.10.2011, 21:12
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.226
Perusasetus

Kärsivällisyytttä...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kilppari Näytä viesti
Moi.
Keltanokalla olisi nyt ja vastaisuudesas ehkä enemmänkin kysymyksiä ihan perus Hiluxista.
Jos joku konkareista joka on tarpeeksi kärsivällinen vastaamaan peruskysymyksiin,niin olisi kiva jos hän (tai he ) laittaisi vaikka yksityisviestinä omat s-postiosoitteen,niin pistäisin kysymyksiä,ettei niitä peruskyssäreitä täällä palstalla turhaan jauhettaisi.
Kiitos
anak@kolumbus.fi
Tutkaile noit vanhoja ketjuja ni sielt löytyy paljon. Kyl jengi heittää niksii ku jaksaa,aina voi tulla uuttaki asiaa esiin. Ja parempi kuulla useampi näkemys kuin vaan jonkun mielipide,jokaisella kun tuppaa olemaan hieman eri tarkoituksia autolleen ja kukkarolleen jne.
Vastaa lainaten
  #562  
Vanha 17.10.2011, 18:22
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zipe Näytä viesti
Tämäkin menetelmä on testattu. Pitää vielä kokeilla ottaa naftaa suoraan jostain kanisterista kirkkaalla letkulla ja varmistaa että ei ole ilma vuotoja siinä omassa tankin linjassa mutta epäily on että ei siitä pitäisi johtua
Nyt on lavan ja iskarihommien lomassa kokeiltu erillesestä astiasta kirkkaalla letkulla ottaa nafta pumppuun. Pumppu täyttyy eväästä, ei ilmakuplia letkussa, suutinputket kuivana vieläkin mankkuventtiilin kun ottaa pois niin tulee läpi kyllä siitä venttiilin reijjästä mutta mikä per*ele on jotta ei mene tarpeeksi pitkälle?
Vastaa lainaten
  #563  
Vanha 18.10.2011, 04:09
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Nestepää jumissa? Ota siitä suutinputkien keskeltä se tulppa auki ja virittele heittokello reikään, saat samalla ajoituksenkin kohdalleen.
Vastaa lainaten
  #564  
Vanha 18.10.2011, 06:13
Hewi-4x4 Hewi-4x4 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.07.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 13
Perusasetus

Mikähän mättää 89' Hiluxin peruutusvaloissa kun eivät toimi ? Polttimot on ehjät ja johtonipun kävin läpi kabiinista vaihdekepin luota, sekä vaihdoin sen jarruvalokytkimen laatikon kylkeen. Simämääräisesti katsoin / tunnustelin sen johdon latikon päältäkin auton alla ollessani. Sulake takalyhdyille vaihdettu ja on ehjä Tuohon on edellinen omistaja turannut työvalon vasempaan alalaitaan ilmeisesti lisävaloksi, olisko sit joku mestari kytkentä jossain mikä oikkuilee.
Vastaa lainaten
  #565  
Vanha 18.10.2011, 14:38
Kilppari Kilppari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.11
Sijainti: Nummi-Pusula, Finland
Viestit: 32
Perusasetus

Kertokaas poijjaat millaset gummit pitäisi hommata kun:
nyt pitäs hirviä ja peuraja haeskella pitkin märkiä peltoja.
Samoilla gummeilla pitäs sit tuleva talvikin porskutella menemään. Välillä jopa semmosta 100 km suuntaansa siivua motaria..
Pärjääkö All-terrainella talvikelissä?
Paljonkos semmoset kummit lisää naftanmenekkiä?
Vai pitäskö olla kesägummit semmoset joilla syksukin päästellään ja hirvihommien rauhoittuessa nastarengasta alle?
Apua
Vastaa lainaten
  #566  
Vanha 18.10.2011, 15:23
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kilppari Näytä viesti
Kertokaas poijjaat millaset gummit pitäisi hommata kun:
nyt pitäs hirviä ja peuraja haeskella pitkin märkiä peltoja.
Samoilla gummeilla pitäs sit tuleva talvikin porskutella menemään. Välillä jopa semmosta 100 km suuntaansa siivua motaria..
Pärjääkö All-terrainella talvikelissä?
Paljonkos semmoset kummit lisää naftanmenekkiä?
Vai pitäskö olla kesägummit semmoset joilla syksukin päästellään ja hirvihommien rauhoittuessa nastarengasta alle?
Apua
Itelläni oli viimetalven ja syksyn allterrainit alla ja voin sanoa että ei ollut oikein ihanne rengas talvella, he*vetin liukasta oli mutta kyllä niillä pärjäsi. Tieltäkin poikettiin metsillä mutta oma mielipide on että allterrain ja märkä tai pikkusenkin pehmeä alusta ei ole ollenkaan hyvä yhdistelmä. Kumhon kl71 on ainakin talvella lumellä hyvin pitävä rengas kokemuksella mutta jäällä tietysti liukas niinkuin kaikki nastattomat.
Vastaa lainaten
  #567  
Vanha 18.10.2011, 15:26
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Nestepää jumissa? Ota siitä suutinputkien keskeltä se tulppa auki ja virittele heittokello reikään, saat samalla ajoituksenkin kohdalleen.
Ajotuksen pitäs olla kunnossa kun ei ole siihen koskettu. Purin tänään suutinputket kokonaa irti ja suutinputkien alapäässä oli naftaa jopa kun löysäilin ne, kumma vaan kun ei ylös asti ole tullut Sen tulpan kun löysää niin kuuluu asiaan että valaa pumpun tyhjäksi sitä kautta? Haiskahtaa tukos tosiaan siellä nestepäässä, millä sen saa puhallettua puhtaaksi?
Vastaa lainaten
  #568  
Vanha 18.10.2011, 15:30
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Allterraaneilla ajellut useamman talven Hj.n sekä Tohatsun kanssa ja ensi talven Hiluxilla.
Nastarenkaista voi heti haukkua Cooperin Discoveryt.
Vastaa lainaten
  #569  
Vanha 18.10.2011, 15:32
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Onkos kukaan sovitellut Ct 26.n puhallinta Hiluxiin?
Riittäkö jos pultinreikiä hoonaa että sopii paikoilleen?
Entä miten herääminen? Saako pelaamaan niin että alhaaltakin jo vetää?
Vastaa lainaten
  #570  
Vanha 18.10.2011, 21:22
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.226
Perusasetus

Kaskas.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Nestepää jumissa? Ota siitä suutinputkien keskeltä se tulppa auki ja virittele heittokello reikään, saat samalla ajoituksenkin kohdalleen.
No johan on perskeles. Se tosiaan taitaa olla sökö. Irrottamaan sen joutuu kai pakostikin,ni sama ottaa irti ja käyttää pumppupajalla. Taitaa halvempi kikka ostaa toinen pumppu jostain.
Vastaa lainaten
  #571  
Vanha 18.10.2011, 22:14
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
No johan on perskeles. Se tosiaan taitaa olla sökö. Irrottamaan sen joutuu kai pakostikin,ni sama ottaa irti ja käyttää pumppupajalla. Taitaa halvempi kikka ostaa toinen pumppu jostain.
Niin pahasti vaikuttaa mutta jos vielä tekisi testin että puhaltelisi paineilmalla paikkoja puhtaaksi ja kokoaisi vielä viimesen kerran jos siellä joku ilmakupla vielä olisi pesinyt. Nyt sen ainakin pitäisi olla totaalisen kuiva vissiin kun sen suutinputkien keskessä olevan ruuvin aukasin niin valo eväät pihalle. Saako mitenkään tai missään asennossa paineilman tulemaan läpi suutinputkien kiinnityskohdista ihan tulolinjan letkuun saakka? Pahasti vaikuttaa että joku saa mulle pumpun myydä
Vastaa lainaten
  #572  
Vanha 19.10.2011, 03:12
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Onko kukaan laittanut LN 170 Hiluxiin kierroslukumittaria? Onko edes teoriassa mahdollista? Entäpä ahtopainemittaria? Jos jompikumpi, niin kokemuksia kaivattaisiin..
Vastaa lainaten
  #573  
Vanha 19.10.2011, 06:20
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewi-4x4 Näytä viesti
Mikähän mättää 89' Hiluxin peruutusvaloissa kun eivät toimi ? Polttimot on ehjät ja johtonipun kävin läpi kabiinista vaihdekepin luota, sekä vaihdoin sen jarruvalokytkimen laatikon kylkeen. Simämääräisesti katsoin / tunnustelin sen johdon latikon päältäkin auton alla ollessani. Sulake takalyhdyille vaihdettu ja on ehjä Tuohon on edellinen omistaja turannut työvalon vasempaan alalaitaan ilmeisesti lisävaloksi, olisko sit joku mestari kytkentä jossain mikä oikkuilee.
Omassa läjässä samaa vikaa, mittaa meneekö virtaa sille anturille laatikon kylkeen. itse piti vetää uusi virtapiuha sille anturille kun oli katkos jossain johdossa mitä en paikallistanut, sitten alkoi toimimaan.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #574  
Vanha 19.10.2011, 06:31
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zipe Näytä viesti
Niin se vaikuttaa että mahtaa olla pumpussa itsessää vika kun ei enää lähde soppa nousemaan sumuille Onko kellää myydä 2L syöttöpumppua? Jos on niin laittakaa ihmeessä viestiä
Löytyisi yksi 2L pumppu. kunnosta ei tietoa, kun tuli parin osalavan mukana kun hiukan ostelin land cruiseriin varaosia.

oletko katsonut että pyöriikö nestepää? eli päätyruuvi auki ja sitten vaikka peilillä yrität tihrustaa pyöriikö nestepää. ja onkos se suodatin katottu sieltämagneettiventtiilin alta?. yksi mahdollisuus on myös että itse siirtopumppu menny jumiin, että ei jaksa nestettä nostaa tarpeeksi toimiakseen, kun olet täyttänyt pumpun niin onko tullut tavaraa ylivuotoputkelta asti? kokeilisit vielä peruskikkaa että se sähköinen siirtopumppu suodattimen ja pumpun väliin tykyttämään ja odotat että ylivuodosta tulee nestettä, letku kiinni ja kaasu pohjaan ja suutinputket irtaallaan starttaat, jos ei tule nestepään venttiileistä dieseliä niin sitten on pumppu valmis kampe.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #575  
Vanha 19.10.2011, 15:40
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Löytyisi yksi 2L pumppu. kunnosta ei tietoa, kun tuli parin osalavan mukana kun hiukan ostelin land cruiseriin varaosia.

oletko katsonut että pyöriikö nestepää? eli päätyruuvi auki ja sitten vaikka peilillä yrität tihrustaa pyöriikö nestepää. ja onkos se suodatin katottu sieltämagneettiventtiilin alta?. yksi mahdollisuus on myös että itse siirtopumppu menny jumiin, että ei jaksa nestettä nostaa tarpeeksi toimiakseen, kun olet täyttänyt pumpun niin onko tullut tavaraa ylivuotoputkelta asti? kokeilisit vielä peruskikkaa että se sähköinen siirtopumppu suodattimen ja pumpun väliin tykyttämään ja odotat että ylivuodosta tulee nestettä, letku kiinni ja kaasu pohjaan ja suutinputket irtaallaan starttaat, jos ei tule nestepään venttiileistä dieseliä niin sitten on pumppu valmis kampe.
Mistä siihen suodattimeen pääsee käsiksi? Sitä mankkuvenaa on rassattu mutta en sitä suodatinta ole hokannu. Pitänee huomenna vielä tihrustaa. Ylivuodosta tulee kyllä tavaraa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 22:07 (GMT +2).