|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
||||
|
||||
Tiistaina tulossa siihen Launosten rallipajaan hakee kärryä, ja työpaikkahan on tuossa Nurmijärvellä. Eli soitto, niin osat olis tossa 16:30 Launosten St1 kahviossa...
Ja 24V solkkaria olin tarjoomassa lauantaina sulle sovitteex, mutta puhelin ei näköjään toiminu paljussa???
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#52
|
||||
|
||||
Lainaus:
Haen tänään ton raidetangon pään kun ajelen kotiinpäin. Piti aamulla jo hakee, mutta juttelin Tuukan kanssa formula offista, niin ajoin siinä ajatuksissani ohi Eilen hieman motonettiin oostoksille ja hetki iskänä olemista ja sit taas kerran pajalle. Faijan kans meni höpötellessä osa aikaa, mut synty taakse sentään jarruputket ja letkut lopulta. Etupää jäi kesken jarrujen osalta, kun innostuin iskarin korvia ja kääntymisen rajoittimia hitsuutteleen. Sit "joulupukki" oli tuonu takapuskuri aihion tallin oven taakse. Noooh tänään taas jatkuu ja paljon olis kyllä vielä hommaa.....liian paljon suhteessa vapaa-aikaan |
#53
|
||||
|
||||
Onks aika konttorille jo varattu
|
#54
|
||||
|
||||
Joo on on, mutta minne konttorille
|
#55
|
||||
|
||||
Eilen taas vähän hommaa eteenpäin:
-autossa olis nyt jarrut (vielä parit nipparit putkien kiinnitykseen) -etukardaanikin meni paikalleen -etuiskarit olis kiinni -pakoputki purettu irti ja saumat hitsattu ja nostettu paikoilleen. Vielä parit kannakkeet ja klemmarit liitos kohtiin -akkukengät tuli korjattua ja laiteltua kuntoon Mutta vielä pitäs tehdä paljon ennen perjantaita - iskarien korvakkeet taakse akselin puolelle - pohjaanlyöntikumien / vastimien muutos - simpukalta lähtevä välivarsi odottaa postin toimistusta - "snorkkeli" - pakoputki kiinnittää - syöttöä koneelle lisää....savulla hämätään vastustajat - turvavyöt puuttuu - kuskin lattian mätäkorjaus.....saatto olla parissa muussakin paikassa pientä paikattavaa - takapuskuri - "takaluukku" eli joku pelti takaluukun aukkoon, ettei peruuttaessa tule velliä sisään - vaihteiston öljyn vaihto - jakovaihteiston öljyn vaihto - perien öljyt vaihto - moottorin öljyn ja suodattimen vaihto - akkujen kiinnitys tai ainakin tarkistus - syylärin eteen joku suojus, ettei menis se ihan heti tukkoon - traktorin renkaat alle - tankki täyteen - kypärä mukaan - ja ehkä sitten kisoihin |
#56
|
||||
|
||||
Tasan ei mee nallekarkit ku kattoo tota listaa.Mulla olis snorkkelin teko ja renkaiden vaihto listalla mut poju on kipeenä ni ei pääse talliin.(Vuokrataan hoitotäti)
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#57
|
||||
|
||||
Lista lyhenee, mutta niin lyhenee rakenteluaikakin
- iskarien korvakkeet taakse akselin puolelle puuttuu - "snorkkeli" vieläkin tekemättä - syöttöä koneelle lisää....savulla hämätään vastustajat - turvavyöt puuttuu...nyt pitäis olla "bolt-on" vyöt, kun vaan ehti ruuvaa kiinni - takapuskuri + pakoputkien päädyt ja hinauspiste taakse -> faija onneks innostu tuota värkkäämään - "takaluukku" eli joku pelti takaluukun aukkoon, ettei peruuttaessa tule velliä sisään......faija koittaa tuotakin värkätä - faijan mielestä vas. takalokasuojaan kuulemma pitää tehdä korjaus.....no ohan se vähän mätä - akkujen kiinnitys => 1 kiinnike koukku pitäs tehdä - syylärin eteen joku suojus, ettei menis se ihan heti tukkoon -uutena hommana tuli mieleen PISSAPOIKA....taitas olla hyvä varuste mutakisoissa - traktorin renkaat alle.....taakse enään, eteen laitoin jo - faijan mielestä pitäis vielä maalatakkin toi auto - tankki täyteen - kypärä mukaan - ja ehkä sitten kisoihin - ai niin.......pitäskö ottaa edes jotain huoltokamoja? Vai ehkä kuitenki pelkkä vararengas |
#58
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#59
|
||||
|
||||
Tossa mitään pyyhkimiä tarvi.. Ossi käyttäny imupaperia koko viikon ja beduiinin sandaalissaki on enemmän kosteutta ku spoorissa..
..Tai no, ehkä se nopeempi huiskinta asento olis syytä tarkastaa ja viritellä saavi katolle josta hulauttaa vettä klasille.. Tsemppiä kuiteski, vielä päivä aikaa..
__________________
Broken Back Team #1 |
#60
|
||||
|
||||
miltäs jare hojo näyttää kun H-hetki on aikas liki ?????????
|
#61
|
||||
|
||||
Lähti muuten -27c ilman lohkaria tulille viime talvena. Miten hyvin olis lähtenytkään jos olis jaksanut navat ja kengät putsasta..
|
#62
|
||||
|
||||
Niin se vaan nappas sen meille varatun voiton savisen nenän mitan edellä! Onnittelut
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#63
|
||||
|
||||
Sitten niitä kuvia!
|
#64
|
||||
|
||||
No juu, valmiikshan se onneks tuli ja kesti kokopäivän ilman mitään remonttia. Eli kova peli. Kuvia "loppurutistuksesta" tulee varmaan illemmalla, kun kuvat on nyt kotokoneella.
Seuraavaks pitäs yrittää tolla stadion trialia, mutta ennen sitä taas pari muutosta tiedossa, mut tällä viikolla ei jaksa (=ei heltiä kyllä kotoa lupaakaan), Raision kisan jälkeen sit seuraavat: -Etulukolle pitäs saada joku juttu, millä sitä käyttelis. Sähköinen houkuttelis itseä, mutta ei taida kellään olla valmista ideaa, että miten se toteutetaan???? Eli ehkä joutuu nöyrtyyn paineilmaan -Takalukolle hakee Tapsa4x4 varastoista vaijeri ja kytkeä kiinni. -Käsijarru koittaa saada toimiin -Tarkistaa peruutus ja jarruvalojen toiminta -Tankki vuotaa dieseliä jostain kallistaessa oikealle sivulle....tuli huomattua mutakisoissa, eli vaatii tutkimista, että onko sieltä joku letku irronnu. -Imuilman voi muuttaa normaaliks trialiin, ku nyt se horisee sisältä ja tuntuu, että letku ahdistaa ja muutenki meteli sisällä on liian kova. -sit pakoputkistoon pitää lisää ainaki yks vaimennin, ku ääni on omaan korvaan liian kova. -Ehkä jonkinlainen pohjapanssari -36" irokit alle......vai pitäskö sovitella 39,5" TSL |
#65
|
||||
|
||||
Entäs takaylitys? 30cm vai enempi pois..
__________________
Broken Back Team #1 |
#66
|
||||
|
||||
Ei kait siihen tarvi koskea.....sehä vaa kolahtelee yleisön mielestä kivasti Mutta saaks tuommoisesta vapari kuutosesta turbonkaan kanssa tehoa? Ajatuksena olis laitella siihen pari pienehköä ahdinta, kun sellaiset on jo hyllyssä, eikä rahaa ole tarkoitus pahemmin tähän uhrata. Nytkin tullu jo hirvittävän kalliiks |
#67
|
||||
|
||||
Lainaus:
mulla on tossa omassa hj60ssä turbotettu 2h. ct-26 ahdin, iso cooleri, ja 61 syöttöpumppu. hp dieselin säätämä. noin kilon ahdolla 205hp ja 475nm, ja ilman näkyvää savua! loppu penkistä vaan väännonkesto tohon 500nm niin ei saanut ahto nouseen enempää... |
#68
|
||||
|
||||
Lainaus:
Elikkä tarkoituksenahan olis koittaa taikoa halvalla mahdollisimman paljon lisää hevosia (=mahdoton yhtälö, mut yritetään). |
#69
|
||||
|
||||
Lainaus:
(tässä sun tapauksessa se ei varmaan haittaa) ja se taas aiheutti sen että nousi lämmöt pienenkin polkemisen jälkeen. ja kulutus oli seka ajossa noin 18L sataselle. pumpun vaihdon jälkeen tuli löylyä pirusti lisää, ja kulutus putos noin 12L ja savuaminen loppu. tossa on suoraruiskun pumpussa lyhyt ruiskutus aika, niin kerkee toi esikammio kone polttaan aineet hyvin. voishan sitä koittaa jokupäivä vähän vie ruuvata lisää... |
#70
|
||||
|
||||
Lainaus:
http://youtu.be/ND--v_-oa20 Eli joku muu ehti ensin |
#71
|
|||
|
|||
hephep..saaks mä ne kaffet
hiukan reilun vuoden noi kaaret kulkenu tossa mukana |
#72
|
||||
|
||||
ehkä mä oon vähän pervo, mutta mun kieroutuneisiin silmiin paremman näkönen tuollanen kattokorotettu on ulkop. kaarilla kuin ilman
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#73
|
||||
|
||||
Toi yksilö ainakaan ei aiheuta naurun tyrskähdystä tai itkua.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#74
|
||||
|
||||
On toi niin hieno, että pitää jo kalja tarjota.
|
#75
|
||||
|
||||
No niin ja pikaiseen parit kuvat, mitä löyty
Sisätilat oli ostohetkellä käytön jäljiltä, eli puita on kuskattu ja kuulemma lumiaurana ollu, joten pakko olla hyvä Pikku siivouksella alkaa toi "saunan lattia" oleen jo aika siisti. Kuskinpuolella lattia oli sen verran haperoa, että piti hieman paikata, ettei kaikki savi tulis ihan suoraan kintuille: Ja jälkeen Takaluukku ei pysyny kiinni ja oli muutenkin saanut puskurin kanssa hieman siipeensä, joten ne sai luvan lähteä.....vaikka alkuun ei ollu tarkoitus noitakaan hienostella, mut niin se vaan aina mopedi sinkoilee Uus puskuri muotoutumassa jo: Ja sit faija teki siihen vielä uuden takaluukunkin. Aika low rider se oliki talliin ajaessa. Ja hieman toi kuskin puolen takalokasuojakin repsotteli vielä tuossa vaiheessa. Mut noilla fillareilla olis ollu oikeesti pikkupyöränen |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan 33 muta renkaat | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.05.2011 16:33 |
Ostetaan patrolliin muta kummit!!! | jannekkk | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 05.06.2010 15:53 |
Ostetaan 35" Muta renkaat | ORR | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.09.2009 12:34 |
Ostetaan muta kummit | alvar-aalto | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 27.01.2009 15:07 |
O: 33" tai 35" muta/metsäkumit+GD vanteet | mersuana | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 15.02.2008 19:33 |