|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#151
|
||||
|
||||
Ihanan ahdasta etupäässä, kohta saa väistyä joko hysteerivarret tai ilmajouset.
Coil overit olisikin toki paremmat. |
#152
|
||||
|
||||
Personail rainer ottaa kylmät tyypit, ratti vaihdettiin painonsäästön takia kevyempään, moottorikin siellä sivussa odottelee asennustaan.
Patrollista piti laskea 33" kumit tyhjäksi että mahtui talliin, tällä ei varmaan ole sitä ongelmaa (eikä oven yläkarmi edes näy kuvassa) Kattoa pitäisi vähän lyhentää ja muutenkin sovitella paikoilleen. Öljypohjankin hitsasin valmiiksi, poistoproppu pitäisi vielä joskus muistaa tehdä? Sillee se sinne sit istuu. Etupäätä muuten vaan. |
#153
|
||||
|
||||
Niin ja KIITOKSET nimimerkki Angelolle joka tilasi uudet ilmajouset ulkomailta kun en itse siinä lukuisista yrityskerroista huolimatta onnistunut!!
|
#154
|
||||
|
||||
Näyttäis siltä että kerkeet sittenkin Himalajaan ajamaan omalla autolla
|
#155
|
||||
|
||||
Kyllä vain, pitää huomenna käydä ruokatunnilla tekemässä vielä pari juttua ja vois sit pakata trailerille.
|
#156
|
||||
|
||||
Vituiks meni ku jeesuksen pääsiäinen, vielä joutuu vähän sepittämään että saa ilmajouset mahtumaan.
|
#157
|
||||
|
||||
Boggereita kevennetty usealla kilolla yhteensä. (kostoks!)
|
#158
|
||||
|
||||
lähtikö taltalla?
|
#159
|
||||
|
||||
Kuvioleikkurilla ensin leikattiin puolesta välistä poikki ja kuumennetulla taltalla työnnettiin sivusta palanen pois.
Mediamaisteri make-lj:llä on video kunhan hän ensin sen leikkaa ja duunaa. |
#160
|
||||
|
||||
seuraavaksi isoista nappuloista keskeltä päin 1/3 osa pois
|
#161
|
||||
|
||||
Kävi kyllä mielessä mut jää ens kertaan, ei tänään tartte paljoo lapaan ruopia, sen verran voimille käyvää puuhaa.
|
#162
|
||||
|
||||
Noni, video editoitu! http://www.youtube.com/watch?v=GYAW3VHzXjs
|
#163
|
||||
|
||||
Uskomatonta paskaa, nimittäin toi musiikki
By the way, onk teillä oma rengasleikkuri vaiko...? Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 18.10.2010 16:37 |
#164
|
||||
|
||||
Melko helposti kuuma taltta uppos gummiin.
|
#165
|
||||
|
||||
Montas kertaa tuo kuuma taltta uppos maken sormeen??
Et sit hanskoja löytäny mistään..
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 5 x 4x4: LJ + SJ + BJ + OUTLANDER + HILUX |
#166
|
||||
|
||||
voi perkele että käy helposti ottakaa puukkosahalla ja rälläkällä niinkun meikäläinen JA Biisi on oikeen hyvä.
|
#167
|
||||
|
||||
10" alustankorotussetillä, perhanan vinoon menee noi jouset kun panhard vetää akselia sivuun.
|
#168
|
||||
|
||||
Ei näy mitn
|
#169
|
||||
|
||||
Se onkin bannattu siulta!
No ei vaines, hetkisen kai latautuu vielä. Nelilinkit pitäs varmaan laittaa ettei menis niin vinoon, sehän se nopeuttas tän projektin ajokuntoon saattamista taas vuosilla. |
#170
|
||||
|
||||
Hyvä se on, nyt nopeeta motti paikalleen. Jäähdytin, valot, parlokit kiinni ja ajoon.
|
#171
|
|||
|
|||
Nelilinkki etupäässä ja simpukkaohjaus voi aiheuttaa mielenkiintoisia
liikkeitä tiellä ajettaessa johonkin isompaan heittoon, luulisin.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#172
|
||||
|
||||
Eikös tuon pannhardin aiheuttaman sivuttaisliikkeen sais helepoiten aisoihin Watt-linkillä tahi Mumford-linkillä?
|
#173
|
||||
|
||||
Säädä panhardilla siten, että keskellä on palkeet suorassa, epäilen ettet kuitenkaan aja pussit tyhjinä (kuin viikonloppujen jälkeen) maastossa.
Kokeileppa tuupata yks nurkka kerrallaan ylös, niin sithän sen worst case scenarion pääsee näkemään. Pahinhan on, että ristiriipunnassa sisäänjoustava puoli nipistää palkeen puhki. Olikos tossa ulosjoustoo rajotettu vai hoitiko palkeet sitä hommaa? |
#174
|
||||
|
||||
Lainaus:
Vielä ei uskalla nurkka kerrallaan pumpata, pitää tehdä vähän tukia. Ei oo ulosjoustoo rajoitettu mitenkään, mutta ei sen kyllä noin paljoa tarvitse joustaa ulos, iskarit varmasti rajoittaa omansa kunhan ne saa paikalleen. |
#175
|
||||
|
||||
Jos talveksi/mutalammikoihin haluaa katon päälle niin sille joutuu jotain tekemään koska kori on kutistunut pesussa. 37" Iroccia myös soviteltu alle.
Mahtuu olemaan takana sekä edessä. Takaikkunoiden kohdalla oli ruostetta. Ruosteet ulosmitattiin. POTSLOJO, perskeles puolet katosta putosi lattialle. Taas uutta viivaa vedetty (peltiin) Ja sinnehän se ois paikalleen heitetty ja hepattu vähän kiinni. Kohtahan se näyttää jo ihan autolta taas. |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |