|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#226
|
|||
|
|||
Jääkö tuo vanah pumppu ylimääräiseksi ja onko myynnissä?
|
#227
|
||||
|
||||
simpukka on kunnossa ja jäi ylimääräks, mutta pumppu käytän vielä. kirjoitan simpukkan hinta sulle
|
#228
|
||||
|
||||
|
#229
|
||||
|
||||
ei oo saanut paljon tehny kun on ollu nii kylmä mutta täällä hydroohjauksen kiinnitys alkaa...
ei oo vielä lähes valmis mutta tämä on mitä mä on saanut tehny. pitäs vielä hitsata kiinnityskorvat ja mitata missä palaat tulee. dana60 akseli on tarkistettu ja kaikki on yllättävästi hyvässä kunnossa! napalukot oli niiku uudet, jarrut oli hyvät ja sisäosat ok! tässä on crossover ohjauksen kiinnitys ohjausteostin pumppu on laitettu takas...se on sitten siinä... |
#230
|
||||
|
||||
levyjarrut siis tulee sittenkin
|
#231
|
||||
|
||||
|
#232
|
||||
|
||||
Tota hydraulisylinterin kiinnitystä kannattanee vahvistella ihan reilusti. Näyttää ainakin siltä että lähtee nitkuu irti tosta kopan luota ja vois toi raidetankoon tulevakin korvake olla pitemmältä matkalta kiinni tossa palikassa. Melkoisia voimia kuitenkin tuolla ohjauksessa isojen renkaiden kanssa.
|
#233
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#234
|
||||
|
||||
Lainaus:
http://diy4x.com/cart/index.php?rout...product_id=108 Paksu koppa ja sylinterin kiinnike ottaa tukea koko kopasta, eikä kapeasta reunuksesta. Eikä se materiaalin paksuuskaan paljoa auta jos se on noin kapea. |
#235
|
||||
|
||||
joo, katotaan...olen miettinyt asiasta mutta pitäs nyt ensiks saada kaikki toimimaan ennen kuin vahvistaa tuo kiinnitys.
|
#236
|
|||
|
|||
|
#237
|
||||
|
||||
sovitteella, siinä on muutamas satasen krymppi, lämmöllä periaatteessa irtoaa mutta et välttämättä saa enää koskaan sitä pysyyn uudessa pumpussa kiinni, tohon on olemassa oma ulosvetäjänsä millä se irroitetaan...
|
#238
|
||||
|
||||
Joo, mutta se käy kyllä sopivalla yleis ulosvetäjällä (ei nyt ihan tavallisellakaan). Sillä mä sitä vedin se ulos sille kun hänellä itellä ei ollut sopivaa kapine. Ja uuden asennus menee paras pitkällä pultilla joka sopii siihen kierteeseen (Tai tuuma kierretankoa jos nyt semmoinen sattuisi löytyä nurkan taa) ja mutteri jolla kiristät isolla prikalla niin että se painuu sinne ja ei haittas jos pyörä olisi kuuma.
|
#239
|
|||
|
|||
-
Komia on projekti chevy
|
#240
|
||||
|
||||
|
#241
|
||||
|
||||
Ainoa tapa saada tehty on tehdä!
__________________
Ex. - 99 Ford F350 CrewCab LongBed Superduty 4x4 444cid PowerStroke, 5.38 väiltykset, Pitbull Rocker 39,5"x16,5" - 16", 4.5" lift |
#242
|
||||
|
||||
|
#243
|
||||
|
||||
har här hänt någo progress?
__________________
Ex. - 99 Ford F350 CrewCab LongBed Superduty 4x4 444cid PowerStroke, 5.38 väiltykset, Pitbull Rocker 39,5"x16,5" - 16", 4.5" lift |
#244
|
||||
|
||||
Epäilen että kaveri ei ehtii tehdä mitään sen autoon juuri nyt kun hän kertoi viimeeksi että talonpaketti oli tulossa tällä keväällä ja tuskin ehtii muuta juuri nyt. /Sten
|
#245
|
||||
|
||||
ahaa no sitten odotellaan vaan
__________________
Ex. - 99 Ford F350 CrewCab LongBed Superduty 4x4 444cid PowerStroke, 5.38 väiltykset, Pitbull Rocker 39,5"x16,5" - 16", 4.5" lift |
#246
|
||||
|
||||
on saanut etuakseli maalattu.... muuten ei tapahtuu mitään, tänä vloppuna pitäs muuttaa ja ens viikko alkaa autotallinrakentaminen...eli: en saa mitään tehny ennen kun talvi tulee... nutti over and out
|
#247
|
||||
|
||||
Thanks for the info
__________________
Ex. - 99 Ford F350 CrewCab LongBed Superduty 4x4 444cid PowerStroke, 5.38 väiltykset, Pitbull Rocker 39,5"x16,5" - 16", 4.5" lift |
#248
|
||||
|
||||
44" renkaat alla...apusylinterin kiinnitys meni heti rikki akselikopan sivulla tänään tai huomenna tulee rakennettu uus kiinnitys/akselikoppa 8mm tai 10mm terästä...muuten toiminut hyviin kun pyörät oli nostettu ilmaan, mutta heti kun ne tuli laskettu maahan ja kännetty sivulla, kiinnitys meni poikki aina oppii jotain uutta: tämä hydroassist on kyllä mahtava
katotaan... |
#249
|
||||
|
||||
Odotan myös että saan hankittu D60 etu akseli niin sitten mä laitan myös tommonen sama ohjaus systeemit, onko syytä käyttää ohjaus iskarit ollenkaan jos käyttää tommonen hydroassist ohjaus?
__________________
Ex. - 99 Ford F350 CrewCab LongBed Superduty 4x4 444cid PowerStroke, 5.38 väiltykset, Pitbull Rocker 39,5"x16,5" - 16", 4.5" lift |
#250
|
||||
|
||||
en tarvitse mitän ohjausiskari, se toimii niinku iskari koko sylinteri
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
M: Blazer -86 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.10.2006 13:23 | |
M:Blazer 6,2 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.06.2006 19:38 | |
M: K5 Blazer ´88 | O/M/V Muut | 0 | 27.09.2005 20:44 | |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 |