|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Paras alustaratkaisu Wrangler TJ:hinTerve! Apua kaivataan, eli mikä olisi paras alustaratkaisu autooni (vm. 2000 Wrangler 2,5l Sport). Autossa tällä hetkellä joku 4" Rancho-setti ja ihan surkea ajatteva, heiluu kuin heinämies. Tarkoitus olisi päivittää se järkevämpään kokonaisuuteen. Autolla ajetaan vain cityajoa, eli maasto-ominaisuuksilla ei juurikaan väliä. Alla autossa on 31x10,5x15" MTR-renkaat 8x15"-vanteilla jotka kuvassa (liite). Itse olin ajatellut että esim. seuraavanlainen setti voisi olla parempi ajaa: - 2" Pro Comp suspension kit (jouset + iskarit) - 1" bodykit Mikä mieltä olette? Paranisiko tuolla setillä nykyisestä normaalimmaksi? -me-
|
#2
|
||||
|
||||
Ominaisuuksista niin tiedä,mutta miun nähäksee tuo tarvisi vain hieman isompaa rengasta.
Muuten siisti peli. |
#3
|
||||
|
||||
kyllähän nuo tuppaa hieman pehmeemmiksi yleensä muuttuvan kun korottaa, ei taida muu auttaa kun jäykempi alusta tai kallistuksenvakaajat vois auttaa jos ei vielä semmoisia ole.
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti) -69 chevy c20 pickup -78 opel kadett 1.9 talviauto Banaani päivässä pitää kädet lattiassa |
#4
|
||||
|
||||
Korotus
Tämä on luettua tietoa (ei koettua). Long arm setit ovat parempia maantielle. Myös silloin jos halutaan yli 4" korotus. Mutta sinulla tuo eka on määräävä. 3" korotus ja long arm. Maastossa 4" asti lyhyet varret on paremmat. Ei killu varsien varassa. En usko 3" sarjan tarvitsevan korin korotusta. Mulla oli 35" creepyt 4" jousi korotus ja 1" korin korotus. Toimi hienosti.
Mulla nyt kakkos wranglerissa on 2" setti. Sekin keikkuu, mutta ei ole pehmeä. Keikkui orkkis jousillakin. Mutta auto taitaa vielä joskus päästä vähän maastoonkin.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 15.09.2009 21:47 |
#5
|
|||
|
|||
Lainaus:
T. Marko |
#6
|
||||
|
||||
Kakkos wrangleri
Mulla on 2" www.4wd.com oma setti. Etujousi oli saman mittainen kuin vanha, mutta jäykempi. Takajousi reilusti vanhaa pidempi. Etupää nousi noin 5cm ja takaa 8 cm. Takapää oli aika alhaalla orkkisjousilla. Varmaan hieman väsyneet. En ole testannyt vielä rampilla, mutta minusta takaiskarit oli hieman liian pitkät. Voi pohjata iskarit. 31 tuuman kumeja odottelen alle.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#7
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
latijousilla ne siellä pysyy ...katoin ITTE bj:n alle
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paras kännibiisi... ? | MakeO | Chit-Chat | 79 | 29.03.2009 02:49 |
HJ:lle paras tierengastus | Kuuno | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.09.2008 15:08 |
Paras pilkkisaalis ????. | Rassi | Chit-Chat | 15 | 17.03.2006 11:57 |
Paras kaveri | Elmo | Jokes | 0 | 18.06.2002 06:42 |
Microsoft on paras! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:25 |