Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 11.04.2009, 16:45
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kauhmi-k Näytä viesti
mulla oli patrollin perässä vuoto välillä vuoti enemmän ja välillä taas vähemmän vaihdoin o-renkaat ja vuoto lakkasi.kannatta laittaa reilusti liukastetta o-renkaisiin kun laittaa paikalleen ettei vaurioidu uudet paikalleen laittaessa
juu asentaessa nuitten tiivisteitten kans meinas peppu revetä, sen verra v-mainen sovitus.
eiks siel ollu semmoset "kulmikkaat" o-renkaat? ..kuullostipas tyhmältä..
ootteko laittaneet samanlaiset tilalle, vai toimisko ihan normaalit kovat o-renkulat?
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 11.04.2009, 19:00
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.947
Perusasetus

Eikös nää uudet kulmikkaat "o-renkaat" oo just sitä varten että tiivistävät paremmin kun niissä on kaksi tiivistävää pintaa. En siis laittaisi vakio o-rengasta tilalle koska tilanne voisi vaan huonontua.
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 11.05.2009, 17:05
ttimonen ttimonen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.10.03
Sijainti: Haukipudas, Finland.
Viestit: 515
Perusasetus

Mulla puskee jostain syystä ARB peräöljyä pihalle ilmalinjaa pitkin.Tiputtelee öljyä paineventtiilin läpi ja voittaa wunderbaumit 10-0. Huohotin pitäisi olla auki, ainakaan itse letku on auki kun puhalsin läpi. Itse lukko tuntuu toimivan eikä kuulu ilmavuotoja. Vuotaa siis normiajossa vaikka lukkoa ei käytä.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 11.05.2009, 18:01
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ttimonen Näytä viesti
Mulla puskee jostain syystä ARB peräöljyä pihalle ilmalinjaa pitkin.Tiputtelee öljyä paineventtiilin läpi ja voittaa wunderbaumit 10-0. Huohotin pitäisi olla auki, ainakaan itse letku on auki kun puhalsin läpi. Itse lukko tuntuu toimivan eikä kuulu ilmavuotoja. Vuotaa siis normiajossa vaikka lukkoa ei käytä.
et ole ensimmäinen jolla kyseistä ilmiötä tapahtuu. käytä lukkoa enemmän tai jätä yöksi paineet lukkoon niin se öljy menee pikku hiljaa takaisin sinne akseliin. tiivisteet alkaa vuotamaan siellä ajan myöten. samaa ominaisuutta ilmenee offroad tarvikkeen paine ilmalukossa. tietysti voihan sinne vaihtaa ne tiivisteetkin.
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 11.05.2009, 19:20
ttimonen ttimonen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.10.03
Sijainti: Haukipudas, Finland.
Viestit: 515
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
et ole ensimmäinen jolla kyseistä ilmiötä tapahtuu. käytä lukkoa enemmän tai jätä yöksi paineet lukkoon niin se öljy menee pikku hiljaa takaisin sinne akseliin. tiivisteet alkaa vuotamaan siellä ajan myöten. samaa ominaisuutta ilmenee offroad tarvikkeen paine ilmalukossa. tietysti voihan sinne vaihtaa ne tiivisteetkin.
Tiivisteet on uudet ja ja lukkoa käytetty satunnaisesti.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxissa diesel vuoto Tekniikka & Jutustelu 1 10.05.2006 12:23
Disco II:sen polttoainelauhduttimen vuoto Saucor Tekniikka & Jutustelu 2 05.02.2006 18:31
Ohjaustehostimessa vuoto tapio Vuosimallit 1968-1982 5 22.07.2004 13:58
syylari vuoto Tekniikka & Jutustelu 1 17.04.2004 23:49
Naperon vuoto tuukka Tekniikka & Jutustelu 1 20.02.2004 09:16


Sivu luotu: 21:04 (GMT +2).